file Oktober mammies 2010

14 years 10 months ago #214606 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek se net gou helloooo.
Sien iets van venue wat geskuif het, maar moet se dit lyk na 'n baie oulike plek!!

Geniet jul dag almal, ek hardloop al weer rond.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 10 months ago #214581 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hellooo Grenaat!

Ag die skooltjie lyk baie oulik!!

Well done vir die mooi gewig verloor!!!!! :rock:

Eish, ek moet eers nog so 15 kg afskud viir ek eers kan dink aan 'n bikini aantrek :lol: :blush: :S

Ag wie kid ek , ek is nou maar net nie bikini materiaal nie!

Die waffles was heerlik, ek het natuurlik een met room, piesang en stroop geeet! Baie stout gewees, maar nou ja, sal maar stap vanmiddag net om beter te voel oor die saak!

14 years 10 months ago #214578 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Bollie geniet die ooievaarstees. lus ek nou koek :)

marina wat saam my werk se ooievaarstee is die 1ste des. Ek het 3 poppe gereel. een is baie klein so ons gaan meconium doek maak - sommer bovril gebruik wat sy mooi moet ruil. Die 2de baba gaan 'n teething baby wees, ons gaan avo mash en oornag los om lekker te verkleur en dan gaan sy daai doek moet ruil'- blindfolded :) sy moet moes weet hoe om 'n doek toe oe te kan ruil LOL
die derde pop gaan op 'n potjie wees wat lekker fanta en 'n lunch bar in het, sy gaan dan vir boetie moet prys met sy bollie in die potjie en mooi afvee :) gaan lekker pret wees.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 10 months ago #214546 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi almal !!! oe dit voel so lekker om weer te "chat"al is dit nou net vir 'n paar minute.

Ons het dissiplinere verhore aan vandag, daar was 40 prokureurs op die rol vir 9uur en 50 vir 11uur, raai wie daag op, 2 ouens. omw. en die arme 2 wat wel opgedaag het kry toe sommer elkeen 'n R15d boete, eina! so die wat nie gekom het nie kry ek maar baie jammer. die goed vee behoorlik hulle behinds aan ons af hoor.
So nou sit ek bietjie en relax :)

Dit lyk vir my ons net gaan baie binnkeort aan wees, whoopwhoop, kan nie wag om weer 'deel'van moomie te wees nie!

Sien baie uit na ons kuier. !!!

Ag dit gaan sommer baie goed met die kids. Ruben loop die oulikste kort klein treetjies, hy het nou begin sy kniee mooi buig so hy is baie naby hy moet nog net die balans ding reg kry. hy staan nog glad nie op sy eie nie so loop is nog 'n entjie ver, al loop wat hy nou doen is die een wat mamma se rug af breek :laugh:

Henko gaan mos 4 Jan skool toe, ons is sooooo excited, julle kan na die skool loer as jul wil www.bennieboekwurmpta.co.za dis 'n baie oulike skool! Ek hoop net my arme kind gaan okay wees, hy is so terug getrokke.

Die 2de desember vat ek vir henko en ruben vir 'n tande checkup. ruben skree vreeslik as ek sy tandjies borsel so ek wonder of hy nie dalk sensitief is nie en dat die dokter sommer kyk hoekom is sy tandjie 'nie mooi'nie. Dan kry hy sy 12mnde imunisasie en hulle kom was ons huis se matte en sitkamerstel. so na die inentings vat ek die kids spur toe LOL hoop maar R gaan okay wees.

Ek het my laasweek geweeg, ek het 4 kg verloor in 2 maande, net stysel uitgesny en kleiner porsies geeet. ek is so happy hoor. terug in my bikini (okay ek dink nie REGTIG ek is reg nie maar DH het gese dis 'n bikini en klaar ;0) )

Ons sien ook baie uit na die vakansie in George. gaan baie lekker wees.

okay so dis my storie. Ek hoop dit gaan baie goed met julle almal en die kleingoed!!!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 10 months ago #214517 by Bollie
More julle

Dankie tog die krag het aangekom gistermiddag so 3 uur.

Ons was eintlik nog sover baie gelukkig, ons kry amper nooit kragonderbrekings nie, blykbaar was hierdie 'n groot switch fout of iets! Dit het my darem gespaar om ons vrieskasgoed te skuif ens!

DF, aai shame man, ek hoop Kayla is gou beter!! En ek glo sy gaan reg wees, sodat sy saam kan kuier!!!

Aaitsa, daar leer ons iets nuuts van jou! Nee wat, al wat ek van medisyne af weet is dat my stiefsusssie 'n apteker is! :laugh: En dan vergeet ek in elk geval altyd om haar te vra oor medisynes! :pinch:

Ons het vanoggend 2 babyshowers by die werk aan, daar gaan wafels met vrugte en room ens wees! Sal maar moet kroek!! Ek sal maar vanmiddag dit weer afloop by die gym!!

14 years 10 months ago #214492 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi,

Shoe Bollie, dis darm lank om sonder krag te wees- ek sal glad nie gelukkig wees nie. Ons het actually n klein generator gekoop toe kayla gebore is want die krag hier gaan gereeld af vir rukke.

Hasie, kom nou-pak-pak-pak-pak...jyt jou werk nou uit geknip vir jou.

Kwaatjie, eks mos n gekwalifiseerde aptekers assistent. Lol. Ek is al in freight forwarding vir 5 jaar so is bietjie geroes maar die basics ken ek. Ek is ook steeds geregistreerd by die aptekers council...net vir ingeval ek eendag terug wil gaan. Dis n internationale diploma so meskien sal ek eendag dit kan gebruik om te imegreem.

Kayla het bronchiolitis-so verstreurend. Sys weer op antibiotika en en en. Hoop sys nou mooi gesond na hierdie kusrses anders sal ek julle nie kan join nie...

14 years 10 months ago #214469 by Bollie
Aaai, lyk my die krag is nog nie herstel nie, so ons sal maar by my mahulle gaan bad almal vanaand en probeer soveel as moontlik vleis indruk, maar ek weet nie of daar genoeg plek is nie, sal maar sien!Dit affekteer nogal groot gedeeltes van Centurion hierdie kabel ding!!

hasie, ek het nie veel details nie, maar soos Kwaaitjie gese het is die Solardome 'n alles in een, mikrogolf, convection ens. en maak dit kos gaar baie vinnig soos ek verstaan van my ma en dus spaar jy baie geld of iets??

Julle moet 'n lekker aandjie he, hoop maar vir ons part die krag gaan nounou aan :cry: