file Oktober mammies 2010

14 years 9 months ago #216425 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
goeiedag almal.

im back with a bang LOL

hoop ek kan gou opvang by jul!

Die naweek was great. het henko en ruben tandarts toe gevat, henko se tande is pragtig en dr se mamma moet net aanhou wat sy doen :cheer: en toe breek hy sy voortand net daai middag :( darem nie te erg nie daar is net so lekker chip in.
Vir hulle hul kerspersent opgeslaan die naweek, 'n trampolien. H is in die wolke oor die ding maar R hou nie daarvan nie :) sy boetie spring te rof.

R het sy 12 mnde ente gekry vrydag. hy is nou 11kg en die suster se hy kan maar nog so 1 optel dan sal sy happy wees. sy se hy betree nou 'n baie besige stadium van sy lewe so ons moet hom voer :silly:

nog geen loop nie, en staan maar net op sy eie wanneer niemand kyk nie! maar ag man hy raak nou so cute. hy rol sy armpies oormekaar as boetie wielie walie sing en val dan saam die apie, hy love dans en daai kort beentjies wikkel as hy staan!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 9 months ago #216398 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle!

Bollie dis voorwaar 'n pragtige kersboom wat julle het! Onthou om vanmiddag oppad huistoe 'n plug te koop vir die liggies! ;) Ons het nog geen kersversierings of selfs liggies uit nie. Mare is liggie-mal so ek kan nie wag om sy gesig te sien wanneer ons dit aanskakel nie! :P

Jy het gewikkel met die toedraai! Druk julle die labels op sticker papier, of moet julle dit nog gom smeer en plak? Of kom dit met die linte vas? En wie knip al die labels uit? :ohmy: Nog baie werk! En dan nog potjiekos reelings en maandeinde invoicing ook! :unsure: Baie sterkte! Dit gaan definitief 'n maller as mal week vir jou wees! :huh:

Hasie hoop die nuwe bediende gaan die pyp rook! Hoop nie Claudia het haar skoene al opgeloop nie! :P Het Johan toe by 'n rak of twee ook uitgekom? Ek hoop hulle kry dit die naweek wat kom gedoen sodat jy 'n huis het! :)

Hoop julle het 'n heerlike dag! B)

14 years 9 months ago #216391 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!!

Hoop almal se naweek was lekker!!

Kwaaitjie, jip daai vervlakste ronde blikke, maar ek het darem die naweek my gedeelte toegedraai, maar ons moet nog strikke omsit en labels print!

Sal vanaand maar sit en corporate gifts toedraai!

En dan het ons mos nog 'n potjiekos dag Vrydag by die werk, en ek moet klomp goed daar ook reel en dan is dit nog maandeinde invoicing vir my, so dis 'n mal mal week wat voorle :blink: :ohmy:

Ons het gister Kersboom opgesit, ag ek love 'n kersboom, al wat kort is ons liggies, die blerrie liggies het nie 'n plug aan nie :angry:

Dan gaan ons boom eers mooi lyk! Die liggies is verskillende kleure! Oo ek raak so opgewonde oor Kersfees! :blush:
Attachments:

14 years 9 months ago #216325 by Kwaaitjie
Oulike skool Bollie! Een minder uitgawe die maand! Hoop hulle neem fotos van die kids saam met kersvader op die slee!

Sjoe 125 geskenke?! En dis mos ronde blikke! :pinch: Ek hou van geskenke toedraai, maar nie 100 op een slag en dan is dit nog rond ook nie! My kop draai sommer as ek net daaraan dink! :blink: Sterkte! Hoop julle kry darem iets anders as elkeen 'n blik wafers! :huh: B)

Ek kan nie wag vir 15:00 om huis toe te gaan nie! Die week was doller as kopaf! :S

14 years 9 months ago #216324 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Het hulle toe gebel, dit is Maandag, maar by ons trek hulle elke kwartaal so ekstra bedraggie af, en dit word dan nou gebruik om vir elke kind 'n geskenk te koop, so hulle gaan Maandag almal kerk toe en dan is daar 'n vader Kersfees met 'n slee en die kinders gaan op die slee ry en persente kry :) Ons hoef nie iets te koop nie, ons het klaar daarvoor betaal ;)

Ek gaan hierdie naweek blikke toedraai laat ek hop! :sick:

Ek en Sunet, ons werk saam in ons afdeling in Operations, en ons moes vir elke persoon in ons afdeling 'n geskenk gekoop vir Kersfees (daai lekker Clicks wafers blikke) en die moet nou elkeen toegedraai word in ons company papier met 'n Festive Season sticker en 'n pragtige goue lint strik moet om elkeen gedraai word. Daar is 100......... :sick: net vir ons afdeling.

Dan het ons ook nou ons corporate gifts gekry wat ons bestel het en die moet ook toegedraai word....dis nog so 25 by!

En dis ons 2 ....

Anyway! :pinch:

Hasie, ag darem gaan daar nou 'n ekstra geldjie inkom vir die rakke!

14 years 9 months ago #216298 by Kwaaitjie
Hallo julle!

Ek is net so bly oor Vrydag! :pinch:

Hasie Stefan klink te dierbaar! Ek kan nie wag dat Mare so kom stories vertel nie! Bly die hond is kinder-vriendelik! Maak die lewe bietjie veiliger vir jou cowboy seuntjie! Claudia is omtrent erg oor haar skoene ne! Kom wys bietjie 'n foto. Dis sleg van die rakke, maar daar gaan darem fondse daarvoor wees! Byt maar nog bietjie vas! ;) Hoe gaan dit met die induksie-stofie? Ek wou Saterdag vra en toe gaan dit bietjie wild!

Bollie Riley se skool is haastig vir toemaak! Hoop Francina kan help, anders moet jy maar van Hasie se aanbod gebruik maak! :P Wonder hoe die skool nog niks van die kersboom laat weet het nie? Ek het dit ook dat jy 'n geskenkie moet stuur. Dalk moet jy maar solank die naweek ietsie koop, dit toedraai en dan Maandag in die kar saamvat. :huh: :blink: Net ingeval.

Hoop dis 'n lekker "kort" dag! ;)

14 years 9 months ago #216283 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More! Vrydag!!!!

Ek het 'n bediende vandag, dis wonderlik!! Behalwe dat sy nog nooit in 'n huis gewerk het nie en nou al 'n halfuur lank my kamer stofsuig (dis piepklein...) ons sal maar sien of dit kan werk. Ek sal my tong moet byt en geduldig wees, hopelik sal sy kan leer. Eintlik is die hoofsaak vir my die strykwerk, so sy beter net goed kan stryk want dit kan ek haar nie leer nie, ek suck met stryk.

Bollie, dis snaaks dat julle nog niks gehoor het van die Kersboom nie, gewoonlik moet mens mos persentjies stuur daarvoor. Hoop jy kom reg met Francina, anders kan jy haar altyd by my kom aflaai :woohoo: ek sal seker met nog een kan cope :ohmy:

Claudia het alweer vanoggend gekerm oor die skoene, teen die tempo gaan die pragtige ou skoentjies al uitgeloop en afgeskryf wees teen Kersfees! Maar sy stap so cute met die skoene aan.

Ai julle, ek het gehoop my huis sal na die naweek weer bietjie soos 'n huis lyk as my man kans gehad het om rakke op te sit. Maar my skoonpa het vir hulle 'n freelance teken werk gekry wat hy en Johan die naweek moet doen. So daar sal nie tyd wees vir rakke opsit nie, maar ten minste sal daar dan geld wees vir rakke koop!

Hoop julle het 'n lekker daggie!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za