More julle
Ek sal die naweek bietjie die eier maak soos julle se en vir haar gee, en loer wat gebeur
Hasie, ek verstaan heeltemal oor die perde! Ons is gelukkig dat my ma hulle die stalle besit, my ma het 3 perde, en my tannie wat ook daar is, het 6 perde, so erens behoort Riley reg te kom

Daar is huidiglik 16 perde wat daar gestal word. MAAR jip, sal seker ook al haar goedjies moet koop ens, maar ons worry maar eers later daaroor. Sy het darem ook alreeds baie teachers om van te kies, want my ma, my sussie, my tannie en al 3 my niggies, ry elke Sat en Sondag perd, so hulle kan haar leer.
Ek weet NIKS van perde nie, en was een keer dink ek op 'n perd.
Dragonfly, aai maar Kayla is darem vinnig jong met daai tande.... WOW!! Ek is ook mal oor die Hello Kitty theme, maar een van beste vriendinne het dit gebruik op Mignon se 1st bday, so ek kan nie. Sal vir jou fototjies laai, sal jou mooi idees gee wat om te doen
Nee wat Riley het nog geen tande nie, ek dink Claudia het ook nie, maar miskien het sy Riley al verbygesteek! Ek dink Riley gaan eers later tanne kry, net so gevoel in my gat

Miskien kry sommer tjop tjop almal op een slag

Ek dink dan hardloop ek weg