Hi daar!
Ons het 'n heerlike swemles agter die rug op hierdie uiters warm dag. Dis eintlik Claudia se les vandag, maar ek het sommer vir Stefan saam gevat om op die trappie te speel omdat hy more sy les mis en omdat dit sooooo warm is.
Siestog, toe ons by die huis kom, sit ek hom op 'n stoel neer en gaan trek vir Claudia aan, toe ek weer in die woonkamer kom om te kyk wat maak hy, toe sit hy net so vooroor, met sy handjies en koppie op sy voete, vas aan die slaap.
Kwaaitjie, hy het mos ander dag geval teen die koffie tafel en die onderste tande het deur sy lip gesteek en twee van die boonste tandjies het toe gekraak en toe het hulle Dinsdag heeltemal afgebreek. Nou moet hulle uit want hulle is tot in die lewe gebreek, so die tandarts se dit gaan absesse veroorsaak. Sy het antibiotika voorgeskryf omdat daar reeds infeksie in begin kom het, maar soos julle my ken, het ek net elke half uur vir die kind nr 4 tissue sout gegee (vir inflammasie) en ook 'n hele klompie nr 2 soute (om gesonde tande te bou) en die ou tandjies is glad nie meer seer nie en daar is geen teken van infeksie nie
Claudia kry nou ook sommer 'n nr 2 elke dag, ek wil nie he sy moet ook sulke bros tandjies bou nie...
Nou se die tandarts dat ek vir Stefan van die bottel af MOET haal as die tande uit is want dit veroorsaak tandbederf en kan die ander tande skeef laat trek. Dis vir my baie moeilik, want hy is nog glad nie gereed om die bottie op te gee nie. Maar ons sal maar kyk of ons iets kan uitwerk.
Klink my julle almal slaap sleg. Kwaaitjie, onthou skeidings angs kan regtig rowwe goed met slaap doen en ook die bereik van mylpale. En dit kan vir 3 maande aanhou. Maar ek dink ook nie dit kan skade doen om hom by 'n terapeut te kry nie, miskien iemand wat speel terapie doen? Maar ek sou nog biejtie wag voor ek begin wonder of daar regtig iets fout is. Kids gaan maar deur sulke fases. Stefan was lank in een, en hy het party nagte erg gegil. Maar dit het weer opgehou en nou kan ons dit skaars onthou.
Lekker week almal!