file Oktober mammies 2010

15 years 2 months ago #192689 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Grenaat, toemaar al jou dingetjies sal uitwerk :kiss:

Jy i darem so kreatief en kyk hoe het Fairie Heads nou al uitgebrei, jy hekel seker laat jy bloei :laugh:

Ja wat ek sal maar manlief net ondersteun en aanpor om hard te swot!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 months ago #192685 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
goeiemore.

ek is lekker moeg vandag, nie seker hoekom nie, ek sukkel al die heel week om op te kom in die oggend :( ek hou niks van winter nie.

Hasie, bly jy voel beter vandag, hoop al die ekseem is sommer vinnig weg. LOL ja H slaap ook soos 'n see ster en dan dink hy nog hy is in 'n skop geveg ring ook so hy kan glad nie by ons slaap nie!

Bollie, ja die swottings gaan moeilik wees maar jy moet hom maar net aanhou aanpor van jou kant af. 3 jaar gaan gelukkig (of ongelukkig) so gou verby. jy moet dalk nou al aan iets begin dink of werk wat jy dalk kan doen (as jy wil) vir as jy eendag by die huis kan bly.
Ja dis sleg as mens goeie salarisse verdien, om dit dan net te los is moeilik.

my man praat ook nog niks van bedankings of by die huis bly nie, net - dit sal my deeltydse ding wees. ai ek weet darem nie. ek het so baie idees wat ek wil doen maar kom net nie by alles uit nie. hoe moet ek al my passies uitleef as ek net soveel ure 'n dag het en dan sal ek elke saterdag en sondag moet werk en wanneer sien ek dan my familie :( ag ons sal maar sien, glo als sal uitwerk.

Rubies was gister baie moeilik en gisteraand, ek hoop daai wit pit op so by gums wil nou net uitkom en klaar kry.

Gepraat van tande, wonder hoeveel het klein Kayla nou al :)

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 months ago #192668 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Hasie, bly dis al bietjie beter! Ek hoop daai medisynes en doepas werk gougou! :)

Ag julle, ek sou ook graag eerder wou iets anders doen, iets wat my laat voel asof ek eintlik 'n werklike verskil maak in die wereld, maar met ons is dit net nie 'n opsie nie. My man en my salaris is amper presies dieselfde, inteendeel is ek dalk bietjie meer, so ons gaan nie kan net afskaal om dit 'n moontlikheid te maak nie, my man sal moet verdubbel in sy salaris! :(

Maar hy gaan nou in Julie begin weer swot om Oracle dba te word, so hopelik oor so 3 jaar of so sal hy ook aansienlike verhoging kan kry...maar dis maar die langtermyn plan! Die hele kursus kos oor die R 60 000, die werk is bereid om te betaal, maar dit gaan baie harde swot vat ens. en dan natuurlik sal hy moet eers ondervinding opbou voor hy in 'n ander salaris skaal kan val, maar kom ons hou duim vas!!!!

Mensig ek het vreeslik koud gekry gisteraand!!! :blink:

Ok, loer nounou weer in!

15 years 2 months ago #192633 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Goeie more almal!

Ek slaap tog te lekker met al hierdie drugs in my sisteem, net jammer Claudia het nie so lekker geslaap nie. Arme ding was amper elke uur wakker. Ek druk net dummy in dan slaap sy verder maar ek moet nogsteeds opstaan elke keer, na haar kamer toe loop, dummy indruk en verder gaan slaap. Het vanoggend wakker geword met Stefan in ons bed, geen idee wanneer hy kom inklim het nie maar die drugs het my so deurmekaar sy seester slaapstyl kon my nie eers pla nie.

Gelukkig voel my ekseem beter vanoggend, die antihistamien doen iets. Dis nie meer geswel nie nou net rowe en waar die rowe af is is die vel pers. Hopelik word dit ook maar vinnig weer normaal. Ten minste kan mens make up oor die pers sit solank daar nie meer actual ekseem is nie.

