file Oktober mammies 2010

15 years 3 months ago #192163 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Ja dankie tog my man het toe vroeer huis toe gekom! Maar hy gaan weer 'n paar trippies Kaap toe moet maak in Julie.

Hasie, aai jammer om te hoor, ek kan dink al weet mens eintlik die nuus gaan kom, is dit nie lekker as dit actually gebuer nie.. :(

Maar soos jy se, dis nou die begin van nuwe dinge en alles sal uitwerk!

Stella, bly jy het kom inloer!! Riley se neus loop standaard elke dag, dis al soos deel van elke dag :laugh:

Dragonfly, ek stem dis beter om eerlik te wees, ek is 'n baie eerlike mens, ek is net partykeer bang om iemand se gevoelens seer te maak, so dan vermy ek eerder die situasie :(

Grenaat, dankie vir daai handdoek tip, sal dit bietjie gebruik!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #192147 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Hasie hoop jy voel beter vandag! Het Johan toe enige nuus van die werk gekry? :)

Stella bly dit gaan goed, al is dit duidelik dol by die werk! Bly julle het 'n lekker stoel vir Xander gekry! Nou kan hy lekker alles sien wat buite aangaan! :woohoo:

Melody bly Kayla het so goed geslaap! Nou voel jy ook sommer beter! Ek moet lag vir jou wat se mense hou nie van jou nie omdat jy so reguit is. Ek verkies weer daardie eienskap in mense, want dan weet jy presies waar jy met so persoon staan. Ek kan makliker verwerk dat jy vir my se ek is simpel en iets daaraan doen, as wat jy maak asof jy van my hou maar die oomblik as ek my rug draai praat jy sleg van my! Dus haat ek skynheiligheid! Mense wat nie daarvan hou nie, is bang vir die waarheid! ;)

Grenaat ek hou van die handdoek metode! Klink na iets wat beslis mamma se rug bietjie gaan spaar! Hoop julle het die kuier geniet!

Mare is sommer heeltemal beter! Hy het net die snaakste slaap-patroon ontwikkel. Hy eet so 16:00 sy vrugte, dan gee ek bietjie melk en as hy so 17:00 aan die slaap raak, slaap hy dan sommer deur tot 04:00 die volgende dag. Hy mis dus aandete. Is dit maar net 'n fase waardeur hy gaan as gevolg van die siekte? :huh:

Hy groei nou uit alles in die lengte! Sy babygrows sit lekker los om die lyfie, maar die ou toontjies krul om in dit! Die dat ek nou 12 - 18 maande klere koop. Pappa wat nie regtig nog na baba-klere gekyk het nie, het Saterdag sweetpakkies gesien waarvan hy hou, toe moet ek die regte grootte kry en dit koop. Ek wil vir hom en Mare dieselfde hempies maak vir die somer. Het vreeslike mooi check materiaal gekoop. Nou moet ek net my tyd reg reel om dit gemaak te kry. :blink:

Ons gaan 11:00 vir sy 9 maande inenting. Dan kan ek 'n slag hoor wat weeg hy en hoe lank het hy geword! :laugh:

Bollie ek is bly manlief het toe Saterdag huistoe gekom! Hoop julle het die naweek geniet!

Lekker dag!

15 years 3 months ago #192029 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello julle

Jippeee, kayla het mooi geslaap tot 5:40 - lekker om wakker te word en dis die volgendende oggend!

Hasie, jammer om te hoor, dit het al met my gebeur ook so ek weet dis nie lekker nie.

Granaat, daai ou seuntjie is te pratig. Ek wens ek kon Kayla n mielie gee- sy is maaar nog steeds nie gereed vir harde solids nie, maar all good things comes to those who wait...

Bollie, dis wraggies oulik hoe sy staan- ek sal sommer vinnig Granaat se handoek trick begin gebruik-hoekom nie- hoopvol sal jy binnekort minder bloukolle kry as sy kan sien waar sy gaan.

