file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #194487 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Nou is ek boos! My post is twee maal weggegooi! Stupid internet duiwel!

Grenaat geluk met die tande! Ek like die tande dans! Lol vir Regina.

Hasie dankie dat jy jou wonderwerk met ons deel! Dis wonderlik hoe God se planne vir ons werk! Hoop Stefan voel sommer gou beter! Shame dit kan niks lekker wees om so aanhoudend te braak nie! Dink net hoe seer is sy ou lyfie al! Geniet die troue more! Hoop jy het jou terniese top gekry anders gaan jy bibber more!

Dragonfly geniet die afdaggie saam met Kayla en jou vriendinne! Yay vir die gewigsverlies! Veral die sentimeters! Jy is 'n inspirasie vir ons! Geniet julle troue ook!

Bollie hoop jy rus goed en voel more beter sodat jy die verjaardag kan bywoon! Ek hoop regtig die spesialis kan iets vir jou doen! Jy sukkel darem iets vreesliks met jou sinusse! Sterkte! Ai tog vir mangels wat sommer terug groei! Is dit nie dalk deel van die sinus probleem nie? Hoe voel Riley?

Grenaat hier is Mare. Dis nie 'n baie goeie foto nie, ek het dit met die selfoon so in die ry afgeneem. Ek moet net die kamera onthou, dan kom laai ek 'n ordentlike foto op. Sy lip is darem weer gesond, hy is net vreeslik klouerig op die oomblik! Wil ook glad nie alleen slaap of wees nie. Slaap darem in sy eie kamer, maar ek laat hom op my skoot aan die slaap raak. Anders slaa hy glad nie! Die oomblik as ons uit sig is, huil hy. Het skeidings-angs ingetree?

Lekker dag!

Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #194467 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Hasie, sjoe ek is sooo bly vir daai SARS geldjie, so dit is defnislis meant to be!!

Shame, die siektes is darem net erg!! Ek hoop jy raak binnekort beter!!!

Ekke was toe dr. en sy het my verwys na 'n oor neus en keel spesialis, hy is net ongelukkig eers vlg Vry weer beskikbaar. Maar sy glo dat ek wel sy hulp nodig het met my sinusse, sy dink ek het regtig bietjie meer ernstige graad van sinus probleme.

Intussen is ek op double strength antibiotika.

O ja en ek was reg, my een mangel het wragtag teruggegroei!! Wou se dit pla my baie in my keel.

Ekke is eintlik afgeboek vir vandag, maar het kom werk, daar is net sekere goed wat gedoen moes word, maar ek gaan nou ry en dan gaan ek xstrale laat neem van my sinusse en dan gaan ek slaap.

Sal vir Riley dan 5 uur gaan haal by die skool.

Dis more aand een van beste pelle se 30ste verjaarsdag, ek hoop ek gaan goed genoeg voel, maar ek glo so!!! Ek sal enigiets doen om te gaan!!

Lekker naweek julle xxx

15 years 2 months ago #194452 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Dit is beslis vir jou bestem hasie!! whoopwhoop so bly vir jou :)

ek het gehoor die hospitale is so vol. die een vrou by my werk se daar is 5 kids in haar kind se klas van die 18, die res is by die huis of in die hospitaal :( dis baie erg.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #194432 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
YIPEE YIPEE YIPEE!!!

Ek het gister gehoor die doula kursus wat ek wil doen kos R3000 en begin vlg naweek. GEEN manier wat ek in 'n week se tyd R3000 bymekaar skraap nie!! So toe dink ek dit moet maar wag tot vlg jaar, en toe kry ek wragtag vandag R3000 van SARS af terug!! WOW, as die nie God se wonderwerkie is wat vir my wil se dat Hy my plannetjies goedkeur nie, weet ek nie!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #194416 by Hasie.
Hulle het nie toetse gedoen nie, maar die pead se die hospitale is vol kids met gastro. Hy het vir hom goed vir bakterie en vir swam gegee en antibiotika. Ons afspraak was half 5 en daar was voor ons en na ons nog gastro kiddies gewees. Die ene voor ons het sommer daar in die wagkamer 'n kotsie gemaak, eeeeu!

15 years 2 months ago #194411 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
LOL ja daar is nog baie om danse oor te doen ne!

ai man, arme kind. wat se hulle wat is die oorsaak? is dit 'n bakterie of wat? hoop regtig hy is gou beter, gelukkig is jy af ne. dink aan julle

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #194409 by Hasie.
Bly die tande is uit Grenaat! Ha ha vir klein dracula!! Sterkte met die res...