file Oktober mammies 2010

15 years 3 months ago #189407 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Bollie, ek dink nie dis dalk so algemeen nie maar mens moet dit toets voor die 9mnde inspuitings sodat hul weet dat hul nie 'n reaksie sal kry vir die ente nie.
selfde maar soos wat mens peanuts /butter moet toets want dit mos iets waarvoor hul dalk makliker alergies voor kan wees.

ja jy kan scramble of kook dan maak jy net die eier fyn. as dit bietjie droog is gooi melk in of plein yogurt.

ek het nou die dag sommer suurroom ingesit, dit maak mos nie kos suur nie net lekker romerig en hy het dit geeet. hoop nie ek het nonsens aangejaag nie :) gelukkig is hy nog fine ne

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #189396 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ag nee man, nou sit ek en dink aan al die soet goed wat ek moontlik kan eet!! My mond water sommer!

Ek dink nou weer dalk Madagascar, of Minnie Mouse of ek weet nog nie eintlik nie.

Ek gaan bv. NIE self probeer die koek bak nie, maar ek het 'n vriendin wat wel baie mooi koeke bak, so sy sal dit maak :-)

Skies julle, ek moet nog vir Riley eier gee, so ek kan sommer dalk bietjie scramble egg maak en vir haar probeer gee? Is kinders oor die algemeen allergies vir eier, is dit hoekom mens dit nou eers moet toets? :blush:

15 years 3 months ago #189383 by Grenaat
mmmm nou soek ek ook chocolate koek!!!

ek is ook baie lus om Ruben se koek self te doen, maar sommer 'n beertjie of iets, ietsie maklik.

ek gaan ruben se 1st bietjie meer sag doen, want hy is mos nog 'n baba en het mos nog nie 'n gunsteling ding nie.

sal bietjie dink oor die koek. word pappa 51?

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #189363 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Bollie lekker vir Riley se perd! Was nog altyd my grootste hartsbegeerte om my eie perd te he! Ek is mal oor perde! Ja Riley is mos presies 'n maand na Mare gebore, so dis ook Woensdag!

Ek besluit nog wat ek vir Mare se verjaardag wil doen! Dis of Winnie-the-Pooh of 'n wurm koek. En hierdie mamma gaan self haar hand aan die bakkery waag! Pappa verjaar mos saam met hom. Dalk doen ek nog 'n vyf en 'n een saam, maar versier die "5" vir pappa en die "1" vir Mare. Sal nog dink. Het jy al enige idees?

Mmmmmm! Nou is ek sommer lus vir lekker chocolate koek!

15 years 3 months ago #189347 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Stella, dis die cuteste renosterjie daai!!! Julle is sooo lucky om met dit te kan saamleef :woohoo:

Ons was gister ook bietjie na my ma en tannie hulle se nuwe plot en stalle, aai die perde is darem ook pragtig!! Riley het darem 'n perd wat sy kan ry as sy oud genoeg is om te kan begin leer, so dis baie cool!

Kwaaitjie, ek kan ook nie glo waarheen die tyd is nie :huh: Riley is amper 8 maande en dit voel soos gister wat sy gebore is, al kan ek nie onthou sy was so klein nie :dry:

Voor ons ons oe uitvee dan is dit 1st bday parties!! :woohoo:

Julle al gedink aan tema's?

15 years 3 months ago #189266 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo

Bollie bly dit gaan soveel beter met Riley! Ek like die groot tandelose smile! Dis so cute! Mal oor julle ma en dogter foto! Baie mooi!

Grenaat ai net as ek dink dis nou weer ons beurt vir al die gemors, dan wil hulle jul bakkie steel! Dit maak mens darem briesend! Darem het julle die bakkie nog, dis net jammer van al die skade! Hulle was beslis lus om die hele bakkie te strip! Hoop Ruben voel beter vandag!

Melody YAY vir die eiergeel wat sy so lekker ge-eet het! Hoop dit hou so aan! Dankie vir jou rok-aanbod! Ek sal die week bietjie voelers uitsteek en hoor wat sy se! Ek wil nie op tone trap nie, en mense kan so maklik in die gesig gevat voel! Sal haar mooi moet benader.

Stella dis die spesiaalste foto daardie! Hoe voel Xander nou? Is hy al beter? Geniet julle nuwe babas op die plaas! Hulle is pragtig!

Waar is Hasie vanmore? Sy is besonder stil! Hoop nie die skool het Vrydag slegte nuus gehad nie!

Ons naweek was redelik rustig. Woon van gister oggend to Woensdag dienste wat deur Ds. Riekert Botha van Vredendal Baptiste gemeente by skoonma se kerk by! Hy is Saterdae-oggende so 09:15 op RSG. Julle die man het 'n fantastiese aanslag! As hy ooit in julle omgewing dienste of praatjies hou, gaan gerus! Hy laat 'n uur soos 5 minute voel!

Glo dit of nie, Mare is volgende Woensdag al 9 maande! Die tyd het darem vreeslik gevlieg!

Hoop almal geniet die dag! :)

15 years 3 months ago #189233 by Grenaat
Stella, jou kind is so lucky met die dinge waarmee hy gaan grootword! ek meen, watter kind kan nou se hy het al op 'n renoster gesit toe hy 7 maande oud was :) Dis die cuteste dingetjie daai!
by the way, waar kry jy daai beige en groen (is dit nou land rover? ek kan nou nie onthou nie) klere en springbok klere? dit is so nice.

LMGA, Bollie, daai gesiggie is te kostlik. Ek is bly sy is beter. en ek love daai gums, hulle lyk so cute sonder tande!!!

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: