Goeie dag!
Hasie geniet die laaste twee daggies! En as een van ons moan oor jy so lekker tel is dit mees waarskynlik van jaloesie!

Ons sou almal eerder graag 'n werk tuis wou he om self die kids groot te maak!
Mare se haarkleur is moeilik om te se. Ek skat mens kan dit donkerblond noem, met so effense koper skynsel as hy die lig reg vang. En soms lyk dit vir my ligbruin. Maar ek dink dis donkerblond. Sy wenkbroue is ook so donkerblonde kleur, nie bruin of rooi nie. Hy kry Saterdag sy eerste haarsny! Ek wil nog skelm 'n stringetjie afsny en bere, pappa kry mos aapstuipe oor sulke goed. Iewers moet ek met die scrap boek begin wat ek vir hom wil maak. Maar ai die tyd is min!!!
Ag siestog! EK hoop Stefan voel gou beter! Enige idee wat die koors veroorsaak het? Hulle kan mens darem groot laat skrik!
Sjoe julle sien kans vir baie met die 5 dae stap! Stap julle gereeld om fiks te bly ook? Ek hoop jou physio kan help met jou rug! Dit klink bitter seer!
Hoe gaan dit nou met jou en Paulina? Is julle dinge darem uitgesorteer? En met haar swangerskap?
Ek het toe gisteraand so 3 no6 pilletjies gegee en Mare het baie beter geslaap! Het net eenmaal gemoan toe hy nie sy dummy kon kry nie. Maar manlief het keelontsteking en hy was nie lekker in die nag nie. So ek het pille en keelspuite aangedra. Shame hy voel regtig nie baie lekker nie, maar is nou nogal nie die tipe wat hom doodsiek hou en niks kan doen nie. Help nog steeds met skottelgoed en kosmaak. En hy maak ALTYD tyd vir Mare.
Lekker dag! (Al het ons nou nie almal NET 2 oor nie!)