file Oktober mammies 2010

14 years 11 months ago #210888 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Aai, eks nou eers oppad huis toe...weet nie eers wat om te maak vir aandete nie-meskien lasagne'

Ja nee Bollie, ek wonder al lankal wat n mens maak as jy nie kan afkry tydens vakansies nie...
My hare is so dun dat dit tussen 10 tot 15 vat om dit van nat na reguit te kry...chop-chop!

Hasie ek glo ook in mens se eie keuses, ek is ook glad nie jammer dat ek nie natuurlik gegaan het-voel ek het die regte besluit gemaak vir myself!

Kwaatjie, ek het lanklaas opgelet vir n green cross winkel,maar meeste Dischems verkoop die green cross sandels en ek weet die ene by Greenstone in Edenvale het n hele ry vol.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #210738 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Ooo lekker vir daai GHD Dragonfly!! Ek het een maar ek is te lui om dit te gebruik en ek is useless met hare, so al gebruik ek dit, lyk ek nie mooi vir myself nie!

Jong julle, ek is terug by die werk! My man het nog hierdie week afgevta, maar ek besluit om eerder terug te kom en my verlof te spaar vir Desember dalk, wanneer die kleuterskool sluit ens. :( Ek het juis gesien die skool sluit 7 Desemebr en maak weer 4 Jan oop!

Ek het geweet dit gaan gebeur, maar nou moet mens begin dink hoe op dees aarde jy gaan maak!!!!! :unsure: :ohmy: Ag sy sal dan maar net saam my werk toe moet kom as ons regtig nie 'n plan kan maak nie.

Ja nee, hoe mens geboorte gee bly maar altyd 'n persoonlike keuse.

Hasie, ek het geen behoefte om binnekort weer swanger te raak nie, maar ek sal jou laat weet sodra ek weer is, want ek is nou weer iemand wat dit dalk sal oorweeg om VBAC te doen, maar dis nog eers dinkiejare weg :P

Kwaaitjie, ja nee, my man is ook voor my op die foodchain, maar ek moet se daar is oomblikke wat Riley my verkies, maar dis maar min :lol:

Ek het so gelag gister, toe ek by die skool aankom gister, to ignore sy my flat en hou aan verder speel en het geen interest gewys dat sy enigsins belangstel om huis toe te gaan nie. :P Lyk my sy geniet die kluetreskool te veel. Ek moes haar toe so 10 min later optel om reaksie te kry en toe wil sy ewe na haar juffrou se arms gaan. Aaai jaai jaai, ag ek kan myself darem troos dat sy wel baie van haar skool hou en dat sy obviously baie gelukkig is daar!

14 years 11 months ago #210654 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More almal!

Dragonfly, mens beoefen elkeen mens se eie keuses, myne was vir 'n natuurlike, normale geboorte. Maar ander mense soos jy kies weer eerder 'n keiser. Niks verkeerd daarmee nie. Elkeen het ons redes en elkeen is uitgekies deur God om 'n ouer te wees vir 'n sekere kind en vir daardie kind en vir jouself die regte keuses te maak. So moet asb nooit dink omdat ek so sterk pro-normaal geboorte is dat ek iemand veroordeel wat anders kies nie. Ek het baie sterk opinies oor die onderwerp en word baie kwaad as dokters iemand wat hul keuse wil volg probeer oortuig om iets anders te doen. Maar nie as iemand wat hul keuse maak aangemoedig word om dit te volg nie.

Jitte maar jou niggie het ook vinnig gewikkel as sy al 'n ouma is op 36! Dit sal vir my baie vreemd voel. Gelukkig is my kiddies nog bietjie klein om so iets aan my te doen.

Geniet julle kings of lions! Klink baie lekker.

Lekker daggie almal, ek sal later weer probeer inloer as die kids my nie te besig hou nie.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 11 months ago #210653 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello julle

LOL. Vir die bday mix ups-dankie vir die geluk wense. Ek het n GHD gekry so dit maak als ander ok! Jipppeeeee!