Lekker daggie vir almal! Hoop al die babas het goed geslaap en alamal is lekker uitgerus.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #192559 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ag Hasie jammer jou hart is so seer oor die retrenchment! Kan nie dink hoe dit moet voel nie! Jy is reg, as julle drie maande sonder jou inkomste met die hypnobirthing en Johan se salaris kan cope, sal julle cope. As jy dan nog ekstra wiskunde klasse ook kan gee, behoort julle koppe maklik deur te wees! En mens kom gou agter dat baie dinge wat jy as noodsaaklik ag, eintlik 'n luxury is. Ja, dis nie altyd lekker om nie saam met vriende te gaan uiteet en kuier nie, maar mens kom daaroor ook. :)

Ek hoop jou oulike dokter het die spyker op die kop geslaan met hierdie behandeling wat hy gee! En dat jy regtig sommer more al beter voel!

Dankie tog vir die klein besparinkies! Op die einde van die dag help dit sommer baie! Vasbyt en sterkte! En onthou ons Oktober 2010 mammas is almal daar vir jou!

Nou waar is almal nou? Mensig maar dis lekker besig oral! Almal is skaars!

15 years 3 months ago #192554 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle, kom nou van die dokter af. Het sterk kortisoon inspuiting en antihistamien inspuiting gekry en salf en pille... Hy wil my oor 10 dae weer sien en dan kyk ons of dit nodig is vir 'n dermatoloog. Die GP's is maar skrikkerig vir hierdie mediesefonds netwerke. Hulle moet kan bewys hulle het self probeer en dat mens regtig 'n spesialis nodig het. Maar gelukkig het ek 'n oulike dokter wat darem nogal weet wat hy doen. Hy dink dit sal binne 10 dae amper gesond wees. Dan kan ons werk aan wat dit veroorsaak het.

Ek is lekker hartseer oor die retrenchment, maar dis ook vir my 'n heerlike ding dat ek weet ek gaan binnekort by die huis wees. Of Johan nou ander werk kry of nie, ons sal maar die dingetjies moet laat werk op 'n manier. Ek sal nie maklik 'n onderwys pos kry vir die 4de kwartaal nie, skole stel aan in die nuwe jaar. So ek sal ten minste vir 'n kwartaal by die huis sit. En dit gee my net soveel meer aansporing om my hypnobirthing ding aan die gang te kry en 'n sukses daarvan te maak. Want as ek kan bewys dat ons met dit, en sonder my salaris kan uitkom vir 3 maande kan ons dit mos doen, of hoe?

Dit voel amper asof ek weer op kraamverlof gaan die jaar, hierdie keer net onbetaald. Maar ek sal darem so bietjie UIF kan claim vir 'n rukkie. En my versekering en alarm stelsel gee my 3 maande gratis as ek geretrench word, so geen premies daar vir 3 maande nie. Wonder oor die medies, as ek bewys lewer van my inkomste wat onder 'n sekere bedrag is, kry ek daar ook afslag. So spaar mens om elke hoekie en draaitjie 'n bietjie...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #192550 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Okay ek is op strike en nou hits julle my nog aan! Ek is GLAD nie lus vir werk nie!

Hasie laat weet tog wat se die dokter! As jy net eers beter voel kan jy die oorsaak behandel of wat ook al.

Grenaat wat van siek verlof? ;) Dit maak my so kwaad as daar van jou verwag word om die werk te doen, maar soos Bollie gese het, jy het nie die infrastruktuur nie! Hoe kna julle in elk geval trek in die maand wat julle die heel besigste is?! :ohmy: Dit maak vir my geen sin nie! :huh:

Bollie ek is saam met jou jaloers! Ek dink ons twee moet ook ernstig soek na iets anders. Ek geniet in elk geval nie meer my werk nie. Dink wat ek nou voel grens aan haat. (dalk bietjie kras gestel) Eintlik is ek meer apaties as iets anders. Doen net genoeg om nie moeilikheid te kry nie.

Ek kort 'n nuwe uitdaging!!! Maar wat? 'n Groter werk-las doen dit nie vir my nie, ek het 'n brein wat stimulasie soek. Ai tog! :(