heart gesels saam op die pad na geboorte

12 years 7 months ago #246878 by Dellie
More dames!

Hoop dit gaan goed met julle?

Kayla - Jy kan na wwwbamboobaby.co.za gaan - ek gaan my doeke van daar af bestel. Ek dink Stella het ook
haar doeke daar bestel. Ek gaan die bamboo reeks koop omdat ek dit by Stella gesien het en weet hoe dit lyk en
van watter kwaliteit hulle is . Maar ek dink nie daar is fout met die microfibre nie. Ek sal dalk 'n paar microfibre
bykoop ( ek wil in totaal 30 doeke koop net om veilig te wees).
Ek gaan ook 'n paar ekstra soakers en boosters koop. Daar is ook 'n ander website waarop ek afgekom het -
www.econappysolutions.co.za maar hulle is 'n klein bietjie duurder (hulle is ook bamboo maar het byvoorbeeld
'n "denim" of patroon doek - wat ook baie oulik lyk)

Stella kan jou bietjie meer vertel as ek omdat sy veel meer navorsing hieroor gedoen het en van haar
vriendinne dit ook gebruik.Iewers hier op moomie dink ek is ook 'n thread oor lap doeke.

So hoe gaan dit met julle? Ek is net bly dis Vrydag en naweek. Ek het vir Miane maternity wear gebel daar by
die Grove - en hulle is regtig vreeslik behulpmaam. En hulle het 'n hele verskeidenheid broeke en toppies(ek
soek veral 'n jean want my gewone jeans pas glad nie meer om die maag nie) - so
Sondag gaan ek bietjie daar deurbring. Hulle is net bietjie duur..!

Hier gaan dit goed! Ek is nou uiteindelik in my tweede trimester...whoop whoop!Maar ek moet se, die tyd
vlieg baie vinnig- voel soos nou die dag wat ek uitgevind het ek is swanger. Nou sien ek net vreeslik weer uit
na die 10e Maart - dan kan ons dalk uitvind of dit 'n pienk of blou voetjie is!

xx

Me: 30 (PCOS)
DH: 31

TTC: Since September 2012
May 2013 – Fertomid - no follicles
June 2013 - Laparoscopy and Ovarian Drilling
Aug 2013 - 2.5mg Femara and Ovidrel (homeplan) - BFN
Oct 2013 - 2.5mg Femara, Menopur, Ovidrel (homeplan) - BFN

28 Oct 2013 - Move to a FS - Dr Johan Pentz

05.12.2013 - Femara, Gonal F, Lucrin - IUI - BFP 18 December 2013 Beta 127..So blessed!

3.01.2014 - first scan 6 weeks 1 day - one perfect heartbeat.
14.02.2014 - 12 week scan - absolutely perfect and all going well.
10.03.2014 - It's a little girl!

[link=http://lilypie.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 7 months ago #246864 by kayla
stella of dellie, beide kan my miskien help. Op watter website het julle gegaan om die doeke te koop? En koop julle die microfibre of die bamboo reeks? Nog n klein vragie. Dink julle die inserts wat maar 13 cm breed is, is genoeg vir n poef doek? Skies vir al die vrae, maar ek weet julle het al baie navorsing gedoen.

12 years 7 months ago #246849 by StellaK
Goeie more dames,

Tanya, my babatee gaan die 1e Maart wees. ek sien vreeslik baie uit daarna. ek het nog heeltyd myself gedwing om nie goedjies te koop nie, so dit gaan nou baie lekker wees om goedjies te he, dan kan ek ook als begin regkry.

Minkiie, ja, ek het die Hypnobirthing goed baie geniet en ek is seker daarvan dat dit mens gaan help ontspan. ek het wel self nognie die boek klaar gelees nie. eks is seker dit sal jou help as jy die boek lees.
sterkte met die dag, dis erg om so vrek moeg deur die dag te gaan. kry dalk vir jou Vita Thion - dit help my nogal.

Hallo Dellie, Kayla, Yolindie.

hoop jylle het almal 'n baie lekker dag

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 7 months ago #246846 by minki.vandriel
More almal,

Hoe gaan dit met julle?

Genade, ek voel vanoggend of 'n trein my getrap het. Was gisteraand weer 2 keer op vir my dogtertjie wat huil :( En syt besluit om vanoggend 5uur langs ons op die bed kliphard te kom klavier speel!

Ek dink die 3de trimester moegheid en "clumsiness" begin nou defnitief inskop! Julle sal nie glo nie, maar ek het dit reggekry om my vinger in die yskasdeur en my kop in die kardeur vas te slaan! (ja, ek het ook nie geweet dis moontlik nie!). Begin nou net so moeg en lomp voel. Val oor als.. stamp als om, laat val als, loop in als vas.. Begin regtig nou weke aftel!

Tanya, ai dis sleg as mens se familie so ver is. Ons familie is darem heel na aan mekaar en sien mekaar gereeld. My niggies is soos my susters :) So blessed! :) Ek sal verseker 'n 4D fototjie opsit!! Dankie :D

12 years 7 months ago #246843 by TanyaS
Minki, yip my ooievaars is die 8ste, ek het dit sommer self gereel lol. Al my familie en vriende is maar in die oos-kaap en kaap so dis mar moeilik.

Jy moet fotos opsit van die 4D :)

Geniet julle dag!

12 years 7 months ago #246838 by minki.vandriel
Tanya, ja alles voel soos n ewigheid as dit hier naby die einde kom! So naby maar tog so ver!

Ek weet nie wanneer my ooievaars gaan wees nie, maar ek glo seker enige tyd nou. My niggies reel dit darem en ek weet hulle sal dit gou genoeg doen dat ek dit wat nog gekoop moet word kan kry voor die groot dag :) Weet jy van joune?

Ek begin wonder of ek weer die anti-natal klasse moet gaan bywoon. Ek moet seker. Maar dit voel soos gister wat ek my vorige een bygewoon het en ek het darem nog al die notas en so.

My 4D scan is vrydag :) Kan nie wag nie!!

12 years 7 months ago #246837 by minki.vandriel
Dellie, Sterkte met die klere soektog. Die maternity plekke se pryse is maar gewoonlik deur die dak :( Loer maar tog rond by the Grove se woolies ook. Hulle is nogal groot en het heelwat "stretch" broeke! Stella het ook Pick n Pay voorgestel. Die groot een in Atterbury het nogal 'n groot verskeidenheid en aanpaskamers!

Kayla, ek hoop regtig jou naarheid waai gou oor. Voor jy weet gaan jy weer jou ou self voel en spog met jou mooi magie! Moenie te veel bekommer oor jou gewig nie - solank kleinding se gewig reg is, is alles fine. Ek tel ook hierdie slag BAIE minder op as met my eerste swangerskap, maar baba se gewig is bo gemiddeld :)

Stella, ek is seker alles gaan baie goed verloop vir jou! Ek wil ook na die hypnobirthing kyk - ek dink dit kan my dalk baie help om te ontspan, veral na my eerste ervaring wat my so bang gemaak het. Dink ek sal eerder die boek met die cd bestel - die kursus is op hierdie stadium n bietjie duur vir my :( Die enigste rede hoekom ek voorstel dat jy spesifiek oor petocin oplees, is omdat hulle nie altyd vir jou ALS verduidelik nie. Dit word net spoedig genoem en alhoewel hulle aangedring het om my te induseer, was daar geen mediese dringendheid in my geval nie. (my totale bevalling vandat my water gebreek het was maar 11ure - vandat kontraksies begin het, seker omtrent so 8ure, wat min is vir n eerste geboorte). So dit was bloot net vir die dokter se "convenience".