file Oktober mammies 2010

14 years 9 months ago #216610 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Sjoe en daar gesels julle baie!!!! B)

Kwaaitjie, geluk met Mare se loop!!!!! :rock:

DF, shame sterkte met manlief wat weg is, dis glad nie lekke nie! :(

Grenaat, welkom terug!! Bly die kids is so mooi gesond!! Hehe, Ruben weeg 11 kg, en Riley weeg 8kg :laugh:

Ons gaan vanaand Candles by Candelight toe by Centurion, so ek gaan vroeer loop vandag!

Hier is die liggies op die boom! Riley het so gestaar vir dit!
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 9 months ago #216564 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo daar!!

Bly dit klink of dit goed gaan met almal!

DF, sterkte met die alleen week. Ek cope glad nie goed daarmee as my man weg gaan nie. So ek weet hoe jy voel. Ek is een van daai vrouens wat nie my gat draai sonder my man nie.

Grenaat, dis so lekker om jou weer terug te he. Ek weet ek het die gister gese, maar ek moet dit net weer se! Klink of julle 'n opwindende tyd beplan het vir die vakansie. Ons gaan maar net by die huis wees. Ons sal iewers deur die jaar weggaan, Johan het eers laas week besluit hy gaan maar tog bietjie verlof insit, hy sou reg deur gewerk het behalwe vir die paar verpligte dae rondom Kersfees. Maar hy is te moeg, so toe besluit hy om die eerste week van Januarie af te vat. Maar ons het nou niks beplan of bespreek nie, so ons bly maar hier.

Lekker daggie vir almal!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 9 months ago #216545 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
yello

oef ek is bietjie moeg vandag, kom vir een of ander rede nie aan die slaap raak gisteraand nie :cry: Yawn. hoop ek maak dit deur die dag

Aaaaaaaaaaa Baie Geluk ou Maré!!! :woohoo: :kiss: dis wonderlike nuus. ag hulle is so cute as daai kort beentjies die loop ding regkry! baie geluk mamma en geniet die lekker tyd en lekker agter hom aanhol :lol:

Ek love daai deur hanger, dis so mooi!

Hasie, bly die uif staan jou bietjie by! dis great. en ek hoop regtig jou man kry gou ander werk!

DF, lol nee ons het vir henko 'n tool trolley gekoop met 'n ekstra boor by, sy oom het vir hom 'n ander stel gekoop, daar is 'n masker, helmet, handskoene en oormufs in vir as hy 'boor' :) en my suster het vir hom 'n chain saw gekoop. lmga hy gaan lekker werkskaf die vakansie ! Vir sy bday het ons vir hom 'n krieket en sokker stel gekoop! Vir rubies het ons sommer ietsie klein gekry, een van daai sirkel goed wat jy so in die pen druk (ek het nie 'n clue wat is die goed se naam nie) en 'n plastiek trok vol blokkies, hy love goed bou!

sterkte met die alleen wees, dit is nie lekker nie. Shame man.

ons gaan die naweek na my sus in witrivier, haar seuntjie word 5. en dan volgende vrydag ry ons see toe. ek het nog so baie om te doen ek weet regtig nie hoe gaan ek alles klaar kry nie.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 9 months ago #216520 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello julle

Baie geluk Kwaatjie- dis GREAT nuus..yay!!!!

Bollie die boom lyk regtig mooi, dink dit sal baie mooi lyk as die liggies eers op is.

Hasie...lol vir die deurmekaar huis wat manlief moet inspereur.... En yay vir die UIF. Sal bietjie help met kersfees.

Grenaat, is die trampolien dan al wat kinders kry of kry hulle n ietsie kleins op kersdag. Yay vir die mooi dandtjie en aai toggie vir die chip.

Julle, die gaan n lang week wees- Eddy is ghana toe vir n IT conference-ek doen nie te goed as manlief nie by die huis is nie en die sal die langste wees wat ons nie bymekaar is nie.... En dan is daar nog die timezone verskille en die verkriklike langdradige vlugte.... Sug!

Verder, gaan dit goed. Kayla is verskriklik oulik.

Ek het gelees dat kinders wat nie baie kou vat langer om te praat, dis die selfde musel wat gebruik word.

En om cherry op die koek te sit.....ek kan nie die DSTV remote enige plek vind nie....

Lekker aand!

14 years 9 months ago #216488 by Hasie.
Oe! :woohoo: Baie geluk met die loop Kwaaitjie!!! :woohoo: :woohoo:

Ek like ook daai hanger, dis baie nice!! Sal maar sien waarby ons uitkom...

14 years 9 months ago #216457 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Oe ek is 'n aaklige mamma! :blush: Ek vergeet skoon die belangrikste nuus! Mare loop al van Vrydag af! Het begin met so 2 of 3 treetjies en trek nou al by so 8 tree! :woohoo: En as hy kan sien jy neem notisie en spoor hom aan, staan hy aanhoudend op om te loop! :laugh: Nou wil ek hom EERS opvreet! :woohoo:

Grenaat welkom terug! Bly die tandarts het goed gegaan en vir mamma sulke mooi komplimente gegee! Jammer vir die chip in die tand! :dry: Ruben lyk seker te oulik as hy so wielie-walie wys! Bly sy gewig is so mooi!

Hasie ek weet ook nog nie presies wat ek met die afrika kersfees wil doen nie. Ek hou nog al van die deurhanger

Bly jou UIF is uitgesorteer. Hulle staan nogal by hulle beweerde aantal dae! :) So as dit nie oor 8 dae in is nie, gaan sien hulle weer.

Wat het van Stella en Pampoenpit geword? :huh:
Attachments:

14 years 9 months ago #216439 by Hasie.
Hallooooo!

Ek was by UIF vanoggend, en my claim is goedgekeur! Hulle beweer my eerste geldjies sal binne 8 dae in my rekening wees. Yipee!!

Grenaat, welkom terug!!! Ons het jou gemis, nou kan jy weer lekker saam chat.

Kwaaitjie, niemand het by enige rakke uitgekom die naweek nie. My huisie is nog steeds 'n warboel, maar nou ja, ek raak dit al eintlik gewoond. Miskien spoor dit my man aan om ander werk te kry, dan kan ons 'n ander blyplek kry.

Bollie, die Kersboom lyk baie mooi. Ons het ook nog niks op vir Kersfees nie. Ek het my Afrika tema (of Kwaaitjie se idee!) aan Johan gepitch en hy dink dis great, maar daar het nog niks van gekom nie. Sal maar sien.

Hoop dit gaan goed met almal!

Lekker daggie!