Hi julle
Sjoe, ek het probeer al die posts lees, maar ek mag dalk iets baie belangrik gemis het!
Grenaat, moenie komkommer nie

Riley is ook 'n fussy eter. Sy eet kookos wanneer SY lus is daarvoor.
Sy like meer stukke goed, so ek sit stukkies kaas en piesang en sulke goed voor haar neer, en dan moet sy maar eet wat sy wil. Sy voer natuurlik baie van dit vir die hond

Pippa ons Chihuahua sink sy het die Jackpot geslaan!!
Riley is net so lief vir yoghurt en vrugte, lyk my dis maar 'n algemene ding. En sy like baie van Peanutbutter broodjie!
Maar soos ek se, pratykeer wil sy boggerol van enigiets weet, ek los haar maar!
Ek sal einde van die maand vir Riley vat vir haar 1 jaar inspuiting!
Skouspel was awesome!!!!
Ons het lekker gebly by Kedar Country Hotel, en dit was net 'n vreeslike lekker naweek!
Riley se partytjie is nou die 29ste Oktober, het meeste van die goed gereel.
Ek het sover nog nie iets gese nie, wou eers sien of dit actually realiseer....maar ek gaan vir 'n ruk nie op Moomie wees nie, want ons gaan saam my swaer hulle op 'n bootreis by New Zeeland waar jy 2 weke op die boot is en afklim in Auckland cie semifinals en Final! Ons vlieg moreaand en ons vlieg besigheidsklas!
www.weloverugby.com/rugby-world-cup-2011...c-dawn-cruise-11-day
Ek was nog nooit oorsee nie, nog nooit op 'n boot nie, so ek is so opgewonde jy kan met my toor!!
Ek hoop niks loop dalk verkeerd nie.
My ma kom op van die Kaap om na Riley te kyk, sy is te klein om op die boot te gaan. Ek gaan haar baie mis, maar my ma hulle sal mooi na haar kyk en sy sal nogsteeds elke dag kleuterskool toe gaan.
Hasie, bly die stap was lekker!!