file Oktober mammies 2010

14 years 11 months ago #208055 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar julle

Mare is so oulik met die krulle bos!!

Die troue was heerlik!! Ons het geeet laat ons le, die kos was regtig uit die boeke uit!!

Riley was mos maar siek die laaste 2 dae, sy het Sondagaand begin met die suur waterige doeke en toe vreeslik begin opgooi aanhoudend.

Gister was sy baie beter, maar het gisteraand weer omtrent alles wat sy vir die dag ingeneem het op een slag opgegooi. Ek het gister by die huis gebly saam haar en my man bly vandag by haar, wil haar nie al vandag weer skool toe stuur nie.

Stella, Xander is darem maar ook te oulik!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #208050 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle!

Ek het gister sulke mooi fototjies van my kids geneem, en toe vergeet ek die kamera by die huis so nou kan ek dit nie oplaai nie. Sal kyk of ek vanmiddag tyd kry...

Claudia sny tande en haar poefies is erg erg erg acid. Arme ding se boude brand so erg, haar koekie is bloed rooi. Ek moes haar gisteraand elke keer as sy gepieps het ruil want sy skree as daai doek nat is. En dit help ook nie om weggooi doeke te probeer nie, want sy is nie gewoond aan die chemikaliee in die doek nie, so dit brand ook. So ons het amper niks geslaap nie want ek moes elke 2 ure doek ruil en haar dan weer aan die slaap maak. Maar gelukkig is die boud nou baie beter vanoggend, ek het maizena pasta gemaak en opgesit gisteraand en weer met elke doek ruil droee maizena vir poeier gebruik en dis soos 'n wonderwerk!

Hoop die res van julle het meer geslaap as ek!! Goed gaan!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 11 hours ago #207976 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Dankie Stella! Ag moeder is is 'n ou cutie! Sterkte vir die tande! Sjoe, hy raak nou haastig ne! Lekker by jou ma-hule kuier! Ek is seker jy kan doen met 'n blaaskans! Veilig reis!

15 years 11 hours ago #207973 by stella
Replied by stella on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle

ek loer baie vinnig in.

Kwaatjies - jammer ek se nou eers - eh hoop mare se b-day was heerlik en baie baie geluk !!!!!! ek is mal oor jou fotos - hy is pragtig

ek gaan more bietjie na my ma - hulle toe vir n week - sal dan kanskry vir biejtie moomie ek hoop.

hoop dit gaan goed met almal verder - ek mis julle

ons praat woensdag weer

Hier is n foto van Xander wat ek Saterdag geneem het - mamma se groot seun. Hy sny tande vir die vale - het nou 7

[link=http://lilypie.com] [/link]
Attachments:

15 years 11 hours ago #207970 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo hallo!!

En toe is my laaste Maandag ook al amper verby!!!!!! :woohoo: :silly: :woohoo:

Kwaaitjie, jitte maar daai koek is nice!!! Jy is nogal 'n meester ne. En jy het my nou so geinspireer, ek wil nou cupcakes bak vir Claudia se verjaarsdag en dit met sulke mooi suiker versiersel versier. Ek dink ek sal maar ladybird cup cakes maak, dis dalk bietjie makliker as skoenlappers of naaldekokers. Dan kan ek van die ander versierings skoenlappers, wurmpies en naaldekokers maak.

En Mare is die cuteste ou krulkoppie! Lekker regte seuntjie wat so in die modder speel!

Hoop dit gaan goed met almal...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 11 hours ago #207960 by Kwaaitjie
En toe vergeet ek die verjaardag koek! :blush:

Attachments:

15 years 12 hours ago #207958 by Kwaaitjie
Hallo julle!

Sjoe ek was lanklaas hier! Donderdag was ons datalyne af en Vrydag het ek verlof gevat. En tuis is daar net edge, so dis hopeloos om internet te probeer!

Dankie vir al die mooi wense! Ons het lekker partytjie gehou Saterdag! Sal netnou fotos laai.

Bollie hoop die troue was groot pret! Dankie vir daai lysie! Ek gaan dit mooi oppas. Wil die mammas se verjaardae bysit, dan sal ek dit weer aanstuur.

Hasie geniet die laaste week! Veral die braai en rugby Vrydag! Ja, hulle sal nog agterkom wat jy vir hulle beteken het, net jammer niemand sal dit ooit teenoor jou erken nie! Wonder wie hulle nou gaan kry vir funksies reel en so?

HV dit voel vir my ook soos familie wat nie kan kom nie. Ons sal maar so saam-saam verjaardag vier!

Grenaat baie geluk met die kruip! Tog te oulik dat Henko vir Ruben so aan die voete sleep en hy le maar net terug! Dalk moet jy die tandarts maar na sy tande laat kyk. Gelukkig is dit net melktande.

Dragonfly jy sal maklik daardie katjies kan maak. Ek sal vir jou alles e-mail, dis te veel info om hier te sit en tik. 'n Vriendin het vir my al die tricks en raad ge-email. Sy het 'n kursus gedoen. Bly Kayla voel darem nou beter! Hierdie maagvirusse is lelik! By ons is dit of rotavirus of enteri virus. En mense ontwater blitsig!

Ek sal 'n sms aan al die "verlore" moomies stuur. Dalk kry ons die klomp om weer te kom inloer. Dink net hulle gaan verdwaal voel met al die "skuil"name, sal hulle waarsku.

Hier is 'n paar fotos van Mare:

Buite kind

Groot glimlag

Modderbekkie

Nog modder

Pappa se trots

Krulkoppie

Krulkoppie