file Oktober mammies 2010

15 years 3 months ago #192350 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
Naand se julle

Sorry alweer n besige dag - kry ny ni tyd vi saam gesels in die dag nie

Julle dis bitter koud - bitrrrr

Hasie - ag nee man - ek hoop jy is gou betr - jy kan self die dermatoloog bel vir n appt - jy ht ni nodig om eers di gp te sien nie

Bollie bly jou man is terug

Kwaatjie - sien Mare is dood dolly en op standaard. Jy weet einstein ht eers op 4 begin praat

Elaine bly jy haal nog asem en dat dit goed gaan

En hallo ook aan grenaat en dragonfly - missing in action ??

Xander glad nie lkr nie - slaap sleg, kermrig - weet nie of dit tande is nie

[link=http://lilypie.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #192345 by Elaine
Replied by Elaine on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo almal

Jammer dat ek so erg stil is. Is maar net baie bedrywig die afgelope tyd. Ek het probeer inhaal, maar dit is nou half onmoontlik om alles te lees.

Sal maar net se sterkte met almal wat dit nodig het.

Nadia raak ouliker by die dag, sy was Saterdag 7 maande. Sy het nog niks tande. Sy begin nou regop sit en sy rol die hele wereld vol as mens haar op die grond sit en sy begin ook in 'n kruip posisie staan.

Gaan ook goed met al die ander kinders. Christie, my amper 3 jarige, was net vir mangels, adenoids en grommets so 2 weke terug.

Die 3 oudstes kuier bietjie by ouma van Saterdag af, so dit is net ek en Nadia tot Woensdag. Nou probeer ek soveel as moontlik doen terwyl ander nie hier is nie. Is besig met gordyne vir my sitkamer, het nog nie gordyne daar vandat ons hier bly. Het begin Mei maand hier ingetrek.

Laat weet my hoe dit met almal gaan asb.

15 years 3 months ago #192321 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar,

Ek dink defnitief hierdie jongste uitbarsting is stres verwant. Maar ek kan nie so aangaan nie, die dokter moet my nou maar vol kortisoon pomp as hy dink dit sal werk. Dan kan die homopaat weer later die nagevolge van die kortisoon uitsorteer. Op die oomblik het ek net iets nodig wat dit gaan wegvat en vinnig ook. Dan sal ek oor die eintlike oorsaak worry en sorg dat dit nie terugkom nie. Dit het nou nou sommer hier in my nek ook begin blasies maak en uitborrel. Vanoggend was daar 3 kolle op my arm, nou is die hele voorarm vol. Dis aaklig.

Kwaaitjie, bly dat Mare so mooi gesond en "on track" is! Sien toe is jou dagouma verniet bekommerd oor hy nie staan nie. Heeltemal normaal vir babas om eers op 11 of 12 maande te begin optrek teen goed.

Daai bulletjie van my niggie is ook so groot. Hy dra nou 12 tot 18 maande klere, en is skaars 7 maande oud! Sy se hy rol nou altwee kante toe, sit mooi stewig en hou van spring op mens se skoot, verder doen hy niks. En die pead is ook baie gelukkig met sy vordering.

Bollie, hoop jou aand is minder dol as jou dag!

Waar is grenaat en die res vandag?

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #192309 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Skies dol dag agter die rug!!

Hasie, ek wonder of dit nie die onderliggende skok en stres van die laaste ruk is wat nou tot 'n punt gekom het nie. Mens se lyf dra swaar aan stres :( Ek hoop jy kom reg by dermatoloog, ek kan nie imagine hoe ongemaklik dit moet wees nie! :(

Kwaaitjie, geluk met Mare se goeie gesondheid!!! :woohoo:

Ok, gaan nou ry, more is nog 'n besig dag soos altyd by die werk!

15 years 3 months ago #192303 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie ek weet jy gaan voel dit kan nie wees nie, maar het die "skok" rondom die retrenchment nie die ekseem vererger nie? As jy mooi daaroor gaan dink is dit al wat gebeur het, jou spannings-vlakke is skielik baie hoer (lees asb reg :) ) as wat dit voorheen was. Ek kan net dink hoe seer en ongemaklik dit moet wees! En dit brand seker soos vuur oral waar die velle opdop! Ek hoop jy kom reg by die dokter en dermatoloog. Se sommer die dermatoloog moet jou na 'n ekseem spesialis verwys. Hy moet jou nie nog as proefkonyn gebruik nie!

Siestog Mare het vreeslik gehuil van die inenting vanmore! Dit was baie seer! Hy weeg nou 10,2kg en is 73cm lank! Suster se hy lyk baie goed en sy ontwikkeling is op datum! Mamma en Pappa se grootseun!

Mensig maar dit was stil hier vandag! Waar is almal?

15 years 3 months ago #192224 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle,

My kids het regtig goed geslaap gisteraand en ek is op skool vakansie, maar hoewel dit 'n ligpuntjie is, gaan dit nie baie goed met my op die oomblik nie.

Ek weet nie wat ek gedoen het of wat gebeur het nie, maar my ekseem het Vrydag nag besluit om 'n all time high te bereik. Waar dit voorheen 'n kol op my voorkop en ooglede was en stukkies op my hande, is my hele gesig, voorkom, oe, wange, neus, om my mond oral, oortrek van ekseem. My hande is nou heeltemal stukkend, geswel en vol blasies. En dit het verder versprei na die res van my lyf, my arms, bene, rug ens. Ek lyk nou regtig soos iets uit 'n monster film. En dit word net erger. Ek het Saterdag gedink dis erg, maar teen vanoggend is dit NOG erger. Ek is raadop en weet nie meer wat om daaraan te doen nie. Ek kan nie meer so aangaan nie. Dit neem my hele lyf oor.

Johan het nog niks gehoor van die werk nie, ek het gister met sy pa gepraat wat by die maatskappy werk. Hy se darem hulle het nog nie iemand anders aangestel nie, so hopelik is daar nog 'n kans.

Ek probeer om 'n afspraak by my dokter te kry vir more, sodat hy my na 'n dermatoloog toe kan verwys so gou as moontlik. So hou duime vas, want soos ek nou lyk kan ek nie juis vir onderhoude gaan nie.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #192171 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Bollie ek hoop die Kaap trippies is nie sulke langes soos hierdie een sou wees nie! Ek het dieslefde probleem as jy, is altyd bang ek maak mense se gevoelens seer, dan is ek versigtig om dinge te se en vermy ook die situasie. Maar weet jy, soms het sulke mense juis nodig om 'n wake-up call te kry! Baie maal doen dit mens net goed! Dit laat dalk net daardie "ek sal jou wys ek is beter as dit" persoon in hulle wakker skrik. Dus goeie gevolge! :) Bly egter 'n waagstuk!