More julle!
Ek was gister bietjie MIA omdat my vriendinnetjie mos more trou en ek en Voetjies bridesmaids is. So ek was saam met haar by 'n spa dag. Het weer bietjie kans gekry om 'n good old wax te beleef, sommer eyebrows ook gewax. Toe hare gesny en mooi strepies ingesit. Of ja, die sny is mooi, die strepies is glad nie wat ek wou gehad het nie, maar dis nie my gewone haarkapper nie my vriendin se aanstaande skoonsus wat 'n baie glamourous haarkapper is het dit gedoen. So sy ken nie my hare nie en wou nie luister toe ek vir haar se ek het GEEN pigment in my hare nie so die rooi moet moer donker wees anders kom dit bruin uit. Maar sy sit toe copper streaks in in plaas van auburn, en nou het ek ligbruin streaks... Maar dit lyk mooi, net nie wat ek wou gehad het nie. En dit gaan uitgewas wees teen die einde van volgende week, dan sal ek maar na my haarkapper toe gaan en dit oordoen.
Stefan maak my moedeloos!!! Hy was nou mos Woensdag so siek dat ons hom moes gaan haal by my skoonma. Hy het Dinsdag aand begin opgooi en reg deur die nag opgegooi, Woensdag oggend het skoonma my gebel en ek het gese sy moet hom dokter toe vat. Dit gedoen, meds gekry maar dit help toe niks. Teen 3 uur bel sy my weer en se ons moet maar kom want die dokter het gese as hy nie beter word nie moet hy hospitaal toe gaan. So toe bel ek 'n pead in Pretoria, maak 'n afspraak en ouma vat hom toe soontoe, ons het hulle daar ontmoet. En dis 'n great pediater, ek het Stefan soontoe gevat vir sy 6 weke ondersoek lank lank terug en hy onthou ons nog steeds.
Anyway, die pead vertel toe vir ons breedvoerig hoekom hulle nie maklik kids opneem nie, daar is net 3 gastro isolasie beddens in meeste hospitale, hulle kan nie gastro kids tussen ander sit nie, kids dehidreer nie so maklik soos ons dink nie, word beter by die huis gesond, ens ens ens... Toe ondersoek hy hom en bel die hospitaal vir 'n bed!!! So toe neem ek aan my ou seuntjie is ERG siek. Maar helaas, daar is nie beddens beskikbaar by Wilgers of Pta Oos nie, so ons word op waglys gesit en huis toe gestuur.
Ons gee vir S sy meds en hy kots dit dadelik uit. Kry toe darem 'n setpil in wat nie weer uitgekom het nie. En wonder bo wonder word hy toe baie beter. Hy kots nie meer nie, maar hy is maar nog pap en lam. Gister het ek hom toe by die engel Paulina gelos en gisteraand het pappa hom kom haal en hom na my vriendin toe gebring want ons het daar geeet.
Hy is vanoggend maar nog vir my erg siek. Hy het nogsteeds diaree, hy poef, dan loop dit sommer so uit sy doek uit by sy bene af. Is al deur 5 doeke en 3 broeke en dis nou nog nie eers 9 uur nie. En probeer nou meds in sy lyf kry, dis onmoontlik!!! Hy weier, nes ek dink dis af hoes en proes hy tot hy homself so naar het hy kots dit uit. Hopelik bly daar darem ietsie agter. Die ergste van alles is, ek het die meds geproe en dis vrek lekker so ek weet regtig nou nie hoekom hy so 'n fight opsit nie. Maar lyk my hy WIL nou maar eenmaal nie antibiotika in sy ou lyfie he nie. En hy wil ook niks eet vanoggend nie, is huilerig en vrek moeilik. Maar hy het darem al twee bottels tee in sy lyf. So hy sal seker nie dehidreer nie.
En more moet ons heeldag by die troue wees, van 8 uur af en Paulina kan nie na hom kyk nie, ek wil hom nie na my ma toe vat nie want Claudia is daar en is gesond... en my skoonma is nie more beskikbaar nie. Ek sal hom maar op die ou end seker na my ma toe moet vat, het nie veel van 'n ander keuse nie.
Maar ja, dis my kla storie van die dag. Hopelik word hy baie beter vandag!
Verder...
Bollie, ek het gelees van jou skoonma, dis darem baie erg. Bly die ou is darem vir 'n rukkie agter tralies. Maar soos jy se, hy sal sy dag kry. Die Here sal dit nie laat verby gaan nie.
Kwaaitjie en Grenaat, jammer vir die valle! Hoop die ou seuntjies is darem nie te erg beskadig nie. Almal moet ook maar op die ou end 'n ou storietjie he van hoe hulle op hulle koppe geval het toe hulle klein was.
Dragonfly, eks bly die blou lyk of dit dalk net die doeke kan wees. Hoop so, maar of dit nou dit is of iets anders, dit sal gesond word. Geniet die af dag!! En die hasie park!
Bollie, hoop die dok kon jou help. Sinus is nou een ding waarmee ek nie wil sukkel nie. Johan sukkel ook met syne, en dit lyk vir my rof erg. My innige simpatie!!!
Lekker daggie vir almal, ek sal later weer inloer!