Hallo daar!
Helene baie dankie vir die eetplan! Dis oulik en maak dit sommer makliker vir ons nuwe mammas! Bly julle het so heerlike naweek gehad! Die tyd van die jaar is dit mos baie lekker in die kaap! Geniet dit!
Ek is ook nie seker oor die verskil tussen die joghurts nie.

Wat gee google jou? As ek reg het is een van die drie baie meer ryk as die ander en een het meer lewende kulture in. (Dink die Bulgaarse een). Maar die kanse is goed dat ek verkeerd is.
Carmen bly julle troue was so lekker! Ek kan ook nie meer onthou presies hoe klein Mare was nie! As ek na die kleertjies kyk kan ek nie glo hy het dit gedra nie!

Jy moet vir ons 'n foto van Jayden kom wys. Ons het net een karsoel en skuif dit maar van voertuig na voertuig soos nodig. Ry gelukkig meestal met die bakkie, as ek skielik gou met my kar moet ry, gryp ek sommer gou die snug 'n safe. Dink egter nie hy gaan meer baie lank daarin pas nie!
Gerne nou wat se "short en sweet" is dit met jou vandag? Baie geluk met jou verjaardag! Dis mos die groot 30 die jaar! Hoop Tim en die kids bederf jou lekker! En Ruben gee mamma 'n ou goeie nagrussie vanaand! Geniet dit! Henko word nou 'n grootseun! Hoe voel die "geskeerde" been? Hopelik al gesond!
Melody baie geluk met die inseen gister! Jy moet kom fotos wys! So bly julle ou dogtertjie voel soveel beter!
Okay Elaine, ek doen ook naaldwerk, maar het geen idee hoe lyk coral fleece nie, dus sal jy moet kom wys! Die pakkies lyk oulik! Ek sal ook graag die ouderdomme wil weet asseblief!
Ai Anina, dis darem sleg om so sonder 'n rekenaar te wees! Mens raak so bederf met die goed! Ag siestog, Stefan moes vreeslik seer gehad het! En mens se tong bloei mos asof dit nooit weer gaan ophou nie! Lyk my jou kinders is bedoel om NOU waterpokkies te kry! Ek glo ook die borsvoed sal beslis help dat Claudia dit nie te erg kry nie! Bly die troue was so lekker!
Sarah, Sky is beautiful! I just love the noodles for dinner! So sweet! You're the only one who remembered photo friday this week!
Met ons gaan dit goed! Mare laat ons vreeslik lag! Hy is nou so gewoond aan die dag-ouma, dat die eie oumas vir hom vreemd is! Hulle mag hom vashou en speel, maar daai koppie draai kort-kort om te kyk waar is mamma en pappa. Ja, ja ek weet, maar ek dink nog steeds hulle is nou soooo oulik!