file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #192835 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Goeie more almal!!!

Wat 'n wonderlike nag!!! Kan nie glo wat 'n goeie nag se slaap vir mens kan doen nie. No wonder my vel wil nie gesond word nie, ek was heeltemal uitgeput!! Stefan het na sy melatonien die hele nag in sy eie bed geslaap, nie een keer wakker geword nie. Ek het toe na die tyd gecheck, die kapsules is 'n halwe baba dosis, my vriendin gee 6mg vir kids bo 1 jaar en 3 mg vir babas, het vir S 1,5mg gegee.
Claudia het eers hier van 4 uur af begin wakker word en vra vir dummy, het later maar bottie gegee toe slaap sy tot 6 uur.

Hoop julle het 'n great dag!!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #192817 by Hasie.
Ek het 'n wonderwerk ontdek! Melatonien kapsules. Dit is die hormoon wat jou brein afskei as dit donker word sodat jy moet vaak raak. Ons sukkel party aande vir meer as 'n uur om vir Stefan aan die slaap te kry. Toe stel my vriendin melatonien voor. Sy is 'n oudioloog en gebruik dit om babas te laat slaap sodat hulle kan stil wees as sy hulle ore toets. Haar apteker vriendin het dit vir haar voorgestel. Gister aand was Stefan so hyper ons het na 'n uur opgegee en hom laat wakker bly tot 11uur. Vannaand was hy weer erg hyper, het toe 1 kapsule in sy bottel gegooi en hy was so uit soos 'n kers voor die bottel klaar was! Ek sal dit nie elke aand gebruik nie en vlg keer dalk net 'n halwe kapsule maar hopelik kan ons hom so help om 'n goeie slaaproetine te vorm.

Claudia het vannaand vir 2sek heeltemal alleen gestaan. Johan het haar langs sy stoel neergesit maar sy wou staan, toe los hy haar en toe bly sy staan! Eers toe sy agterkom sy staan alleen het sy gaan sit.

15 years 2 months ago #192816 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello almal!

Hasie jys darm maar n vrou van vele talente-eks seker jy sal iets laat werk. Bly die ekseem is bietjie beter en hoop dis stukke beter in 10 dae se tyd!

Granaat, moenie jou drome weg gooi dit sal bewaarheid kan word- Rome wasn't built in a day. Aanhouer wen!

Bollie-jy sal jou man moet goed ondersteun-studies is moeilik as mens voltyds werk!

Kwaatjie,ek is moeg vir stimulasie en groter werk las-wil iets doen wat brein numbing is-sal graag n Yoga instructor of personal trainer of sommer al2 wil wees!

En as haat n sterk woord is,gaan ek nou kragtig se-ek haat my werk!!! Wens ek kon ook sommer net bedank !vrek besig en dol by die werk! En soos Granaat se, of mens dit geniet of nie mens kannie help om, om te gee oor die rusultate.

Kayla is volgende Dinsdag 9 maande-waar gaan die tyd?

15 years 2 months ago #192812 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello almal!

Hasie jys darm maar n vrou van vele talente-eks seker jy sal iets laat werk. Bly die ekseem is bietjie beter en hoop dis stukke beter in 10 dae se tyd!

Granaat, moenie jou drome weg gooi dit sal bewaarheid kan word- Rome wasn't built in a day. Aanhouer wen!

Bollie-jy sal jou man moet goed ondersteun-studies is moeilik as mens voltyds werk!

Kwaatjie,ek is moeg vir stimulasie en groter werk las-wil iets doen wat brein numbing is-sal graag n Yoga instructor of personal trainer of sommer al2 wil wees!

En as haat n sterk woord is,gaan ek nou kragtig se-ek haat my werk!!! Wens ek kon ook sommer net bedank !vrek besig en dol by die werk! En soos Granaat se, of mens dit geniet of nie mens kannie help om, om te gee oor die rusultate.

Kayla is volgende Dinsdag 9 maande-waar gaan die tyd?

15 years 2 months ago #192795 by Hasie.
Grenaat, ek het nooit aan kunsklasse gedink nie, maar ek het geen opleiding nie, ek verf sommer net. Maar ek sal defnitief weer begin hempies verf vir bietjie ekstra geld.

En dan is daar nog die moontlikheid van perdry lesse gee ook. Ek sal dit baie geniet en behoort maklik in Pta 'n plek te kry waar ek dit kan aanbied want hulle ken my daar. Hou duime vas miskien kry ek sommer 'n stable manager pos, dan kan ons gratis bly op die stable yard!! Ek wag net vir die nuwe horsetrader om uit te kom sodat ek die nuwe vakante poste kan sien.

En ek wil 'n draai gaan maak by Mooikloof se stalle waar ek baie lank gewerk het. Ek hoor dit gaan nie goed by die stables daar nie, ek ken nie die meisies wat nou daar werk nie, maar het nog die eienaar se details en ek is seker hy sal my onthou. So miskien miskien kan ons daar regkom. Ek het die vorige keer toe ek daar was sy stable yard binne 3 maande volgemaak en 'n baie goeie naam opgebou. Daar was omtrent 60 perde toe ek begin het en na 3 maande het ons 'n waglys gehad (daar is 100 stalle). My lesse was ook hoog in aanvraag, so miskien onthou die ou man my nog en gee weer vir my werk. Hy is 'n moeilike ou om voor te werk, maar as ek hom kon handle toe ek 20 was sal dit seker nou 'n piece of cake wees.

15 years 2 months ago #192778 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
agnee vrek, post lost. kom ons try weer...

hasie, wat van kiddies kunsklasse? jy is ook mos baie kreatief. kan dit selfs by naskool aanbied.

Bollie, ja ek is besig :) maar ek kla nie. ek het net maandag gedink ek kan nou bietjie 'n breather vat en werk aan goed wat ek wil doen toe kom daar gister en vandag so baie bestellings is, nou gaan ek weer moet wikkel.

ek hoop as ons vanaand by die huis kom is daai wit knop in ruben se mond 'n tand :) hy is so moeilik hy maak ons klaar.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #192768 by Hasie.
Hi daar,

Ek sien dis maar stil hier vandag.

Grenaat, jy sal hom maar net moet wys jy kan jou finansiele bydrae bring. Dan sal hy jou laat aangaan. Ek dink dit gaan moeilik wees aan die begin maar as jy eers gevestig is sal dinge vlot loop.

Ek kan eers einde Oktober die hypnobirthing kursus doen :( So ons sal maar 'n ander manier moet kry om my salaris te vervang tot ons daarby kom. Miskien moet ek solank kyk of ek 'n babygim kursus kan doen. Dan kan ek solank daarmee begin in die oggende. En dan ekstra klasse gee in die middae. Ekstra klasse is darem 'n goeie besigheid in die 4de kwartaal van die jaar.

Bollie, dis nie maklik as mens so 'n goeie salaris verdien nie. Gelukkig verdien ek peanuts, so ons sal dit maklik kan vervang. Maar nogsteeds, even my bietjie peanuts tel vir baie op die oomblik, ons kan nie nou sonder dit uitkom nie... Hopelik kry Johan daai ander werk, dit sal sy salaris amper verdubbel dan is ons goed op spoed! Kan jy nie met jou make up genoeg geld maak nie?