file Oktober mammies 2010

14 years 11 months ago #210394 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar!

Skies ekke het bietjie uit die bus geval die week, met my wat kom kuier het, was ek lekker besog om op te vang met haar! Ons sien mekaar baie min jong!!

Nee wat, ek het nie my hoop op weggaan gesit 'n 2 de keer nie, en ek was reg, dit het ook nie uitgewerk nie. Ek sal eerder nie my opinies, gevoelens, irritasie ens. uitspreek nie, ek gaan nou eerder net aan. Dit het net ons gesinnetjie, my ma ens. baie beinvloed, want ons het alles rondom dit gereel. Riley se partydjie is spesiaal vir later gereel, my ma moet noiu teruggaan, so sy mis nou Riley se bady ens. ens. Ek het niks gereel vir my 30ste nie, so ag wat, een gemors, maar ek lig maar my ken op en ek sal nie dinge se vir my swaer wat ek baie graag vir hom wil se nie, maar ek dink hy weet hoe ek voel.

Oraaitie, Happy bday Elise!!

En Happy bday vir my en Christa vir Sondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rock: :evil: :pinch:

Ja nee, ek is opgewonde om 30 te word, dis 'n groot mylpaal in mens se lewe!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #210352 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle

Almal missing? :(

Hasie ek hoop julle kry die kar reg, dis moeilik om so sonder vervoer te sit. Lewer Midas nie dalk af nie? Of die handelaar dalk? Hoop jy en niggie kuier lekker! Groete vir haar!

Bollie hoop julle is op die Dubai reis en geniet dit gate uit! Baie geluk met jou 30ste verjaardag Sondag! Hoop julle vier dit met sjampanje en lekker kos!

Elise verjaar more. Baie geluk ook aan jou Elise!

Hoop almal het 'n heerlike naweek! Geniet wat julle ookal doen! :woohoo:

Soentjies en drukkies vir die kleingoed! :kiss:

14 years 11 months ago #210190 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar,

Kwaaitjie, daar is juis nie tartrazine in Elgin dew nie, ook nie kleurmiddels nie. Wel suiker maar suiker is hulle darem relatief gewoond. My sussie se kids raak vreeslik maklik hiper aktief, ek het juis nou haar raad gevra oor die episode en toe vertel sy vir my dat haar kids amper net Elgin dew drink omdat dit omtrent al is wat hulle nie affekteer nie. Vreemd ne? Nou begin ek wonder of dit nie iets anders kon gewees het nie, maar kan regtig nie aan iets anders dink wat hulle geeet of gedrink het wat vreemd wat nie. Sal maar een of ander tyd moed bymekaar skraap en dit weer vir hulle gee om te toets...

En daar kry jy dit nou terug na jy so lekker vir my gelag het Kwaaitjie! Dis nogal 'n ervaring ne, mens kan amper nie glo die goedjies kan NOG meer aktief raak as wat hul reeds is nie, tot jy dit beleef. Dan skrik mens jou byna boeglam en twyfel nooit weer oor iemand wat kla dat hulle hiper aktiewe kind moeilik is om te hanteer nie. Dink nou maar hoe voel so 'n bloedjie wat in graad 1 moet sit en leer lees en skryf, dis amper onmoontlik!

Bollie, enige nuus oor julle trippie? Selfs al val dinge plat, sal jy 'n heerlike rustige week saam met jou ma kan he.

My niggie kuier bietjie hier by my, so ek kom nie op moomie uit nie want ek koffie te veel.

Nou het ons kar gebreek vanmiddag, ek het vir Johan by die werk gaan oplaai, toe gaan die remme, gelukkig net die een kant en net gedeeltelik, so ons kon by die huis kom. Maar nou is die kar op blokke, wiel af en ons het nie 'n ander kar waarmee Johan more kan werk toe ry of gaan parte koop vir die kar nie. Dit gaan seker bietjie kreatiwiteit kos om uit die gemors te kom, maar 'n boer maak seker 'n plan.

