Petru dis tog te oulik as hul so begin sit by hulself...elke stappie is spesiaal.
Kayla slaap nou al vir oor n uur, eks dit nie gewoond nie, eks dood moeg myself, moes seker maar slim gewees het en ook gaan slaap het...
Ek het vandag self bietjie wortels en butternut gekook- sal maar sien wat sy daarvan dink as sy wakker word...
Julle sal nie glo wat met my gebeur het nie, ek het mos die mirena laat insit net na ek Kayla gehad het, om te verhoed dat ek dadelik weer kon swanger raak, we'll SAT aand het ek vir my man gese ek wil n swanger skap toets vat net om my mind at ease te sit want my maandelikse stories het net nooit gekom na ek dit laat insit en we'll ek het nog n toets gehad wat in die huis rond gele het van toe ons kayla verwag het. Anyway, toe se die toets positief- ha-ha. N klein ou fein lyntjie, presies hoe dit gelyk het toe ek swanger was met kayla, ek het sommer in skok gegaan en begin bewe- needles to say ook nie veel geslaap nie. Toe ek Sondag weer toets se dit toe negatief- lol snaakste ding is, ek was amper hartseer toe ek uitvind dit is toe negatief afterall...guess I really do want another 1.