Kwaatjie, dis nie lekker om so half onseker te voel, eks bly julle het dit darm probeer opklaar. Ek glo praat is die beste ding-ongelukkig help dit nie altyd. Mense sal ook maar altyd kieskeurig wees en gunstelinge he'....en maak nie saak hoe n goeie mens jy is nie almal gaan nie altyd van jou hou nie.
Ek kry dit baie want eks n straigh forward mens ek se mos altyd presies hoe ek voel en lieg nie-so alhoewel ek eerlik is en werklikwaar nooit slegte meninge het vind ek baie mense hou nie van my...ek suppose nie almal hou van eerlikheid nie-meskien is mense vandag net nie meer gewoond.lol
Punt is bly wie jy is en daar is absoluut geen nood om daai klein mensie van jou te druk-hy sal als doen op sy eie tyd. N dame by die werk het my vertel haar dogtertjie was agter met als toe sy baba was, laat gekruip, ma n jaar eers geloop ens. Vandag is sy 3 en volgens haar skool n voorloper...en ek het gegoogle want ek was bang want kayla praat skaars baba taal en n vrou daar het gese haar broer het nie n woord gese as n baba tot hy 2 was en vandag is hy n genius.

Shoe, dit was meskien n overshare! Obviously het ek goed geslaap.

Stelle, eks bly hy hou van die stoeltjie.

Nout ek sommer als vergeet wat ek verder wou se!

15 years 3 months ago #191974 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
liewe genugtig - ek het 3 dae se post probeer lees - maar dit het my nou meer as n uur gevat

sorry julle die week was soooo dol - kry nou eers kand vir moomie

dis bitter koud in kimberley vandag - seker so 5 grade buite !! xandee het nogsteeds die snotneus - YAK

o ja my man kook ook glad nie - as hy alleen is eet hy peanutbutter broodjie - maar hy kyk baie graag food channel ? explain daai ene

kwaatjie - bly als isn ou reg by skool
hasie - agge nee - onthou net GOD IS GOOD. hy sal dinge uitsorteer en HY het defnitief n plan
Bollie - sjo daai riley is oulik hoor - xander def lui - hy probeer darem nou kruip - trek bene onder hom in en val dan neer op sy gesig en word dan die moer in - hahha - wk wil my dood lag
grenaat - ruben is sowaar pragtig - lekker groot baba - mamma se groot seun

het toe maar die maxi cosi stoeltjie gekoop - xander luv dit om vorentoe te kyk - ons nsug en safe gaan ook tot 13kg, Xander verseker al by die 10kg, maar hy haat dit om agtertoe te kyk

gaan naweek begin om my huis binnekant te verf

en nou is ek lus vir n pizzza

[link=http://lilypie.com] [/link]

15 years 3 months ago #191952 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ja hasie, mens weet dalk iets maar as dit gebeur is dit tog 'n skok en nie lekker nie. ag man, jy gaan elkgeval net 'n sukses maak van watookal jy aanpak, jy sal sien!

okay die handoek metode... - nie seker of dit beter werk vir hulle loop soos wat dit beter werk vir mamma se rug nie :) :)

vat die handoek en sit hom onder baba se arms deur dat die middel deel van die handoek om sy bors/magie is. dan houvas jy die twee punte van die handdoek agter/bo baba. nou kan jy regop staan en baba help om te loop deur hom regop te hou met die handoek (hulle armpies bly af so handdoek sal nie opgly nie). dit gee vir hul ondersteuning om regop te bly en help balanseer. pasop maar net, lomp voete gaan hul baie kante toe laat vat maar hou net handoek lekker styf regop.
dit help baie vir mens se rug om nie heeltyd so vooroor te leun nie. my man het henko en sy niggie so geleer loop :)

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #191919 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi dankie julle. Ek is maar bietjie hartseer. Ek het tog geweet dit kom en het klaar so baie planne gemaak. Maar omdat hulle so stil was oor alles die laaste ruk het ek maar begin dink dit gaan nie gebeur nie. Ek het geweet vandag is die dag, maar dit was nogal 'n skok om daai amptelike brief te kry. Dit tref mens harder as wat jy dink dit sal. Ek werk so lekker daar, ek wil nie iewers anders gaan nie. Ek dink eks nou klaar met skoolhou vir 'n rukkie. Ek sal aflos poste vat vir ekstra geld en om besig te bly maar wil nie weer permanent skoolhou nie. Ek weet darem dat die Here vir ons sal sorg en dat Hy planne het wat nog beter is as my plannetjies. Nou kan ek inspring en begin werk aan alles want ek weet nou waar ek staan.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #191917 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Grenaat verduidelik bietjie die handdoek storie asseblief? :huh:

Skuus Hasie! Ek dink nie eens daaraan om te vra of jy okay is nie! :blush: Is jy okay? Al het jy geweet dit gaan kom, is dit nog steeds nie lekker om sulke nuus te kry nie! :(

Hoekom is Stella so stil? Stella gaan dit weer dol daar by jou?