file Oktober mammies 2010

15 years 5 months ago #175193 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
nog ene
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #175192 by Dragonfly
Foto na inseening
Attachments:

15 years 5 months ago #175190 by Dragonfly
Hello almal,

moeilike dag gewees vandag-baie besig gewees by die werk en Kayla het blou moord geskree toe ons by die huis kom totdat sy uit eindelik van moegheid uit gepass het - dink syt meskien maag krampies gehad.....die arme klein mensies.

Elaine dankie vir die verduideliking, maar jyt vergeet om te noem hoe die grotes werk.

Christa, ja, ek dink my ma is baie lief vir Kayla, sy sit haar op n "pedastil" sy dink sy is die beste, en slimste ens ens ens....ek los haar maar dat sy so dink want dit doen niemand skade nie....

Carmen, eks nie seker wat die ontwurming meds se nie, maar ek is mos n aptekers asistent en is geleer dat dit glad nie regtig nodig is voor 2 jaar nie......maar dinge verander elke dag en ek het die apteek lewe al vir 5 jaar agter gelaat.... anyway ek dink dis tyd dat ons ook weer ontwurm.

Sarah - o boy u are a gutsy lady - 3 babies and then still potty training ect.....i take my hat off to you - i would probably try it myself if it meant i could have Kayla with me all day though.

15 years 5 months ago #175181 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi Sarah, nice to see you! Sjoe, you have guts, looking after 3 kids... My two are enough for me!!

My Paulinatjie is vandag siek, ek kon nie afkry by die werk nie toe vat Johan af om na die kids te kyk. Hy het so goed gecope! Ek was regtig verbaas, blykbaar was hulle darem stroopsoet so dit was darem nie te moeilik nie. Hy se hy is lus om 'n stay at home dad te word, ons moet net vir my 'n high paying job kry.

Dankie vir die verduideliking van die Coral fleece Elaine, ek sal bietjie kyk as ek weer in 'n lapwinkel is. Ek moet inners maak vir ons slaapsakke, ons gaan die week na paasnaweek stap in die Drakensberg en dit lyk my dit gaan dalk bietjie sneeu.

Christa, eet kan 'n lekker gemors wees, ons is sover darem nog gelukkig met Claudia, sy eet soos 'n dame. Maar Stefan het ons al 'n paar keer laat gryp vir lappe.

Gerne, eks bly jy is lekker bederf!! Ek word ook mos 30 die jaar en het geen idee wat ek vir 'n party wil doen nie. Het gedink aan 'n 80's tema (mos in die 80's gebore...) maar lyk my meeste van my pelle het ook daaraan gedink. Gelukkig het ek nog bietjie tyd. Ek kan nie die laaste keer onthou wat ons nou eintlik vir my verjaarsdag partytjie gehou het nie, maar vir 30 sal ons seker iets doen.

Helene, lekker trek! Ek is bietjie skrikkerig vir daai eetplan, dit het so vroeg al groen goed in. Ek was onder die indruk mens begin maar met geel goed en dan werk jy jouself stadig in die groenes in. Stefan se maag het lekker gewerk die eerste keer wat ek vir hom groen goed gegee het. So ek volg maar nog my eie kop. Een van die dames in my Bybelstudie groep is 'n pediatriese dieetkundige, sal haar bietjie vra wat sy dink.

Lekker middag almal!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #175072 by Sarah
Replied by Sarah on topic Re: Oktober mammies 2010
I will try and pop in! Days like today where all 3 children are asleep at the same time are a miracle!! I've left toys strewn across the lounge and am taking break!!

The 2 boys are sick today, am hoping Skye doesn't get it :( I get to leave at 4 today YAY, my boss is working from home because the boys are ill so there's an extra set of hands in case a visit to the dr is needed. So I've made an appointment to get Skye vaccinated (we're a bit behind :blush: ). Do you know I cannot find anywhere that will do vaccinations on a Saturday???

Can you believe our little ones are at the 6-month mark!!! Time is flying by!!!

I'm busy potty training the 2yr old at work. He is a star!! We had the potty around for about a month talking about it, pretending to use it, using it as a step-stool and started 'potty training' officially last week Wednesday. He had it all figured out by Thursday and now only wears a nappy at sleep times. Clever little monkey!!! 1 less nappy for me to be changing every few hours!

sarahashwell.weebly.com

Professional Nanny, Qualified Teacher, Post Natal Doula and Mommy (Oct 2010)

15 years 5 months ago #175069 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Ok, dan sal ons eers bietjie moet wag vir die ontwurming met Riley.

Maar ek dink ek en malief en die hond gedroggies moet binnekort die pilletjies sluk.

O yes, Sarah forgot to say you must say hi as often as you can, at least I "see" you every day on Facebook :laugh:

15 years 5 months ago #175033 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hoe dankbaar is ek nou dat ons nie tans troeteldiere het nie! :blink:

Hallo julle!

Gerne bly Ruben se balletjies voel soveel beter! Lekker vir die Spur ete! So jy is sommer met 'n uiteet ook bederf! :silly:

Melody klink my ouma is net so erg oor Kayla as mamma! Sy is bevoorreg om by haar eie ouma te kan bly! :woohoo:

Wow Sarah that is long hours! Luckily you have Skye with you all day long! Please come and say hello when you can. :)

Elaine, is dit die fleece met die effens langer "haartjies" wat so super sag is? P'nP verkoop sulke baba-kombersies. Ek wil nog vir Mare 'n groter kombersie daarvan maak, dis so lekker sag! :laugh:

Helene, jy gaan dit so geniet met jou ouers wat nader bly! Nou kan hulle die ou seuntjies ook meer gereeld sien. Oumas en oupas is maar spesiaal in die ou kleintjies se lewes! Geniet dit! Die "omkrap" ook! ;)

Carmen jy is gelukkig dat Riley nog nie brand-boudjies gehad het nie! Mare sin was gelukkig nie op die ronding nie, net reg by die anussie. Ek dink dis as gevolg van die tandekry se suur. Want hy het nog nooit met 'n vuil doek geloop nie, ek maak dit dadelik skoon. :dry:

Hoop julle het 'n lekker dag!