file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #193610 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie bly jou dag verloop so lekker! Hoop jy het sommer namens ons ook geshop! ;) Jy mis seker al klaar die kleingoed!

Grenaat ek voel Mare moet nog elke middag slaap! Dis te gou om nou al sy middagslaapie weg te vat. Wanneer ons 16:30 uit Wollies ry, pass hy letterlik uit en slaap tot die volgende oggend! Dus eet hy nie aandete nie. Hulle is so mal daaroor dat hy so lekker lag en fisies speel, dat hulle vergeet hy is net 'n baba! Nou is my oulike seuntjie vir my 'n nagmerrie oor naweke, want ek kan nie heeldag met hom speel nie. Ongelukkig is daar 'n huishouding wat ook aan die gang moet bly. Dis so sleg! Hy het die naweek van 25 Junie nog soos altyd die oggend van so 10uur tot halftwaalf geslaap en dan in die middag maklik van halfdrie tot vyfuur. Hy het by die dagsorg uit roetine geraak en ek kan hom nie in 'n naweek terugkry nie. :( Ek is sommer moedeloos!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #193585 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek is terug, lekker geshop en naels gedoen! En sover het ek myself nog mooi in toom gehou, het nog nie die oumas gebel om te hoor hoe dit daar gaan nie. Ek sal maar vannaand bel dat pappa ook kan hoor.

Bollie, jammer jy moet alweer alleen bly. Dis niks lekker nie! Hopelik is Riley darem nou bietjie beter en gee jou nie te veel slapelose nagte nie. Sterkte!

Kwaaitjie, ek sal vir jou bid vir die werk. Dit sal dit ook dan seker moontlik maak om vir M in 'n dagsorg in Klerksdorp in te sit ne. Ag ek hoop dit werk vir julle uit. As mens maar een keer nie gerus is met die dagsorg nie, dan voel mens heeltyd nie lekker daaroor nie.

Grenaat, sterkte met die tande! Het Henko al al sy tande? Stefan is besig om die laaste van sy oogtande te sny en dan moet hy nog die 4 agterste kiestande kry. So die einde is darem in sig met hom. Dan begin Claudia seker...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 2 months ago #193584 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
shoe, ek is sommer net honger vandag, grrrr. ek het geeet maar ek is lus vir ham en kaas toasted of iets LOL

Die makro shopping was nice. ons sal dit beslis nou elke maand doen. ons het so R500 oor ons budget gegaan maar ons het baie ekstras gekoop. jy kan net nie blikkies kos koop nie, dit is in toe pakke en natuurlik aartappels en vars groente. maar die res is alles van los. Ek dink ons het regtig 30% meer gekoop as gewone maande so dis okay.

Bollie, ag mamma, baie geluk met die treetjies. dis so cute. sy gaan binnekort hol :) Jammer om te hoor sy was siek, dit moes baie moeilik so alleen gewees het.

as die kids moeilik is vat dit aan mens - dis hoekom hul se jou huwelik moet baie sterk wees voor jy kids kry!

Kwaaitjie, dink jy nie hy moet nog 'n middag slapie vang nie? hoekom laat die skool hom nie slaap nie? slaap is baie belangrik, hulle is laf dat hul hom nie laat slaap nie. en ja, soos jy se dan is hy oormoeg in die aande en dis 'n nagmerrie. as R so oormoeg is wil hy nie eers eet of bad nie en hulle kan mos nie gaan slaap sonder kossies nie :( Ai man, sterkte met dit alles, kan hoor jy is sommer nie lekker nie.

Die skool waarheen ons vir henko wil stuur het stilte tyd van 12 - 2 elke dag, vir die HELE skool so tot die groot kids moet stil wees of rustig wees. ek dink dis nice.

oja, ek onthou henko was ook op so moeilike stadium to hy by die skool was, hy was 10 maande. dan slaap hy nie die middag nie en moet dan 'n vinnige nap van by die huis. ek dink dis dalk 'n moeilike stadium nou wat hulle oorskakel van 2 na 1 slapies toe.

Bollie, ek dink beslis dis 'n fase. ek het al gelees hulle se die frustrasies kom van die kids wat alles wil doen maar niks reg kry nie. dit sal weer oorgaan sodra sy dit wat sy wil doen regkry. lol sterkte vir jou, hoop nie jy kom met te veel bruises uit nie :)

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #193571 by Kwaaitjie
Shame en dan is jy nog sonder man ook! Dis sulke tye wat ek hom sommer groot wens!

Lol! Verlede week het ons nie grond gevat nie, nou is die res almal doodstil vandag! Waai die wind daar by julle ook so? Dis regtig koud en onplesierig hier! :(

15 years 2 months ago #193563 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Sjoe waar is almal vandag???

Kwaaitjie, aai man, sal duim vashou jy kry werk in Klerksdorp!

Ek het ook sommer gehuil en alles toe Riley net aanhoudend huil die naweek, dis baie frustrerend want mens weet nie wat is fout nie, en hulle kan ne vir jou se wat is fout nie...

15 years 2 months ago #193520 by Kwaaitjie
Hallo moomies!

Sjoe maar die kleingoed is doenig!

Bollie geluk met Riley se eerste tree wat nou sommer die groot stap geword het! Jammer is alweer manloos en dan so baie die volgende weke! Dis niks lekker nie! Sterkte! Lol vir die destructive mode! Mare toon ook tekens daarvan!

Dragonfly ek is sooooooo jaloers! Deel bietjie daai dieet van jou! Wens ek kan myself in rat kry! (SUG!!!) :( Die Kit Kat was vir 'n break! ;)

Hasie gekuk met Claiudia se staan! Jammer dinge het nog nie uitgewerk vir Johan met die werk nie! Daar sal uitkom wees, jy sal sien! Doen jy net solank jou kursusse terwyl julle dit kan bekostig! En geniet die "kinderlose" week! Hulle is mos in veilige hande! Eina vir die handjies teen die heater!

Grenaat siestog vir die ou handjie wat so gebrand het! En dan nog die arme boude ook! Ai tog! Hoop julle het lekker geshop by Makro! Hoe lyk hulle pryse teen PnP en Checkers?

Mare het sy middagslapie afgeleer! :( Dis 'n nagmerrie! Hy het gister vir 2 ure aanmekaar gehuil van moegheid, maar hy wil nie slaap nie! Die mense by die dagsorg hou heeldag aan stimuleer en vergeet dat hy 'n baba is wat rus nodig het! Ek het later ook sommer gehuil! En toe pass hy halfses uit! Vir die nag! Pappa se ek moet 'n ander dagsorg kry, maar in Wollies is sulke goed skaars! Julle moet asseblief vir my bid vir werk in Klerksdorp! :huh:

Verder gaan dit darem goed! Net steeds dol by die werk! Sal dit darem oorleef!

Hoop almal het 'n heerlike dag!

15 years 2 months ago #193430 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Gaan goed, net erg snotneus weer aan my kant!!

Riley was mos siek die naweek, sy lyk darem beter vanoggend, maar ek het regtig op 'n stadium gedink ek gaan van my kop af, want sy het net aanhoudend gehuil en gehuil, haarself hees gehuil op 'n stadium.

En nou is my man weg, so ek is alleen as sy verder siek is. Ons het bitterlik min geslaap die naweek :(

Vanoggend was sy darem heel vol smiles to ek haar aflaai by die kleuterskool, so ek bid so hard dit bly so.

Is julle oukies ook op 'n bietjie van 'n "destructive" mode huidiglik? Riley wil alles gooi, druk, breek ek uitmekaar haal as sy kan?? Is dit 'n fase, dis asof sy vreeslik frustreerd is, sy bal sommer haar vuisies so en druk op haar tanne, LOL nee haar gums!

Sy knyp die hond en sy slaan ook mens nou op die bors. Dis asof sy niks sag wil vat nie, alles moet met force geneem word :laugh:

Ag wil net met julle deel:

Vanoggend toe ek haar aflaai, toe vat sy daai loopding, hulle stoot dit en sy loop die hele klas vol asof sy shopping met 'n waentjie doen. :laugh: Sit te pragtig die een voetjie voor die anner een heeltyd en val nie een keer om nie. Was baie trots op haar! B)

Ag wat 'n besige dag wat voorle en dan is daar die vooruitsig van allen wees die hele wek :huh:

Hasie, geniet die tydjie bietjie alleen!! Jy moet soveel shopping inkry as wat jy kan!!