file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #195098 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ja dit is smooth, geen vrugte in nie maar 'n baie lekker smaak!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #195079 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Bollie ek sit nou en dink. Is daar nie van die tipes kosse wat jy eet wat jou sinus veroorsaak / vererger nie? Ek kry byvoorbeeld dadelik 'n loopneus as ek brood of koek eet. Ek vermoed dis ook maar die gluten wat dit veroorsaak. Dalk het jy 'n chroniese "alergie" en dis wat jou sinus ontsteking veroorsaak?

Dis net 'n gedagte, maar dalk die moeite werd om te ondersoek.

Grenaat is dit lekker romerige jogurt? Nutriday se vrugte jogurt is heerlik! Maar ek hou niks van hulle gladde jogurt nie, dit proe te kunsmatig.

15 years 2 months ago #195074 by Grenaat
bollie, hoe voel jy vandag?

ons het die maand parmalat se yumchums yogurt gekoop, flip wie het dit al geeet, dis vrek lekker, ek moes dit dalk nie agtergekom het nie :)

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #195059 by Grenaat
More

Ralmarie, is jy nou hier om te bly??? hoop so! :) Sit bietjie fotos op van jou klein rooikoppie, het hom so lanklaas gesien!

Gister was nice, die ou het baie idees en eerste gaan ons die verf tackle. dit gaan 'n plaas se prys kos want daar is baie mure wat geverf moet word en om ontslae te raak van die aaklige groen gaan 'n paar lae kos. dan die braai area en dan eers die tuin en plante en goed. weet nie lekker waar al die geld vandaan gaan kom nie maar ons vat dit maar stuk stuk, ons kyk na 'n 3 jaar plan (vrek dis lank! )

Hasie, hoop jy voel beter vandag en dat daai virus jou vinnig los. geniet die kiddies terug by die huis.

Rubentjie - wil nog nie rol nie, ook nie kruip nie, ook nie opstaan nie LOL lui gat die een. hy het darem al 2 onderste tandjies en 2 oogtande bo en die middelste twee is so ampertjies uit! Hy kan wel lag... dit doen hy te lekker :) en hy love bubbles blaas dat sy hele gesig nat is :)

Dragonfly, bly julle het 'n nice tyd gehad en geluk met die kruip en opstaan! exciting times!

Kwaatjie, kan net imagine hoe rol daai ou seuntjie :) ag ons ou goed is te pragtig :kiss:

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #195056 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ai julle, ek het gedink eks nou oppad na gesondheid! Maar toe gooi hierdie flippen virus my vanoggend weer plat! Ek kan nie meer nie, dis aaklig!!

En ek het 2 take vir my beradingskursus wat moet inwees Vrydag, so ek kan nie nog 'n dag in die bed bly nie. Arme Paulina is net so siek, die virus wil ons net nie los nie.

My kiddies kom vanmiddag terug!!!! Yipee!! Nie dat ek weet hoe ek met hulle gaan cope as ek so siek is nie, maar ek verlang erg na hulle. My ma het mos besluit om hulle by haar te hou toe sy hoor ek is siek, maar sy bring hulle vanmiddag vir my terug. Stefan is blykbaar nou mooi gesond, dankie tog! En ek dink my ma het seker maar bietjie genoeg gekuier met die tweetjies vir 'n rukkie. Arme ouma...

Stella, lyk of X goed aan die kruip is jong, gee hom 'n dag of twee.

Kwaaitjie, hoe gaan dinge nou by die dagsorg?

Grenaat, julle moet lekker tuinbou hoor. My man is eintlik 'n landskapsargitek, dis wat hy geswot het maar nie wat hy doen nie. So ek sal hom eerder nie se iemand wat ek ken kry 'n landscaper nie, hy sal vrek jaloers wees, hy het dit gelove, kon net nie 'n lewe daarvan maak nie.

Stella my inligting is:
Geboorte gewig: 3,6 kg
Lengte: 50 cm
Sy is nou eers 8 maande oud so jy sal nog 'n rukkie moet wag vir die res...

Lekker daggie almal!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #195052 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Goeie more! Sjoe julle het lekker gesels gister!

Stella daai seunskind is te dierbaar! Ek dink hy kruip binne die volgende week! Mare se inligting is as volg:
Geboorte gewig: 3.67kg
Lengte: 51cm
9 Maande gewig: 10.2kg
Lengte: 73cm

Grenaat ek kan nie wag om julle tuin te sien nie! Jy moet voor en na fotos neem! Moenie vergeet nie, anders gaan jy spyt wees later! Ek is saam met jou groen! Dis pragtig daar in Victoriabaai!

Ag nee Hasie, jy ook! Hoop jy voel sommer gou beter! Johan moet maar saam met jou in die bed kom klim. Dis wonderlik dat jou ma na die kids kyk dat jy kan gesond word!

Ai Bollie, nou is jou arme man stoksiel alleen in die kaap en siek! Voel jy en Riley al beter? En die sinus? Het dit al bietjie opgeklaar?

Dragonfly en ewe skielik het Kayla ook sommer ontpop met die kruip en opstaan. Sien sy het eers die kat goed uit die boom gekyk! Bly julle naweek was so lekker!

Ralmarie Andre bederf lekker in mamma en pappa se bed! Klink my hy raak ook nou haastig vir die lopery! Hulle word darem vinnig groot!

Mare staan regop as mens hom laat staan, maar trek nog nie homself op nie. Hy rol die wereld vol, maar kruip ook nog nie. Het twee tande en ander wat hom teen die mure uitdryf, hy kou aan alles!

Al die siekes, pas julle asseblief op!

Lekker dag!

15 years 2 months ago #195019 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi Ralmarie, dit is daar by jou profile settings, verander dit, dan log jy uit en as jy weer in log, gebruik die nuwe naam.

My update: Claudia het op omtrent 5 maande fluks gekruip, en staan ook op teen alles. Deesdae stoot sy alles, sy dink enige ding is 'n walker. Sy het ander dag vir 'n oomblik alleen gestaan. Maar daar is nog geen tande in ha bekkie nie. Sy is vandag 8 maande oud.
Stefan het nou net 2 geword en begin nou lekker gesels.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za