Hoop dit gaan goed met al die res!! Lekker aand!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 11 months ago #210174 by Kwaaitjie
Hallo!

Hasie het Elgin dew nie baie suiker in nie? En dan nos een of ander preserveermiddel ook nie? Dit maak die kinders ook mos "besig", veral as daar dalk Tartrazine in is. Arme ouma!!! Maar jy sal ook nie weet of dit dit was as jy nie dit toets nie. :evil:

Bollie ek hoop regtig iets van al die reelings werk vir julle uit! Toe jy daarvan praat het ek nogal gedink dis 'n fantastiese geskenk vir jou 30ste verjaardag! En toe die teleurstelling! Ai tog! :unsure:

Mare het gisteraand tot 08:40 kaperjolle uitgehaal nadat hulle gister by die dagsorg partytjie gehou het vir die een seuntjie se verjaardag! Blykbaar het hy koek, koekies en koeldrank gekry! Ek hou hom van suiker af weg, so dit was ekstra erg! :huh: Pappa was stokflou, het gister 970km gery en het seker al 'n uur voor hom geslaap! So Hasie, toe kry ek sommer my beurt ook vir die hiper agv suiker! Ons staan deesdae al 04:00 om betyds by die werk te wees, so ons dae is vrek lank! Gaan lekker dol! :silly: :pinch:

Hoekom is almal so stil? Waar is Stella en Handjievol en Pampoenpit en Dragonfly? En al die ander wat lankal verdwyn het?!!! :dry:

:P

14 years 11 months ago #209902 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Ag dankie, miskien is daar hoop aan die einde van die tonnel, ons gaan wel miskien Dubai toe, ons sou in elk geval daar oorstop, gaan miskien net daar bly vir 'n week en 'n half.

Maar ag wat, ek sal maar sien, ek sit my hart op niks! Ek sal julle oukies laat weet as daar enigiets gebeur!

14 years 11 months ago #209874 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Nee toemaar Kwaaitjie, lag maar, ek sien self duidelik die humor in die situasie! As mens nie die humor in sulke goed kan sien nie, sal mens 'n baie ongeduldige mamma wees. Ek het gelukkig ook besef dat dit iets moes wees wat ek self vir hulle gevoer het wat hulle so uit hulle kassies uit gehad het, so ek kon nie vir hulle kwaad word oor hulle mannewales nie. En die poef ook, dit gebeur maar as mens kids sonder toesig alleen los, ek was regtig net 10 m van hulle af en kon hulle sien, maar het nie gekyk nie! Maar hulle is blits vinnig met droogmaak, dit vat net 'n paar sekondes, tog kan mens nie elke oomblik van die dag jou oog op hulle hou nie.

Die ystee is Elgin Dew, dis so 'n blik poeier amper soos Clifton, dan meng jy dit net met water. Snaakse ding daarvan is dat dit nie eintlik vreeslike snaakse bestandele het nie. Maar dit het baie suiker in. Tog is hulle darem redelik gewoond aan suiker en het nog nooit so uitgehak nie. Wel Stefan het al so uitgehak van antibiotika, maar het dit nog nie met Claudia beleef nie. Gelukkig is die nie die keer van meds gewees nie, want 'n siek, hiper aktiewe kind is net nie snaaks nie... Ten minste het hulle nie gehuil nie, net regtig baie hyper gewees. Miskien sal ek eendag 'n proefneming maak en dit weer vir hulle gee om te kyk of dit dit was, maar dan sal ek sorg dat ek dit doen op 'n aand wat hulle by 'n ouma bly en myself uit die voete maak!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

14 years 11 months ago #209869 by Kwaaitjie
Hasie ek dink jou partytjie idee is 'n goeie een! Ek koop ook nie speelgoed nie, my sus dra hope aan. Die twins se goed is nog splinternuut, so Mare kry meer speelgoed as wat hy ooit mee sal kan speel!