hi julle
Ruben maak ons mal, hy skree soos daai kinders wat jy op supernanny sien en se gelukkig is dit nie my kind nie, wel dit is. hy weier om te slaap, as ons hom in sy kot sit dan gaan sit hy regop en as jy hom plat sit skree hy soos 'n malding, skop sy voete en gil. ons is raadop. ek wonder of hy nie op die oomblik oormoeg is nie van al die min slaap en dus dat hy so skree.
anina wat is daai meds se naam wat hul laat slaap? kan ek dit oor die counter koop? Ek weet regtig nie wat gaan met hom aan nie. Hy word drie keer 'n nag wakker, weier om water te drink, soek net melk, gil in die oggend soos 'n klein varkie tot ons hom optel. ai ons is net moeg en raadop en wens ons het geweet wat is fout. Ek het gistermiddag besluit, bogger jou ek gaan jou breek LOL toe het ek 'n halfuur van gil hanteer en hom heltyd plat gesit tot hy slaap, en hy het eventually want hy was doodmoeg.
Kwaatjie, dis great dat m so mooi deurslaap. ek hoop ook vir jou dit hou so aan. Geluk met die nuwe tand, shoe hy het ook al 'n bekvol ne. WAT, word hy 1 oor 'n week OMW dis crazy.
Bollie, hoe eet R nou? rubies eet darem weer bietjie maar NET purity, sit iets anders in daai bekkie en hy spoeg dit sumier uit

En hoe laat jy hulle nou self eet met simpel purity ???
DF, wat het jul vir pop gekoop?
Hasie, die deel gaan bietjie beter, hy sal maar nog goed vat maar ja, dit is tog syne LOL maar ons probeer maar vir hom verduidelik. Ek het ook nog nie begin met reelings vir die bday nie, ek wil graag self 'n koek bak so ek wil daai een nog 'n oefen gee voor die groot dag
Ag julle die oulike (flippen stoute) ding is so naby aan kruip. hy staan in die kruip posisie, loop vorentoe met sy handjies en maak dan sy beentjies reguit dat hy op sy maag belnd. die arme kind sukkel vreeslik