file Oktober mammies 2010

15 years 4 days ago #207664 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Kwaaitjie, geluk met Mare se verjaarsdag!!! Mag dit die eerste van vele wees!!

DF, was dit rotavirus? Ek onthou toe Stefan dit gehad het, het ek en my ma en my boetie ook mos baie erg siek geword. Sterkte!! Dis niks lekker nie.

HV, val eerder net in en chat saam, om in te haal is 'n onmoontlike taak. Alhoewel dit redelik stil is hier deesdae, dis darem nie meer soos in die ou dae waar mens 5 bladsye moes lees as jy een dag se chat gemis het nie... Dankie vir die koek uitnodiging, ons sal dit ongelukkig nie kan maak nie.

DF, ek het geen idee wat toiletpapier kos nie, net gefigure dit kan seker nie meer as R6 wees nie... Ek dink ons betaal omtrent R50 vir 9 rolle, so dis seker net minder as R6 per rol...

Kwaaitjie, nou waar is die fotos nou?

Gluten free living is 'n leefstyl, maar dis 'n moontlike een. Dis net so maklik om te cheat, en dan is al jou harde werk verniet. As mens die 3 maande uitskakel ding doen, moet jy die 100% uitskakel. As jy 1 keer cheat moet jy voor begin... Maar as jy dan klaar is met die 3 maande, kan jy dit stadig weer intruduce en behoort jou liggaam van die "allergie" ontslae te wees solank jy net nooit weer 'n oormaat eet nie.

Ja, Kwaaitjie, chocolate log is uit... en enige chokkies met wafers in. PS het uitgekom toe ek 15 geword het, ek het begin gluten vry leef op 14, so ek het dit nog nooit geproe nie. But you can't miss what you don't know hey...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 4 days ago #207640 by Handjievol
Replied by Handjievol on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo almal.

sjoe nee ek sal maar een aand weer almal se post moet lees en opvang.

Julle klets te veel. ;)

Het iemand dalk 'n lys met verjaarsdae nog? Ek is hopeloos met datums en weet nie waar my vorige lys is nie.

Dalk as iemand dit kan epos vir my na ralmarie@absamail.co.za asseblief.

Julle moet lekker kuier, en as jul niks doen die 1ste Oktober nie, kom Potch toe en kom eet saam koek!!

Lekker dag almal.

15 years 4 days ago #207614 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello

Ek wou nog se hasie na daai lys van goed wat mens kan en nie kan eet is ek baie bly ek het nie n gluten of sinus probleem- ek sal dit seker nooit kon doen-eish!

Kayla lyk vir my baie beter vandag-doe doe nou en het selfs al 90ml melkies in. Het oki te sleg gedoe-doe gestraand! Bietjie maag krampies gehad maar na 2.5ml buscopan het sy lekker verder gedoedoe!

Kwaatjie, hoe maak mens die versier suiker waaruit mens so mooi goedjies van kan maak- ek wil vir kayla net vir die mooigheid 7 cupcakes bestel-gaan foto aanheg sodat julle kan sien-maar sal regtig like om te weet of ek dit nie myself kon doen nie!
Attachments:

15 years 4 days ago #207604 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Kwaaitjie, klink vir my na 'n plan! Ek hou NIKS van syfers nie, maar ek is mal oor met mense werk en die HR goete!!

Dragonfly, ek is bly Kayla is weer by die huis!! Ja nee hier is 'n maagvirus wat die rondtes doen, ek het laas Vrydag aand vinnig ietsie vreemd deurgewerk myself!

15 years 4 days ago #207551 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Alla wereld kos 1 rol al R6 wat het geword van R1.80? Lol

Kayla is by die huis, steeds bietjie grumpy, maar eerder grumpy by die huis as by die hospitaal.

My ma hulle almal is aangesteek-selfs my arme pa wat se hyt nie so sleg gevoel deur sy hele episode in die hospitall tydens sy hartaanval- ek voel so sleg. O en my een vriendin by die werk-die ding is rof.

15 years 5 days ago #207500 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle! Ek is darem ook hier, dit gaan net so dol!

Dragonfly ek hoop Kayla is sommer al klaar heelwat beter! Het sy ook een of nader maagvirus? Lyk my dis nou oral en almal word siek!

Bollie Hahahaha duidelik het Riley iets by geleer! So klein klits! Toe slaap sy baie lekker tussen mamma en pappa! Ek dink ons moet saam 'n besigheid begin. Ek sal die finansies hanteer (is mal daaroor!) dan kan jy die ander goed handle. Ek hou weer nie baie van met mense werk nie, so ons sal alles goed uitbalanseer! :whistle: ;)

Hasie ek sou ook 'n rol toiletpapier van R6 opgegee het vir bietjie ekstra slaap! Dit bly egter vir my vreemd! :laugh: :ohmy:

Mensig dis 'n hele leefstylaanpassing! Ek sal definitief eers 'n studie moet maak voordat ek enige aankope doen! Eers van produkte en dan verseker pryse ook! En bye-bye Bar O.n.e.!!! :cry: En seker chocolate log ook!!! :cry: :cry: Ek is egter so desperaad om net 'n slag weer myself te voel dat ek dit alles sal opgee.

Bollie ek kom beslis 'n verskil agter deur net die obvious goed soos brood en koekies en so aan uit te skakel. Die oomblik as ek iets met meel eet, stroom my sinusse weer.

Ek wil gou fotos van Mare aflaai, dan sal ek kom post. Hoop ek kry nog vandag kans! :huh:

15 years 5 days ago #207493 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Baie dankie Hasie vir al die great inligting!!

Ek sal bietjie op 'n stadium moet dan van die goed uitsny en sien of dit 'n verskil maak!

Sjoe maar dis stil hier vandag, dis net ek en jy??