hallo almal.
Gister was regtig 'n blou maandag

ek het rondgehol soos 'n mal mens.
anyways, my besig tyd begin mos weer aug en die due dates vir die oudit verslae is 31 aug. wel ons trek 1 Aug alweer na 'n ander gebou (in die fnb op kerkplein en dit is een van daai ou ou geboue en dit spook blykbaar daar

)
EN nou se my HOD gister vir my ons gaan 4 weke ofline wees en nie fone he daar nie. WTF x 10000. Ons mag nie die jaar overtime kry nie so geen aand of naweek werk vir my nie (wat my eintlik pas) maar hoe wil hy he moet ek 4500 verslae wat in aug (en eintlik op die 31ste Aug) ontvang prosseseer as ek nie 'n rekenaar het nie. en dit moet alles op ons sisteem wees binne 'n week na ontvangs. dis flippen nie speletjies klaar nie, wat nog as ek hande afgekap sit. ek is sommer glad nie happy nie.
okay, genoeg gekla!
Kwaatjie, M is mooi gesond en ek is so bly daaroor. shame die ente is nie lekker nie, maak nie saak hoe oud hulle is nie

Hy is lekker lank ne!
Dragonfly, jy moet die mielie probeer, hulle kry regtig niks van die stronk af nie, kou maar net en suig dis al.

en dit help maar net dat hulle mooi leer vashou ens.
Dis vir my te oulik hoe Sarah haar dogtertjie voer, sy gaan vinnig self eet, te kostlik!
Bollie Bly jou manlief is terug, jy gloei seker nou weer van al die TLC wat jy by die huis kry ....
Hi elaine, lekker om jou weer te sien. dit gaan goed hier met al die babas. Bly jou dogtertjie (en tjies) doen so goed
Hasie, hoe voel jy vandag? al beter>? Wat se die dr?