file Oktober mammies 2010

15 years 3 months ago #188262 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Aaai Stella, dis goor dat klein Xander so siek is :( Shame, hoop jy kry slaap in, mens voel net nie dieselfde as mens nie slaap nie....

Grenaat, kom ons hou styf duim vas!! Hou ons op hoogte asb.

Ek gaan darem nou amper huis se kant toe keer!

O ja ek het julle toe nie gese nie, maar ek gaan nou aanbly by die afdeling waar ek mos sover uithelp vir die girl wat kraamverlof is.

Ek gaan weer meer die rol van Project administration vul op menigte projekte en dan ook maar Operations ook.

Wat wel die voordeel is dat my salaris nou vasgemaak is en die variable uurlikse komponent wat ek altyd verdien het afgehangende van hoveel ure ek werk, is nou vasgemaak en gauranteed, so dit help baie. Kon nooit verseker op daai geld staatmaak nie, maar noudat ons huis wil koop, moet ek :huh:

Julle moet lekker aand he.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #188244 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Dankie julle. annika klink vreeslik positief, sy se hulle het niks besluit nie tot more na die scan. die dr het vir hul gese "dit lyk" of sy verlam is en "dit lyk" of sy gebreklik is maar nou se sy vir my hy kon niks bevestig het nie. so daar is wel 'n bietjie hoop, en ek gaan daaraan klou.

Sy se die gewas in haar baarmoeder is te groot om regtig baba mooi te sien dis hoekom hul die scan hier moet kom doen. en die gewas is wat al haar voeding vat - dus sy so klein is.
so hul hoop is nou dat die scan wys hulle sal die gewas kan verwyder en iets vir haar doen. so kom ons hou duime vas!

Ai stella, dat ou X nou so siek moet word. jammer man. en as hulle so klein is is dit mos nou glad nie lekker om met al die seer goed te sit nie. hoop hy voel gou beter en sterkte vir jou!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #188221 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
hallo julle

ai grenaat - ek is so jamme oor jou sus. dis bitterlik hartseer - ek bid dat die Here hulle gesin sal vashou in die moeilike tyd

nou ja ons het een rowwe aand agter die rug - Xander van gisteraand af geen eetlus - koors, kerm ens

vanooggend vroeg pediater toe - rooi keel, rooi ore, koors en ligte onsteking op die longe. hulle hom toe sommer daar genebuliseer. Dokter oor lotem, venteze betanoid stroop gegee , met ponstan paed setpille en nog antibiotike. My arme kind se keel is so seer hy drink glad nie melk nie, dit laat hom slym opbring - so hy darem ietsie kleins nou nou geeet. Ons het amper niks geslaap gisteraan nie so ek is doodMOEG ! gaan net nou slaap as hy slaap.

ons moes naweek bona bona wildsveiling naby wolmeranstad toe gegaan het, skoonma sou na Xander gekyk het - maar nou bly ek net hier, gaan def hom by skoonma los as hy siek is nie

hoop julle daggies is lekker

[link=http://lilypie.com] [/link]

15 years 3 months ago #188205 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
aai Gerne, hier loop die trane sommer, so hartseer en ontsteld is ek!

Aaai, as hulle net vroeer gesien het....dis al so ver. Maar soos ek vir jou gese het, die Here sal jou sussie hulle die regte besluit laat maak, en alle sterkte vir hulle. Ons is in so bevoorregte posisie om nie met so 'n besluit gekonfronteer te wees nie! My hart breek sommer!

15 years 3 months ago #188183 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Dit is verskriklik!!!!! Ek bid vir hulle, sterkte. Net die Here weet hoekom sulke goed gebeur. Dis vreeslik hartseer.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 months ago #188173 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ai julle, my hart is so seer. my sus se babatjie is gebreklik, verlam, haar rugstring is nie reg aan gegroei nie, haar voetjies is ingebuig. hulle is nou oppad pretoria toe vir scans en vrugwater trek. dit sou mos nou my ma se eerste ou kleindogtertjie gewees het en my suster en haar man het so uitgesien na haar. hy is blykbaar gebreek :(

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #188145 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Ai Grenaat, dis niks lekker nie. Ek bid dat alles ok sal wees met die babatjie. Ek het baie erg mangel ontsteking gehad toe ek vir Stefan verwag het, en alles was ok gewees. Hulle het vir my antibiotika gegee wat veilig is vir baba. Ek kon vir omtrent 5 dae niks eet nie omdat my mangels swere op gehad het en niks daar kon verby kom sonder om die swere te bars nie. Die dokters het gese ek kan op energade en waterige sop lewe vir 2 weke voor dit die baba sal affekteer.

Carmen, imagine waardeur ek vanoggend is, ek moes in die Vitara ry terwyl Johan my sleep om die simpel kar by Suzuki te kry. In die reen... Ek was so uitgestres die heeltyd, ek sal nie verbaas wees as ek 'n maagsweer kry nie...

Nou staan ons kar by Suzuki en hopelik hoef hulle net die immobilizer te recode. Maar natuurlik het die ou klaar begin scheme om te se die hele control boks sal dalk vervang moet word en as dit die geval is moet hulle maar die kar daar hou tot payday want ons het defnitief nie genoeg geld daarvoor nie.

Johan het die dag afgevat om die karre uit te sort, en natuurlik reen dit nou so nou kan hy nie aan die Renault werk nie want ons het nie 'n garage nie, net 'n afdak maar alles onder die afdak is papnat. Arme man is klaar siek so ek het gese hy kan nie nou nog op die nat vloer in die wind gaan le onder 'n kar nie.

Kwaaitjie ek kan net dink hoe koud dit daar by julle moet wees vandag! Dis bibber koud hier en nat! Die klein-Jukskei loop deur ons plot en het alweer heeltemal gevloed, ons grond paaie wat nou net mooi reggemaak is is nou sommer weer dongas en gate. En hulle voorspel NOG reen.

Het julle gisteraand op die weer gesien, hulle voorspel SNEEU vir WINDHOEK!!! :woohoo: :silly: :woohoo:

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za