file Oktober mammies 2010

15 years 3 months ago #188143 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Aaai ek hoop ook nie so nie, want dit sal baie traumaties wees, en dit kan mens seker baie siek maak??

Maar kom ons hoop dis iets heel onskuldigs.

Jong, ons het mos toe huislening gekry by Absa, maar ons het di edeal gecancel by die developers waar ons sou koop, ek het net begin twyfel, maar nou het ons ander developer se boupakket waarvoor on net weer aansoek moet doen, maar ek glo ons sal dit weer kry!! Dis bietjie duurder, maar die moiete werd.

Dis in Amberfiled Valley, en dis dan die erf en bou van plek ingesluit. Ons het een van sy ander huise gaan loer en sy afwerkings is regtig besonders en pragtig, so ek hoop alles werk uit soos dit moet. Wag net vir bouer om kontrak te teken, dan stuur ek dit weer aan Absa. Absa gee ons toe ook sommer prima - rentekoers, so ek is baja happy! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #188133 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
die fotos is te oulikies! :)

het jy toe weer iets gehoor van 'n huislening?

ja dit lyk so maar dit is blykbaar nie iets wat aan baba vas is nie, dis los. ek hoop nie dis 'n babatjie nie want my suster het gebid vir 'n 2ling, as dit die geval is gaan sy baie harsteer wees. sy is nou 21 weke.

net jammer die gp het dit nou eers gesien, sy scan was dalk nie so goed nie.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #188129 by Bollie
My carpet burn want ek is net 'n rowwe Jack:
Attachments:

15 years 3 months ago #188127 by Bollie
Hier eet ek die kraan:
Attachments:

15 years 3 months ago #188125 by Bollie
Gerne, sjoe, ek kan heeltemal verstaan dat jy onsteld is!!! :unsure:

Laat weet ons asb. wat hulle se! So jy se dit lyk asof daar iets anders ook saam babatjie is, dalk 'n vergroeisel of iets?

Aaai man, sterkte!! :kiss:

dankie, ou Riley laat my vreeslik lag!! Daai gums irriteer haar so, maar die tande kruip heeltemal weg :laugh:

Hier is daai kiekies weer:
Attachments:

15 years 3 months ago #188114 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen, ek lag so vir daai Riley. lyk of sy die hele bad wil opvreet! te kostlik hoor. dis sulke dinge wat mens moet bewaar en eendag vir hul wys!

Ruben was gisteraand in so goeie bui en hy het bietjie later gaan slaap, lekker tyd saam gehad.

henko het vanoggend opgestaan met 'n vreeslik koors, hoop nie pappa se kieme het hom aangesteek nie :(

julle, ek het al so gehuil vanoggend, en dis dalk heeltemal onnodig. my suster is vreeslik siek. sy het mangelontsteking en al die simptome van varkgriep. hulle het ook opgetel dat daar iets saam met babatjie groei en die dokter se hy het nog nooit so iets gesien nie. en die babatjie le plat en uitgestrek en blykbaar is dit nie reg nie, sy moet in 'n fetal posisie wees. so sy is nou by die gynea. Sy kon nie eers met my praat nie want haar stem is weg maar haar man se sy is kalm en sterk. so nou wag ons maar om te hoor wat aangaan.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #188101 by Bollie
Hi julle

Skies, maar dit was 'n baie besige dag by die werk gister, nie eers 1 keer kans gehad om te kom Moonie nie.

Kwaaitjie, jy moet net loer, jou ticker se nou Mare is 3 weeks & 1 day old?? Of dalk lees ek verkeerd.

Mensig maar die wind het gewaai gisteraand en dit het heelnag gestorm!! Die paaie was vanoggend natuurlik ook absolute chaos, mense kan mos eweskielik nie bestuur as dit reen nie :(

Ons het nounet babayshower by werk gehad vir 2 girls wat hulle babatjie begin Julie verwag. Aaai, ek het dit darem gelove om swanger te wees!!

Ons gaan vanaand gou by vreinde van ons draai wie se dogtertjie se week terug gebore is, om te gaan loer!

Anina, aai man, ek hoop julle karre kan gou gefix word, dis darem maar 'n vreeslike schlep!!

Riley geniet bad darem maar vreeslik, ek het haar gisteraand net weer so dopgehou! Julle het seker die fototjies van haar gesien waar sy alles in die bad eet, sal dit nou nou kom oplaai!!

Melody, waar is jy????