file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #194747 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle
Ek is hier, net heeltemal man down! Ek het Saterdag aand na my vriendin se troue gastro gekry en is vrot siek. Dit begin darem al so bietjie beter voel en ek het nou nou vir die 1ste keer ietsie geëet, hoop dit bly af... My arme kind nou weet ek hoe het hy gevoel, hierdie virus is nie speletjies nie! Paulina het dit ook gekry en Johan se sy maag begin ook kramp. So dit lyk of hy ook gaan deurloop.
Carmen, ek hoop julle voel gou beter!
Ralmarie, nice om van jou te hoor! Hoe gaan dit da in Potch?

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #194743 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Kwaatjie, vanaand kom 'n landscaper ons sien, o vrek ek is so opgewonde, kan nie wag om te hoor wat hy sal wil doen met die plek nie, ons wil dit graag baie mooi maak! hy gaan vir ons 'n rekenaar plan doen met al die prentjies en goed in ! cool

Bollie, ai jong, nou nog dit ook. dis vreeslik. shame man hoop jy is okay, hoop julle drink rehidrat!
wou jou nog vra, dink jy nie dis die lug wat jou so siek maak nie? hoe is jy as jy see toe gaan? of platteland toe? dalk moet julle daarna kyk om te trek uit die vuil lug uit!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #194728 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Sjoe Bollie, julle is omtrent siek! Hasie het mos verlede week gese die hele wereld daar by julle is vol gastro! Sjame en toe mis jy alweer 'n 30ste partytjie! Ja, die Augmentin is fantasties vir jou sinusse, maar nag vir jou maag. Kry vir jou probiflora of eintlik inteflora, dat dit jou maag se balanse net herstel, dan gaan jy al klaar sommer beter voel! Dis natuurlik al die antibiotika van die afgelope tyd wat jou gestel ook sommer goed opgeneuk het. Siestog, ek hoop julle voel almal gou-gou beter!

Yay vir rosy Grenaat! Moet se dis die eerste keer dat ek hoor iemand is so opgewonde oor haar! :blink: Klink my julle is erg doenig daar by die huis! Geniet dit! Ons weer is nog te koud om nou al in die tuin te karring en sulke goed te doen!

Dragonfly daai juffroutjie is tog te oulik! Ek is mal oor haar ronde wange! Ag en die wortel is amper so groot soos sy! Duidelik geniet sy die nuwe karstoel! Het julle toe lekker gekuier?

Hallo Ralmarie! Ja ons is nou almal onder die dekmantel nadat iemand vir a.n.i.n.a. aangevat het oor sy gedurende werks-ure chat. Ander mense hier op moomie het soortgelyk ondervindings gehad. Nou doen ons dit maar "veiliger". Hoop ons gaan jou weer meer gereeld sien!

15 years 2 months ago #194724 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Jip, blykbaar is mangels wat teruggroei baie algemeen!!

Wat gebeur is dis baie moeilik om mangels heeltemal uit te haal en as daar selfs net 'n millimeter agterbly dan groei hy weer! Simpel goeters :laugh:

Ek sal maar sien wat se die spesialis as ek hom sien.

Maar ag wat 'n naweek van HEL!

Nevermind my sinusse en hoesery, daar begin ek Vry aand opgooi en my maag begin werk met 'n passie. Hy werk nogsteeds!!!!! :(

Toe begin Riley se magie werk, het darem net so 5 keer Sat gewerk, maar haar magie werk mos net 1 keer 'n dag en sy gooi toe op so 4 keer deur die dag.

Ons het toe 'n hoop medisyne gaan kry en sy is nou reg lyk my.

En wragtag deur die nag gisteraand begin my arme man se maag! En hy moes vanoggend Kaap toe vlieg.

So ekke werk maar vandag van die huis af. Ek kan nie se hoe baie vloeistof ek al in en uit het nie.

Julle, ek weet nie hoekom ek altyd so bad luck het nie, want daar word wragtag siek, en dis mos my beste vriendin se 30set bday party gewees en ek moes dit mis! Was soos 'n lyk Sat aand.

So nevermind my simpel sinusse, daar slaat ek 'n maagvirus.

Ek het 'n snaeky suspision, die Augmentin SR, dis die sterkste antibiotika wat jy kry het my maag net so verder opgedonner, ek het maar vir eers beluit om dit op te hou drink, want diarree word as no 1 newe effek gelys!

O ja, het xstrale laat neem van my sinusse Vry, ek kan natuurlik boggerol sien wat daar aangaan, maar ja daar is akute sinusitis op die goete. Maar ek hoop regtig die spesialis kan my goeie raad gee hierdie Vrydag.

Aaai julle, ek is moedeloos met die siek wees hierdie jaar.

Ek is REGTIG eintlik iemand wat amper nooit siek word nie, en hierdie jaar tref dit my net die een na die ander????? Wonder waarvoor ekke gestraf word???? :P

Grenaat, geluk met Rosy se koms!!

Rosy moet more by my kom kuier.....

Kwaaitjie, ag Mare lyk so oulik in sy stoeltjie

15 years 2 months ago #194717 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
more almal

eerstens: rosy is hier, whoop whoop! :woohoo: ek het amper die tande dans gedoen toe ek dit sien so bly was ek LMGA.
ek is nie so erg bly dat ek nie preggies is nie maar ten minste kan ek nou dinge terug na normaliteit toe kry, my pilletjie weer drink en normaal menstr elke maand!

Dragonfly, ek lag lekker vir die carrot foto, dit is so cute! En sy love haar nuwe stoeltjie ne. sy het dit seker vreeslik geniet!

ons naweek was baie lekker, besig om die huis maar ten minste lyk dinge nou beter en skoner :) my lyf is lekker seer! Die kids was so besig die naweek, ek dink hulle almal slaap vandag die heel dag.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #194679 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo almal. Sjoe het jul almal nuwe ID's gekry? Enige rede daarvoor? Ai ek het so baie opvang lees om te doen dat ek nie eend dink ek gaan probeer nie. Hoop dit gaan goed met julle almal.

15 years 2 months ago #194609 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Nuwe karstoel
Attachments: