file Oktober mammies 2010

14 years 10 months ago #215014 by Voetjies
Replied by Voetjies on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi ladies! Hoop dit gaan goed met almal. Hier goed, net vrek moeg. Mia slaap nog steeds nie beter nie! Ons is regtig nou verby raad op!
Anyway, dis maar deel van ouers wees ne...
Jammer vir die wie se kiddies siek is, die wat in pyn is, die wat nie by al hulle werk uitkom nie, die wat dood moeg is, die wat moet pak en trek, ai net vir alles wat nie lekker is nie!
Wil net se, ek't toe my dinge so gereel dat ons eerste na die ander partytjie toe gaan, vanaf 11uur tot 2uur. Dan sluit ek en Mia aan by julle vanaf 2uur.
So Bollie ons en julle behoort omtrent dieselfde tyd daar te wees.
Lekker daggie vir almal en sterkte met alles.
Sien julle Saterdag!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 10 months ago #215011 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Shame Hasie, is daar nie 'n ouma naby wat met die kids kan help nie? Of jy en Johan moet 'n nightshift insit vir die pakkery. Nee, skip liewer daardie een, julle sal more doodmoeg wees! En jy kna nie regtig iemand kry om te help pak nie, want dan weet nie waar al jou goed is nie! Sterkte!

14 years 10 months ago #215010 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie, aai ek voel jou pyn! Ek dink ook pak is die LAASTE ding in die hele wereld wat ek nou sou wou doen!!

Maar ek is ook nie baie lus vir werk vandag nie!! :unsure:

14 years 10 months ago #215008 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ai ek is pateties met die pakkery vandag! Ek het nog net Johan se kas en die badkamer gepak. Ek wou vandag die boonste vloer klaar maak, die kids se kamer ook, sodat ek vannaand die studeerkamer kon klaarmaak en more die kombuis kon doen. Maar ek sal nooit klaarkry met als vandag nie. My ou seuntjie hou my vreeslik besig en nie met pak nie! En die weer het my lekker lui, so ek sukkel regtig.

Laat ek maar weer my gat in rat kry...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 10 months ago #214901 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Handjievol bly jy gaan dit maak! Sal nie lekker gewees het sonder jou nie! :P

Dragonfly baie bly Kayla voel beter! As sy so besis is, beteken dit sy word gesond! :woohoo:

Hasie sterkte vir die pak en die ou siek seuntjie! Ek glo hulle moet dit erg verwarrend vind as alles so ingepak word. Hoop en bid vir hope geduld en energie vir jou! Sterkte! Bly daar is 'n ou engeltjie ook! :) Hoop jou tand hou tot volgende jaar!

Bollie hoop die besige juffroutjie het darem vir mamma bietjie ontspan kans ook gegee! :P Ek weet nie van die nido en nan 3 nie. Het Mare direk oor op beesmelk en hy is piekfyn daarmee. Gee jy proteiene vir aandete? Dit het Mare heeltemal van 'n nagbottel af. Al op 6 maande. Dis bietjie meer vullend as groente alleen. Ek hoop jy kry die probleem opgelos. Yay vir die kleuterskool wat vroeer klaarmaak!

Ek sien net so uit na ons kuier! :woohoo:

Ons het deurnag reen gehad! Was so lekker! Mare was vanoggend 02:30 wakker en toe slaap ek nie weer nie, want hou aan roep. So ek is lekker flou boude vandag! :blink:

Hoop almal het 'n heerlike dag! ;)

14 years 10 months ago #214898 by Bollie
o ja, my man het gese hy sal ook saamkom Saterdag!!!

14 years 10 months ago #214896 by Bollie
More julle

Aai lekker reen dit darem vanoggend! Dis altyd vir my so lekker as dit in die nag reen en jy hoor dit!

Hasie, sterkte met die pak en die pyn van die tand, jy sal regtig nou maar hope tissue salts moet sluk!!

Ek sien vreeslik uit na ons meeting Sat!!

Die laaste ruk is Riley baie huilerig in haar slaap en ek kom agter die kind is hongerder as gewoonlik!! Sy drink sommer 2 bottels uit in die nag!

Dink julle dis omdat ek haar oorgesit het op Nido? Moet ek dalk eerder Nan 3 probeer?

Sy eet baie goed en alles en groente gaan nou baie goed af! sy is net vreeslik honger in die nag, nou wonder ek of die Nido haar vol genoeg maak?

Ons het nou die kleuterskool kaartjies gekry vir Sat en nou se dit weer dit eindig 12:30...so ek kan dalk betyds 13:00 daar wees!! hulle tye is bietjie deurmekaar!! :P