More!
Hasie baie geluk met daai grootseun se verjaardag! Shame hy het dit regtig nie lekker begin nie, ne! Hoop die ou lippie voel gou-gou beter! Dol dag wat jy gister gehad het! Ons sal bid vir die werk! Dit klink fantasties!
Dragonfly daai ou bekkie is pragtig met al die tande! Dis sowaar al 'n hele mond vol! Siestog, hoekom het sy so sleg geslaap? Sterkte aan mamma vir die dag!
Julle ons ou seuntjie het my gisteraand uitgeboul! Hy het vanaf 17:30, toe ons uit Wolmaransstad ry, tot vanoggend 04:30 geslaap! Geen aandete, bottel of selfs sy medisyne nie! Moet se hy lyk heelwat beter vanoggend! Toe ek hom van oggend uit die bed optel word ek om die nek gegryp en gedruk! Hy is so vreeslike dierbare ou dingetjie!
Ai julle,'n vriendin van my is besig om van haar man te skei. Hulle het 2 dogtertjiesen die een het die 20ste Mei verjaar. toe sy hom vra om te help met geld vir haar vir 'n klein verjaardag partytjie, het hy net eenvoudig geweier. Dis nie dat hy dit nie het nie, hy wou net nie geld gee nie! Hoe kan mens so teenoor jou kind wees. Sy het 4 geword. Ag sulke goed is vir my so sleg! Sy sukkel ook nog elke maand om die onderhoud uit hom te kry. Dit bly 'n ewige geveg!
Mag julle almal 'n wonderlike dag he!