Hallo julle!
Bollie daai boom is stunning! Sal glo Riley het net gestaar!

Ons wil die Carols by Candlelight in Potch gaan kyk. Is dit een wat Spar doen waarna julle gaan? Julle moet dit geniet!
Hasie selfs net bietjie rus en rustig wees by die huis is ook lekker! Dis bietjie lekker familie tyd! Probeer maar die hius voor dit regkry, anders gaan manlief net huis werk.

Hoop en bid hy kry binnekort goeie werk!
Grenaat klink of julle 'n heerlike vakansie by die see beplan!

Julle moet dit geniet! Henko gaan omtrent "reparasies" in en om die huis doen!

Pappa sal hom maar moet inspan!

En minder as 'n week verder is dit krieket en sokker!

Daai pen met die sirkels is goeie oefening vir hul oog han koordinasie! En natuurlik glo ek boublokkie is 'n wen! Hy kan huise bou dan kan ouboet dit kom regmaak en doen!
Df ek cope ook nie so lekker sonder manlief nie!

Ek dink elke keer ek gaan bietjie lekker tyd saam met Mare spandeer, maar dan verlang ons twee net na pappa!

So ek weet hoe jy voel. Sterkte! Kayla het dalk die remote vir pappa ingepak!
Gepraat van DSTV, manlief het op 702 gehoor dat hulle die decoders met die sateliet opgegradeer het, nou sukkel almal met die remotes wat nie die decoder kan operate nie! Mens moet na multichoice toe gaan dat hulle die remote ook opgradeer.

Wat 'n gemors!
Mare stort nou elke oggend saam met pappa en geniet dit verskriklik! Vanoggend toe ek stort, maak hy toe so ewe die deur oop en begin inklim. Dit was nadat hy gestort en aangetrek was!

Toe is klein klits van vooraf nat.

Pappa het hom toe sommer bietjie met die haardroer droog geblaas.

Ag ek is nou nog verwonderd oor die ou klein wonderwerkie van ons! Nooit gedink mens kan 'n kind so geniet en liefkry nie!
Lekker aand vir julle! En vet drukke vir al die kids!