Hallo julle!
Hasie baie geluk met Claudia se loop! Sy wou net seker maak genoeg mense neem dadelik kennis daarvan! Jy gaan die induksie stofie geniet! Dit werk lekker vinnig en regtig goedkoop. Tussen die solar geiser en die induksiestoof het ons krag van R350 per maand na R120 per maand geval! Dit maak dit deur en deur die moeite werd! ONs gebruik die stofie vir die ketel ook. Elektriese ketel is baie diep weggepak. Baie trots op julle wat probeer ophou rook en ek hou al my vingers en tone vas dat julle deurdruk! Niggie is baie welkom!
Bollie wow vir die jaar en 9 maande se ophou! Dis wonderlik! Lekker stap! Hoop jy het gesmul aan daardie wafel!
Grenaat daai skool lyk baie oulik! Ek glo Henko sal dit geniet. Die interaksie met maatjies is dalk net wat hy nodig het om te ontdooi! Hoop dit gaan goed by die tandarts! Jippieeeee vir die gewig! Trots op jou! Doe so voort! Lekker vakansie in George!
HV hoop dit gaan goed! Moet nou nie te veel rondhardloop nie!
Dragonfly ek hoop Kayla word vinnig gesond! Ons wil julle asseblief ook daar he! Pas haar op mamma! O ek sien. Ek hou my slim met meds en jy sit en lag in jou mou.

Nou hoe beland 'n aptekers-assistent by freight forwarding? Was die geld en omstandighede beter?
Hoop almal het 'n lekker aand!