more
gister middag was sommer lekker by die huis, daar is 'n klomp voels wat vreeslik raas en lyk dis paartyd so elke keer kom sit hulle op die muur en skree en raas dan freak henko uit LOL ek moet elke keer saam hardloop om die vreeslike ding te gaan kyk

die opgewondenheid van kinders darem.
oe en die liefde wat die twee boeties vir mekaar het, dis so wonderlik. Handjievol, kan net dink hoeveel liefde in jul huis is. !
ek doop jou nou sommer HV, dis vinniger

Ek lag lekker vir sussie wat vir andre so rond sleep, dis te cute, jou kinders help seker baie met sy grootmaak! en entertaining ne ! jy klink vir my besig, seker die dat jy so goed lyk, dang girl, your a hot mamma!!!
Hasie, daai kleinding van jou wikkel ne!
Wel, rube'miceter kan nie rol kruip of staan nie maar hy KAN tande sny

sy 5de een is gister uit en 6de een sterk oppad. ek het gister probeer fotos van die dracula neem voor die voortand te veel wys maar dis onmoontlik
kwaatjie, klink vir my hy gaan ook baie binnekort meer mobiel raak, hy groei nou met 'n spoed.
keer hy ook so agter hom as hy agteroor val? ek kan so lag vir ruben as hy agteroor val dan keer hy dan is hy stuck LOL sukkel nog om heel regop te kom op sy eie!
julle, vriende van ons van hartswater se seuntjie is gisteraand oorlede, ons het so gehuil. hy was 2 en het 'n week gelede kroep gekry, sy longe het platgeval en suurstof tekort op die brein gehad. hy was 'n week in icu en is toe gisteraand liewe Jesus toe. dis baie hartseer.