Hi!
Sjoe, wat ’n rowwe 3 weke! Ek het al die posts gelees, maar kan beslis nie alles onthou nie.
Baie geluk aan al die kleingoed wat 1 geword het!
Geluk met al die mylpale wat bereik is.
En sommer net geluk omdat julle almal oulike mammas is!

Met ons gaan dit goed. Mia het nou 7 tande. Sy dans vreeslik lekker en is beslis mal oor musiek, as sy iets hoor dan skud die kop, boude en bene sommer almal saam! Staan teen alles op, maar staan nog en hou vas aan alles, beslis nie los hande nie, alhoewel sy dit ’n paar keer al probeer het.
Mia slaap maar net so sleg die laaste tyd. Maak haar aan die slaap, sit haar dan in haar cot en dan slaap sy goed. Half 12 of half 1 word sy wakker, huil en klim dan in die bed by ons. Soms is ons gelukkig en sy slaap dadelik, ander kere is dit maar ’n mission om haar weer aan die slaap te kry. Erens moet ek met “sleep training” of iets begin, waar sy leer om heel aand in haar eie bedjie te slaap en dan moet ek haar actually uit ons kamer uitskuif!
Ons gaan volgende week Ballito toe, kan nie wag nie! Sy het al 3 keer saam my gevlieg Oos-Kaap toe en daar by my ma vakansie gehou, maar die water is so koud daar en die wind waai mens altyd weg, so sy was actually nog net 3 keer op die strand. So sien uit om haar by warm water, warm weer en lekker op die strand te sien speel.
Waar gaan ek een van daai swembroekie-pakkies kry? Daai aan-een goedjies? Enige idees? Ek wil môre na werk gou gaan shopping doen, swembroekie vir haar en ’n paar lekker somer toppies en vir ma (wat so vet geword het) ’n broek of 3 vir die strand...Pappa het darem alles, so nie nodig om vir hom te shop nie. Ek’t ook vir haar ’n grafie en emmertjie gekoop!
Ons het nog nie besluit oor haar verjaarsdag nie. Ek wou ’n lekker partytjie gehou het met al ons vriende wat kids het, maar nou weet ek ook nie meer nie. Dalk eerder net die family nooi en Rietvlei dam toe gaan en daar gaan braai, sy het laas dit so geniet om na die dam te kyk en die barbers te voer met haar koekies! Ander opsie is net mamma, pappa en Mia dan gaan ons Bester Birds toe, loop daar rond, huis toe en ’n slapie vat en dan net die family nooi om te kom braai (en vir Mia pressies te bring

). Ek sal natuurlik ’n koek hê en baie foto’s neem, maak nie saak wat ons besluit om te doen nie. Wat sou julle sê? Onthou sy’s nie in ’n kleuterskool nie...
O, ja, nog ’n vragie...enige raad hoe ek haar gaan rustig hou in die kar Ballito toe? Ons het met haar Oos-Kaap toe gery toe sy maar 4 weke oud was, maar dit was maklik want sy’t geslaap. Nou die dag het ons Ellisras toe gery (dis maar 3ure...) en dit was ’n nagmerrie. En ek het nog ’n tiener seun ook in die kar gehad wat haar entertain het en dit het nie eers gehelp nie. Ek sien baie op na die 6ure...plus...ry met haar. Enige raad?!?
Nou ja, ek’t kom hallo se. Ek hoop dat ek meer gereeld sal kan kom inloer.
Lekker aand vir almal.
Amper vergeet ek, BOLLIE WOW, LEKKER! Ek dink julle gaan ’n onvergeetlike tyd hê. Geniet elke oomblik! Jaloers hoor, beslis Jaloers!