Dellie, ek is SO bly vir jyt uitslae gekry en alles lyk goed! Dit maak so groot verskil om net die gemoedsrus te he dat alles okay is!
Kayla, ja dis maar 'n tricky een; om eerlik te wees dink ek nie daar is rerig iets soos 'n expert op die gebied nie. Soos wat dit vir my klink is elke ervaring heeltemal anders. Selfs 2 verskillende swangerskappe van dieselfde vrou is totaal anders! Ek dink dis ook hoekom ek so bang is, want mens weet nie presies wat om te verwag nie, selfs al lees jy 400 boeke en blogs op en selfs al is jy al daardeur.
Ek dink op die ou end kies jy maar wat die beste lyk in die meerderheid, knyp oe toe en hou vas aan die gedagte van 'n pragtige pienk bondeltjie wat vir jou wag! Die hele ervaring is maar 'n exciting en scary journey.
Baie vrouens verkies weer 'n keiser, want dis voorspelbaar, vinnig en convenient. En dis ook fine as dit jou keuse is. Dit was net vir my persoonlik lekker om na die tyd na my dogtertjie te kon kyk sonder die pyn van 'n sny. Ek onthou hoe jammer ek die ander dames in die saal gekry het wat so gesukkel het om met n seer sny te hoes, regop te sit of badkamer toe te skuifel elke keer

Eks nie seker ek wil graag in hulle skoene wees as ek nie HOEF vir n mediese rede nie.
Daarmee saam; as ek terugdink was ek ook rerig STUPID om geen pyn medikasie te gebruik nie. As daar veilige metodes is van pyn verligting - hoekom sal ons onsself deur daardie trauma sit? Om aan wie wat te bewys? Sal beslis ook nie weer daardie roete volg nie. Ek het darem al heelwat suksesvolle geboorte stories gehoor met epidiraal wat my moed gee daarvoor!