file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #193883 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello hello!

Ek het tot 11 uur in die bed gebly vandag!!!!! Hoe heerlik in hierdie koue weer. En ek hoef nie middernag op te staan in die koue en 'n dummy te gaan indruk nie. Genoeg gebrag, ek mis my kids!!!

Kwaaitjie, jy mag maar kla, dit voel ook al vir my of ek net hier kom aflaai elke dag en nooit iets posetief bydrae nie. Maar julle ondersteuning is vir my goud werd! Dis hoekom ons hier is vir mekaar, so kla jou hart uit!!!

Bollie, dis so vrek koud deesdae, en daai dametjie van jou sit mos nie stil onder 'n bersie nie, seker die dat hulle vir haar so baie klere aantrek. Sit maar 'n paar baadjies in die sak.

Dragonfly, ek dink ook jy moet die jumparoo mense aankla. Jy kan arnica olie in haar badwater gooi of haar daarmee masseer, wat sal help dat die kolle vinniger gesond word. Maar bloukolle bly maar 'n rukkie. Watse doeke gebruik jy? Ek het al gehoor dat Huggies gold kiddies se bene kan blou vlek, dan lyk sit ook soos erge bloukolle. Daar was blykbaar 'n slegte bunch doeke maar hulle het dit met die verskaffers uitgeklaar en nou behoort dit beter te wees, miskien het jy dalk een van die slegte pakke gekry??

Waar is die res? Ons ou groepie is regtig besig om baie klein te raak.

My ma se my PA van alle mense se Claudia hoef nie weer terug te kom na ons toe nie, hy speel lekker pop! En sy se "woef" vir die hond en vir die perdjie prentjie in my ou kamer wa my ma haar doeke ruil. Dis nou haar eerste woord na "mamma", nogal sad dat ek uitmis daarop, maar ek gaan Donderdag daar kuier en haar Sondag weer haal. My ma hulle het 'n HUGE great Dane, en Claudia is blykbaar mal oor hom. Stefan is net so mal oor die hond, so my kiddies aard seker maar na hul diere liefhebber mammie.

My vriendinnetjie trou mos Saterdag, Johan se die voorspelde max temp is 14 met 'n windchill van -5, so ons sal seker so 9 grade aanvoelbaarheids temp he. BRRR. My ma het sommer vannaand besluit sy sal vir haar 'n mantel maak vir die troue, geline met polar fleece sodat die arme bruid dit kan oorleef in die koue. Toe ek dit vir Elaine vertel, huil sy sommer snot en trane! Ek gaan vir my 'n oordentlike thermal top kry om onder my rok aan te trek, gelukkig is die strooimeisie rokke langmou en redelik hoog gesny by die nek, so 'n stywe thermal top sal darem nie uitsteek nie.

Lekker aand almal, en sterkte vir die vroeg opstaan more. Ek moet ook vroeg opstaan, ons het nou net een kar en ek moet 'n paar dinge doen more, so ek moet vir Johan werk toe vat sodat ek die kar kan gebruik deur die dag. BRRRRRR!!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #193880 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Shoe eks darm maar lam boude teen die einde van n dag!

Wat n koue dag! Brrrrrrr

More gaan kayla vir 9 maande inspuiting en oog toets!

15 years 2 months ago #193809 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Skies, baie besig by die werk!!

Dragonfly, shame, ek dink nie jy hoef te worry nie oor die bloukolle nie, Riley het net so baie, dan word hulle so lekker geel kleur voor hulle gesondraak. Riley het sommer nou die dag een groot bloukol op haar kop gehad! :huh:

Bly jy het lekke geshop Hasie, ek moet ook eendag weer my naels laat doen, ek kou mos my naels, so ek het baie lelike vingers :blush:

Kwaaitjie, jy mag so voel! En mens moet kla, dan voel mens altyd beter!

Toemaar, ek vermoed die skool probeer hard vir my skimp dat ek Riley nie warm genoeg aantrek volgens hulle nie, want as ek haar gaan haal in die middag, dan het sy sommer haar klere met die ekstra stel klere aan, partykeer sommer 3 stek klere aan :woohoo: :laugh:

Riley het goed geslaap gisteraand, sy slaap nou sommer langs in my in die bed as ons alleen is. So 3 uur die oggend toe warboel dit van flitsligte en security guards in on kompleks, daar het blykbaar ouens oor die muur gespring en hulle sakke gedrop in ons kompleks. Die security het orals gesoek, selfs in ons buite asblikke! Ek het maar uitgegaan en gaan vra wat aangaan.

