file Oktober mammies 2010

14 years 11 months ago #209074 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle! Dit gaan dol! :huh:

Dragonfly BAIE GELUK MET KAYLA SE EERSTE VERJAARDAG!!! :woohoo:

Bollie lol vir die miniatuur dingetjie wat verby skiet! Besig besig besig! :laugh: Ag moeder! Kan net dink hoe trippel dans sy daar rond! Oe jy moet Skouspel geniet! Ek voel soos Stella! Wil ook net een keer skouspel gaan kyk!!!

Stella hoop julle het die kuier geniet en sterkte vir die deurmekaar huis! Yay vir die strooitjie drink! Kom wys bietjie weer 'n foto van Xander!

Ai Grenaat dat jy nog steeds met Ruben en die etery moet sukkel! Is sy maag nie dalk seer nie? Ek vra maar omdat hy heeldag so moan en so sleg eet? Dalk is iets nie so lekker in daai seunslyfie nie.

Helene BAIE GELUK MET STEFAN SE EERSTE VERJAARDAG!!! :woohoo:

Helene jy gaan verander jou naam op jou profile. As jy nie regkom nie, laat weet dan sal ek probeer help. Ek het sommer net so klein partytjie vir Mare gehou. Was net my sus met haar 3 kids, die oumas en Ralmarie met Andre en Rachelle. Vir my was dit lekker net so klein. So hou op skuldig voel!

Ek is besig om Mare oor te sit op beesmelk. Het besluit om nie met al die ander formules en goed te karring nie. Hy het al 'n paar bottels in met beesmelk en formule gemeng en dit het nog geen probleme veroorsaak nie. En hy kry in sy pap ook sommer beesmelk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #209043 by Pampoenpit
Replied by Pampoenpit on topic Re: Oktober mammies 2010
ek wil ook 'n skuilnaam hê. julle moet my nou eers help. moet ek 'n nuwe user create of kan ek op my profile verander?

Hou julle partytjies vir die kids? Ek voel vandag vreeslik skuldig, ek het besluit om nie 'n partytjie met klomp maatjies te hou nie. Ons gaan net koek eet by ouma-hulle saterdag. Dis net Lance, Stefan en my niggie se dogtertjie. Nou voel ek vandag skuldig dat ek nie vir hom iets groter gereel het nie. Ek het nou maar 2 maatjies genooi om more te kom speel. :ohmy:

Eerste Baba: Seun, 01/09/2008
Tweede Baba: Seun, 5/10/2010
Woon in Kaapstad, en is al 7 jaar gelukkig getroud.

[/link]

[/link]

14 years 11 months ago #208998 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi

Ag al die kiddies klink so oulik! Hulle is darem net te kostlik vir woorde!

Helene so lekr om van j te hoor! Bly dit gaan goed.

Ag julle R is weer so vrek moeilik,jis ekt gedink hy sal sy stront lat staan as hy groter word maar nee,dis asof hy net erger raak. Arme regina se hy moan so deur die dag sy try als maar hy moan net LOL wetie wats sy storie nie. En hy word steeds ten minste 3 x n nag wakker,hy moet mos al deurslaap.

We'll ek het die nwk hom oorgesit na Nido 1. Hy is baie happy,dis eintlik n vreeslike soet melk. Die nido is we'll duurder as nan maar mens gebruik minder scoops so ek dink ons fgaan baie langer iotkom. Hy Eet steeds vreeslik sleg,weier noi tot purity en soek net yogurt of purity se vrugte.

Ai die joys neek hoop net hy kom gou oor sy dinge.

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 11 months ago #208977 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Stella, goed om weer van jou te hoor!!

Ek het so gelag!! Ek vermoed Riley het iets by die skool geleer want gisteraand eweskielik doen sy so 'n trippel danspassie die heeltyd! Dis vreeslik cute en funny :laugh:

Eish, harde dag van werk wat voor my le!!

14 years 11 months ago #208963 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle

en nou kry ek eers n kans om hallo te se

oooo bollie ek wil soo graag skouspel toe gaan EEN keer

Kwaatjie die fotos van mare is so blerrie cute - is regtig adorable

en HALLLLLLOOOO heleen - hoop dit gaan super goed met jou en stefan

Hasie - is claudia nou weer reg - wat maak jy met jouself elke dag ?

GRENAAT _ haloo daar - hoop dit gaan goed - jou fotos van Rubster op facebook is great

dragonfly - hallo - kayla is pragitg

dit gaan goed met ons - ons kuier by my ma-hulle is more verby - gaan terug huis toe = na n derumekaar huis - hulle verf binne en buite en verander goed in die kombuis - so ja

ek moet eers brag - my seuntjie het sommer vandag in 2 minute geleer om met n strooitjie te drink - dis vir my te CUTE - ek luv dit

ok julle oor en uit

xxx

[link=http://lilypie.com] [/link]

14 years 11 months ago #208914 by Bollie
O ja en ek gaan Skouspel toe by Suncity saam 3 vreindinne hierdie naweek, dit gaan lekker wees!! :rock:

14 years 11 months ago #208913 by Bollie
Hi julle

Welkom welkom Helene!! Ek check altyd vir julle uit op Facebook ;)

Bly om te hoor dit gaan goed met Stefan. My Riley is maar aan die gang soos altyd, blerrie besig, maar tog so oulik, ek wil haar opvreet meeste van die tyd :P

Mensig sy is nou al so blitsvinnig, sy hardloop omtrent so vinnig move sy. jy sien net so 'n miniatuur dingetjie wat verbyskiet :laugh:

Lekker besig by die werk, die girl waarmee ek saam werk is op verlof die week, so ek doen ons albei se goedjies :pinch:

Maar ek is weer van vlg week op verlof!!