file Oktober mammies 2010

15 years 6 months ago #168883 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Lus vir beweeg
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #168881 by Bollie
Hi julle

Julle praat nou so van slaap. Riley het weer nooit op haar sy geslaap nie, en wil nou net heeltyd op haar maag slaap...waar sy altyd op haar rug geslaap het toe sy kleiner was.

As ek weer hoor, dan is dit 'n gestruggle, want sy draai op haar maag en dan is die goeters in die cot innie pad ens en dan het sy die Angel Monitor in haar mond...julle sy is soos 'n bulldozer, sy skuif alles met haar lyfie uit die pad, as julle kan imagine wat ek probeer se!

Kyk as sy nou my selfoon sien...dan rek daai oe so groot en sy gaan vir dit met wat sy het! Dis asof die scrreen se liggie haar absoluut fassineer :-)

Janine, jip sy sit op haar eie, sy kry dit nou en dan reg om heeltemal op haar eie van le na sit te gaan.

Janien ek het nou die dag so 4 langmou wit babygrows gaan koop en gaan dit ook onder goetertjies aantrek wat dalk kortmou is, dit werk ook mos lekker, maar ek weet ook nie HOE warm moet jy hulle aantrek nie??? Ek het HOPE klere gekry met my babyshower, maar alles somer natuurlik en die feit dat madam nogsteeds in 0-3 maande pas, het ook die seisoene nie so lekker laat uitwerk met haar klere nie...

My Tannie het darem met die inseening vir haar 'n sak vol winters 3-6 maane goedjies gekoop!

Ek het nie geweet mens gee 'n geskenk op 'n inseening nie, maar Riley het sommer baie presente gekry???

Julle my een vriendin het vir haar 'n Breakfast set gekoop! Dis te pragtig!! Dis 'n pienk boks, en binne is 'n papbordjie, 'n koppie en 'n piering, maar so pragtig en feintjies!

Ander vreindinne het die mooiste Bbelstorie beoke gekoop!

Manlief is oppad viswaters toe...so ek en Riley saam die naweek!!

15 years 6 months ago #168871 by Lily
Replied by Lily on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi da!!

Gerne, daai beanies is absoluut pragtig! Ek wil ook hê!! :P

Genugtig Carmen, ons probeer nog die rol ding regkry en Riley wil al kruip! Sit sy al self?

Sterkte vir al die inseën reëlings Melody, jy's my darem een voor, ons het nog nie eens 'n vaste datum vir Ilse s'n nie... :blush:

Geluk met die potty training sukses Anina!

Petro, ek dink ook dit sal help as hy op sy ruggie slaap. Ek sien met Ilse sy's dadelik wakker van daai skrikrefleks as sy op haar sy lê, terwyl sy net so effens wakker word en dan weer verder slaap as sy op haar ruggie lê.

Gesels bietjie met my oor winterkleertjies asb (veral vir Pta-tipe temperature). Ek het nou al 2 lekker warm fleece tops, 'n paar langmou vests en 2 langbroeke, maar hoeveel lagies moet mens omtrent aantrek? Het gedink ek moet nog so 4-6 langmou pakkies kry en 'n lekker warm fleece nightsuit en natuurlik 'n paar beanies (brei Gerne, brei! :laugh: ), klink dit omtrent reg?

Hoop almal het 'n heerlike langnaweek en rus lekker!

15 years 6 months ago #168751 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Gerne, ek het nog absoluut niks vir die inseening nie, moet nog selfs die uitnodigings uitstuur....

So bly dis LAAAANG naweek - Geniet dit almal!!!!!!!!!!!!!!

15 years 6 months ago #168732 by Bollie
Hi julle

Loer net gou in!

Julle moet almla lekker langnaweek he, as ek dalk nie weer tyd kry om hallo te se nie :woohoo: :woohoo:

Baai

15 years 6 months ago #168730 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Wow Anina, dis lekker vroeg ne, en sommer n nr 2! baie geluk jong, jy is baie gelukkig hy is so vroeg reg.

My roetine is ook baie dieselfde as jul almal s'n.

8uur pap
10uur bottel (175ml)
1 of 2uur groente
dan bottel (175ml)
aandete 6uur, pap of groente of vrugte
8uur bottel met bedtyd
2uur bottel.

Partykeer sal hy nog so een keer wakker word vir 'n 100ml bottel, dalk 5uur of 6uur.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 6 months ago #168719 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hey hey! Its Friday!!! en langnaweek!!!!!!!!!!!!!!

Stefan het vanoggend op die potty gepoef!!!

Hi daar, hoop dit gaan goed met almal.

Gerne, jy sal moet begin bry girl, ek wil defnitief ook van daai mussies he. Dis beautifull!! Ek wil sommer vir my sussie se kiddies ook bestel.

Petro, hier is Claudia se eet roetine:
6:00 Melk (bors)
7:30 Ontbyt - 4 tsp pap
10:00 Melkies (bok melk bottel)
12:00 Middag ete - vrugte bv. kwart piesang of omtrent die selfde hoeveelheid vrugte as 'n halwe nr 1 purity.
14:00 Melk (bors)
17:00 Melk (bors)
18:30 Aandete - patats of butternut of ander soortgelyk (2 ysblokkies)
Dan bietjie speel terwyl ons eet, dan bad en bors en dan slaap.
2:00 AM!!! Melk (bors)

So sy slaap ook nog nie deur nie, al eet sy 3 etes 'n dag en drink min of meer elke 4 ure. En ek staan ook so tussen 11 en 1 op vir dummy en dan weer so 4 uur. Lekker rof, maar dis maar deel van die ding. Stefan het op 12 weke begin deurslaap en volgehou daarmee tot hy op 11 maande begin tande kry het. Die afgelope week slaap hy weer deur, ek hoop dit hou.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za