file Oktober mammies 2010

15 years 5 months ago #174829 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Aai Christa ek het nou so gelag toe ek lees hoe Mare daai bakkie skop dat my oe traan.myman het my selfs gevra waaroor ek lag, ekt probeer vir hom lees maar lag so dat ek dit nie gedoen kry nie.kayla skop ook bakkies en as ek nie keur vlieg als-met haar verkoue het sy selfs n paar keur n mond vol kos uit genuus, die een keur was dit skoon tot in my hare in,maar eerlikwaar het ek dit nog nooit snaaks gevind nie.

Carmen, ek glo ook hul weet wie hulle ma is. Ek moet se ek sou dit nie gelike het as sy gehuil het in die oggende nie. Sy is baie lief vir haar ouma en haar ouma lief vir haar. My ma hey my amper mal gehad Vrydag. Ek was mos by diehuis met Kayla, my ma het my amper elke 5 min geBBM om te hoor hoe dit gaan... :-

Kan julle vir my ook die eetplan stuur asb. M.wordsworth@sdv.co.za

Ek weet dis bietjie laat maar geluk mey jou birthday Gerne, en eks bly jy is so oulik gespoil...

Ek sal fotos van die inseening pos sodra ek n kansie kry.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #174781 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
LMGA dit het al so baie met my gebeur en ons het matte so dis 'n gemors. nou sal jy weet om die bakkie mooi styf vas te hou!!!

ja sy knatertjies is baie beter. jis daai kind is geseen met hang ballas hoor LMFGA :woohoo: dit is nie eers klein as hy koud kry nie :)

Anina, ons het laas week geontwurm, gelukkig het ek nie naby die toilet gekom nie want ek wil nie sien wat kom als uit my kind uit nie!

lekker aandjie almal

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 5 months ago #174767 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Lekker GROOT bederf Gerne! Geniet dit! Seuntjies word mos maar met bloedneuse en nerf af kniee groot! En moenie nie die eiers op die kop vergeet nie! Siestog, is Ruben se "hanges" soos jy se darem al beter? Ek gebruik fissan se paste as Mare net tekens van brand toon en dit werk fantasties! Nie die boudsalf nie, die outydse paste.

Moet se ek sal ook heeldag ontsteld wees as Mare moet huil wanneer ek hom aflaai! Ek mis die klein klits net so deur die dag!

Ek het skoon vergeet om te vertel! Saterdag staan ek hom en wortels voer, maar my aandag is nie mooi by hom nie. Net toe ek 'n nuwe happie in sy mond sit, skop hy 'n wilde regter skop en daar trek die bakkie wortels! dit hop bo-op die kas, tol om, spat wortels aan die onderkant van die barstoel, wip 'n meter verder en spat die res oor 'n los mat wat ons op die teels het. Ek het sommer geskree soos ek lag! Dit was vir my so snaaks! Mare het net rustig aan sy happie klaar ge-eet en manlief het my aanhou maan om te kalmeer. So Mare het sy eerste groot mors met ete gehad! En ek my eerste groot skoonmaak! Lag sommer weer as ek net daaraan dink! :silly: :laugh: :P :huh:

Ek sal bietjie fotos kom opsit. ;)

15 years 5 months ago #174766 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Geluk met jou verjaarsdag Gerne!!!

Ek gryp gou 'n kansie op Johan se rekenaar voor hy by die huis kom. Dis soveel moeite om op my selfoon te tik en dan doen ek net ietsie verkeerd dan verloor my hele boodskap.

Carmen, sy weet wie haar ma is... en jy gaan nog daai woorde sluk as sy begin skydingsangs kry, hier teen 9 maande wil hulle net vir mamma he, dan kan jy hulle vir niemand gee om vas te hou nie.

Ons ontwurm vandag. Dis Stefan se eerste keer en eks nogal bang vir wat daar kan uitkom. Al die ekseem laat my wonder of daar nie dalk iets onderliggend is wat ons imuunsisteme afbreek nie. Ek kan op geen manier medisyne in hierdie kind se lyf kry nie, toe sit ek die ontwurming suspensie in yoghurt. Hy het elke druppel opgelek...

Helene, ek het ook geen idee wat die verskil is tussen al daai soorte yoghurt nie. Eks nie gekultiveerd genoeg nie.

Melody, geluk met die inseening!! En eks bly Kaylatjie is darem bietjie beter.

Ons week behoort rustig te wees, geen swemles (juffrou is weg) en ek dink nie ek sal waag om die kids iewers heen te vat met die moontllike waterpokkies nie. So ons Woensdag bybelstudie is ook af, 2 swangergirls daar en 4 ander kiddies wie se mammas nie gaan happy wees as ek my waterpokkie kids kom afshow nie.

Lekker week!! Ek sal kyk of ek more weer bietjie kans het vir inloer. Ek lees darem die chats op my selfoon, dis net die reply wat ek opdonner.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #174754 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Ja man, ek het vanoggend nie veel meer nuus gehad nie. Nou het ek darem.

My man het my kom verras by die werk met perel oorbelle en 'n goue horlosie! (ek is mos 'n horlosie freak :) ) En ek kan nog vir my 'n ring ook gaan kry. whohooo. hy het henko en ruben se hand en voet afdrukke op papier gemaak en 'n boodskappie geskryf asof van hulle af. te sweet.

dankie vir al die mooi wense. :kiss:

ja dit was altyd vir my ook so lekker as ek vir henko gaan haal het by die skool, ek kon nie wag om daar uit te kom nie en as mens in die klas in stap dan smile hulle net. te lekker. maar as ek nou by die huis kom dan hol henko ook na my toe, en gryp dan my handsak want 'kyk eks sterk'! LOL en ruben smile net so breed as ek hom groet.
jis mens mis hulle darem deur die dag ne!

henko het al skoon vergeet van sy eina. hy het gister weer met 'n bloeiende lip daar ingekom, hy is rof.
Ruben se knatertjies het gebrand, sy poef mos bietjie te lank op die 'hanges' gewees het toe is hulle vrydag bloed rooi

sy weet wie haar ma is Carmen!!! :cheer: Dis goed dat sy nie mens sku is nie.

ek het al gehoor van babas wat so gil as mamma hul aflaai en dit behoort nie lekker te wees nie. ek sal sommer heeldag ontstelt wees.

christa, jy moet weer bietjie fotos van mare opsit!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 5 months ago #174721 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Dis waar, eerder doodgelukkig by die skool as hartseer as jy hulle aflaai, ek stem! :)

15 years 5 months ago #174720 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Toemaar ek het ook al gevoel Mare is liewer vir sy dag-ouma is vir my! :blush: Tot ek hom gaan haal en as ek se hallo Mare, dan straal daai ou gesiggie as hy vir my lag! Ek troos myself daaraan, as hulle anders optree, is hulle ongelukkig daar! So hy kan maar eerder met sterre in die oe vir sy dag-ouma kyk, as wat hy huil as ek hom daar aflaai! ;) Moenie bekomer nie, sy weet wie is haar mamma!