15 years 2 months ago #193682 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
more.

jis julle, rubies het al sy verlore slaap ingehaal wat hy met die tande verloor het. hy het geslaap toe ek by die huis kom, toe word hy 6 uur wakker, 7uur terug in die bed en so 1 keer wakker geword in die nag. vanoggend toe ek ry toe slaap hy nog, en hy is gewoonlik 1ste wakker. shoe.

en ja, VANDAG IS DIE DAG LOL

Kwaatjie, ek sou ook aandring op slaap. die skool moet ook jou roetine respekteer en in ag neem. as jy voel hy moet nog slaap meot jy dit vir hul se, al is al die ander kids wakker moet hul hom in die bed sit. R se slaap roetine is baie dieselfde as M sin.
Moenie worry oor die kla nie, dis hoekom ons hier is, om te luister en te help, al is dit net met woorde.
oja, en is hy nie nog in die baba klas nie? slaap die ander kids nie almal min of meer dieselfde tyd nie dan moet hy nou sit en speel? nee nonsens.

Hasie, bly jy het die shop geniet. slaap jy lekker laat ?
ja henko was baie vinnig met die tande. hy het op 1 net 6 tande nie gehad nie :) bek vol gehad
Sny stefan moeilik? Henko het so maklik gesny, ek het maar net gesien daar is nog 'n tand. nie eers die sny of kiestande was 'n probleem met hom nie.

Dragonfly. Shame man, kan dink jy het geskrik. jy moet eintlik vir daai mense van die jumparoo 'n brief skryf oor hulle simpel produk, regtig, wie wil vir hul kids iets gee wat hulle blou maak???
Onthou 'n blou kol bly baie lank, dan word hy partykeer so bietjie groen in kleur en dan geel dan gaan hy eers weg. Is sy huilerig of seer as jy daaraan vat? Dink nie jy moet worry nie, kyk maar hoe lank vat dit vir hom om weg te gaan dan sal jy met die volgende blou kol weet hoe lank hy daar gaan wees (en glo my, daar gaan nog baie wees :P)

Henko is permanent vol kolle, partykeer dink ek, ai my kind jy lyk so sleg LOL as hy nie self val of teen iets val nie, stamp die hond hom om of krap hom :) rowwe jack.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #193652 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Christa, try die melatonien om vir M te help doeks oor naweke. En dring aan dat hulle by roetine hou by die dagsorg. Dis sommer nonsens, hulle is nog heeltemal te klein om middag slapies te begin skip! Sterkte!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #193636 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek wil ook moan.

Ons het vir Kayla n Jumparoo gekoop... dis soos n loop ring waarin sy spring and she loves it! Laas week terwyl sy bad het ek blou merk oor haar magie gesien en mysef natuurik simpel ghestres, toe dit nie beter is na 2 dae toe vat ek haar dr toe. Dr kon niks ernstig sien, toe ek haar by my ma aflaai noem my ma die jumperoo, toe ons dit voel was die luif deeltjie harde plastiek en glad nie padded soos n mens sal aanneem nie. Ons stop toe dadelik die jumperoo. Daai aand sien ek dis blou om.haar bo beentjies wat seker maar befestig dat dit die jumperoo is-dis nou al 5 dae later en sys steeds blou! Dit lyk selfs blouer-hoe lank vat blou kolle om weg te gaan-ek voel so sleg as ek dit sien en stres mysef steeds simpel. Moet ek haar terug dr toe vat. Sy reageer glad nie as ek daaraan vat nie en haar stoelgange ens is normaal. My hartjie is baie seer!

Kwaatjie, hoekom dring jy nie net aan op n middag slapie nie.
Ek kan die diet vit jou e-mail-maar jy sal vir my meskien n reminder moet stuur!

Bolie sterkte met daai humeer en met die feit dat jou man so baie gaan weg gaan!

Hasie, geniet die stilte-beit vas-die regte ding sal kom!

Granaat,bly jyt die makro shopping geniet!daai tand gaan kom en dan gaan die ander vinnig volg!

15 years 2 months ago #193611 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Sorry ek moan so. Alles voel sommer net onderstebo, deurmekaar en verkeerd.