file Oktober mammies 2010

14 years 11 months ago #211495 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle!

JIPPPIIIEEEEE dis naweek!

Stella geniet die partytjie more! Bly jy lees darem die posts, al kom jy nie baie hier uit nie! Jy moet beslis fotos kom wys!

Bollie ek sal glo jy mis jou man! 'n Week kan darem lank raak! Baie geluk met Riley se eerste verjaardag more! Oupa-hulle gaan haar seker vreeslik bederf! Lekker kuier en lekker verjaardag hou Sondag!

Ek moet Mare ook nog vir sy inentings vat! Het nog nie eers 'n afspraak gemaak nie! Ja, die een is vir ons sak, maar van die mediese fondse betaal darem 'n gedeelte daarvan.

Ai ek is bly dis Vrydag! Mare was gisteraand doenig tot 21:30!!! Ons gaan slaap gewoonlik al 20:30 omdat ons dag so vroeg begin. So ek wou uitpass toe hy wil jol en toe hy eindelik slaap, sukkel ek my simpel om aan die slaap te raak. Ek moes hom vanoggend 05:45 wakker maak om betyds by de werk te kon wees! Dis seker al die mylpale wat hom so omver gooi! Hy is baie naby aan stap, staan nou so paar sekondes op 'n slag alleen. En hy sny twee tande gelyk! Lekker Dol!!! Hopelik gaan dit gou verby!

Lekker dag!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #211485 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Stella, geniet Xander se verjaardagpartytjie more!!

Riley is 1 more!! Ek kan dit nie glo nie!!

Ons hou haar partytjie vlg Sat die 29ste, my man is mos nie hier nie, en ons was mos onder die indruk dat ons dalk gaan weg wees :angry:

Gelukkig weet Riley geensins watter dag haar bday is nie :P

Nie veel nuus nie, mis my man net, hy kom eers Sondag terug.

Het vanmiddag 'n partytjie by Riley se kleuterskool, haar klassie het die kompetisie gewen vir die meeste raffle kaartjies verkoop, so nou kry hulle 'n partytjie B)

More gaan madam vir haar Waterpokkies en Hipatitis A inspuiting! Ek het mos nog tot op hede die staatspuite gebruik en elke keer net R100 konsultasie betaal.

UGH, tot my spyt hoor ek toe nou dat van hier af is dit nie meer staat gesubsidieer nie, so ek moet more so R550 uithaal :cry: :pinch: Blykbaar is daar eers weer op 18 maande 'n staatspuit??

Sal seker moremiddag by my pahulle gaan kuier vir haar bday en Sondag is dit my tannie se 50ste bday geleentheid by Stone Cradle, 'n baie lekker restaurant by Rietvlei Natuur Reservaat :)

So besig, besig en weereens besig!

Ekke loer later weer in xxx

14 years 11 months ago #211376 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
hallo julle

dankie vir al die b-day wishes vir Xander ! ek was heeldag by die huis - lekker gespeel en so bietjie huis skoongemaak en reggemak voor die fam en vriende kom vir die b-day party saterdag

ek hoop regtig dat dit bitterlik goed gaan met julle elkeen en elkeen se kids. jammer ek kom so min hier uit - ek lees elke post op my BB maar ek het regtig net glad nie tyd in die dag vir moomie nie.

ek mis julel geselsies

verder gaan alles goed

lekker aand - ons praat wees

sal fotos kom opsit van xander se b-day saterdag

[link=http://lilypie.com] [/link]

14 years 11 months ago #211346 by Bollie
Hi julle

Lyk my dit was maar stil hier vandag! Eish, ekke het 'n besige daggie agter die rug!

Xander Happy bday vir vandag!!!!! :rock: :evil: :woohoo: :silly:

Julle moet 'n lekker aandjie he!!

14 years 11 months ago #211278 by Kwaaitjie
Hasie daardie versie is voorwaar 'n groot troos! 'n Inspirasie vir elkeen van ons! DANKIE!

14 years 11 months ago #211272 by Kwaaitjie
Hallo julle!

Stella baie geluk met jul grootman se eerste verjaardag! Mag hy vir julle nimmereindige vreugde bring! Ons mis jou hier! Kom maak tog 'n draai!

Grenaat bly jy het darem weer 'n slag hier uitgekom! Koliek tot op 2 jaar???!!!! Ek wil ook wyn he vir daardie een asseblief! Ja, stadig maar seker kom ons seunskinders ook by! Xander en Stefan loop mos al klaar! Dis net ons twee se ou lui boudjies! Hoop julle internet is spoedig reg! Ons mis jou baie! Bly die twee seuns is sulke soet patrone! En oor Regina! Hou haar eerder voordat jy later spyt is sy is weg en dan moet sukkel om iemand anders te kry! So YAY dat sy bly!

Bollie jy en Riley moet maar 'n ladies night hou!

Hasie hoop jy geniet die kursus in Durban gate uit! Kom se maar hallo wanneer jy kans kry! Ek stem dis niks lekker om van jou familie weg te wees nie! Ek moet een of ander tyd opvolg "safety" kursusse bywoon en sal amper elke keer een aand moet oorslaap. Geniet die kursusse, maar nie die weg wees nie!

Hey Pampoenpit, waar is jy? Het jy gehoor daar is weer 'n gas tekort? Sterkte!

Lekker dag dames! ;)

14 years 11 months ago #211127 by Bollie
Hasie, dis 'n stunning versie!!

Lekker kursus bywoon, en geniet dit. Alles sal fine wees by die huis!

Ekke gaan nou amper oppak, julle moet 'n heerlike aandjie he xxx