Hasie, eerlik waar stel ek nie belang in natuurlike geboorte nie. Gynae se my servix is in elk geval bottoe en van die kleinste wat sy al ooit gesien het en het self gese sy sou nooit natuurlike geboorte aanbeeveel nie. Sy sukkel haar self blou om die loop in en uit te kry...dankie in elkgeval! :-)

KWaatjie ek stem saam, tye het baie verander, ek is self nie te jonk nie 33 en my dogtertjie is maar 1, my niggie is 36 en ouma van n 3 maande ou baba...wat kan ons se...ek sal niks cverander nie though-was net mooi nie gereed tot nou toe nie. Eddy het juis eer gestraand vir my gese hy geniet kayla nou verskriklik.

Bollie, jy moet jou tyd met Riley geniet- dis spesiaal.

Stella het vir my n bday boodskap gestuur op bbm. Sal vir haar n boodskap stuur en se julle vra na haar.

We'll, lekker dag vir julle...

O julle, ons het kings of lion kaartjie maar die park n ride verlaat al 1pm, ek voel so sleg om kayla so lank by my ma te los, sal haar seker eers na 1 uur die oggend weer optel.

14 years 11 months ago #210648 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ag Bollie, daai kind van jou is cute!! Sy is 'n regte patroon, ek blameer glad nie vir ouma dat sy jammer is om weg te gaan nie. Mens mis reeds so baie van die kids as mens hulle nie gereeld sien nie, en Riley ontwikkel SOOO vinnig dat sy seker voel sy mis alles as sy haar vir 'n maand nie sien nie.

Ek hoop jy en Riley maak darem die meeste van jou verlof en hang lekker in die winkels uit of doen wat ookal vir jou lekker is. Mens weet ook nie hoekom jy op so 'n snaakse manier die "alleen tyd" met jou kind moes kry nie, maar dit is darem 'n troos dat jy dit het. Wanneer gaan jy weer die geleentheid kry om 'n week alleen saam met jou patroon te spandeer? Mens beplan nooit om 'n week af te vat om net alleen by die huis te wees nie, miskien het sy jou juis nou nodig en het dinge maar so uitgewerk omdat dit moes.

Geniet dit!!

Kwaaitjie, ons ry 'n horing ou Suzuki Vitara, dink dis 'n 2000 model. En ons het "maklik" parte gekry by Suzuki Braynston dieselfde dag, maar toe Johan daar kom om dit op te laai, is dit die verkeerde stuff. En dit nadat hy vir hulle die kar se VIN nommer gegee het om dit mee te bestel. Dis was baie vreemd dat hulle sisteem die verkeerde part opmatch met die VIN nommer. Eintlik onmoontlik. Maar toe kan hy gelukkig vir hulle die ou part wys en hulle het dit toe ingestuur na hulle ware house toe om die regte een te kry. Nou het ons dit, en dis bietjie goedkoper as wat die verkeerde een was.

Maar nou is daar 'n simpel "dust cap" wat gebreek het en die het hulle nie. Niemand het dit nie. Johan het nou maar die gebreekte een opgesit en die gat toegestop met duct tape, he he he. Dit behoort te hou vir 'n maand of 3, maar gelukkig het Suzuki nou die goed bestel so ons behoort dit voor die einde van die week te he. Dan sal hy net weer alles uitmekaar moet haal en weer aanmekaar sit. Gelukkig kan hy dit self doen, want as ons moes betaal vir labour, en dit moes oor en oor gedoen word, sou ek nie so lekker gelag het nie!!

Dit het net donker geword voor hy heeltemal klaar was vannaand en die lig onder ons afdak is geblaas (en nie gereplace nie om elektrisiteit te spaar...) so hy sal dit more middag klaar maak. Dan moet ons skoonpa se kar vir hom terugvat.

En Woensdag aand vlieg ek Durban toe vir my Hypno birthing kursus. Kan nie wag nie!!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 11 months ago #210593 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Ag moedertjie Bollie! Sy lyk so cutie in haar costume! Het sy al weer 'n hou op die neus weg? Ek is bly julle het lekker saam met jou ma gekuier! Sy moes dit omtrent geniet het om heeltyd met daai klein patroon te speel! Ja toemaar, ek weet ook hoe dit voel om laaste in Mare se rytjie te staan! Gewoonlik is dit eers pappa, dan enige van die twee oumas en DAN kom mamma in! Hoop manlief geniet die visvang!

Wat gaan julle tweetjies vir die res van jou verlof doen?

14 years 11 months ago #210584 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Baljaar rond in my costume!
Attachments: