Hi daar julle
Hasie, jip, was by Vodaworld
Grenaat, lekker lag ek nou vir jou!! Tuwwer as tyres, ek gaan daai ene onthou!!
Ja nee, my kind is regtig 'n rabbedoe, sy is bang vir niks!
Ek kan net imagine as sy regkry om bollemakiesies te slaan, hoe gaan sy dan seerkry! Sy hardloop ook nou weg vir mens, ek sou dit eerder baie vinnig stap noem, maar dis nou 'n speletjie, en dan loer sy heeltyd agter toe om nou te kyk of jy vir gaan vang, en dan hardloop ons bietjie in mure ens. vas!
Ag julle, dis so cute, sy sit mos nou by die skool en eet self met die lepel, dis een moerse gemors, maar dis baie oulik!! Grenaat, Riley drink nogsteeds melk in die nag, party aande glad nie, maar meeste nagte drink sy een melkbottel in die nag.
Ek gaan dit solank as moontlik so hou, want sy is mos nou nie andersins die wereld se grootse eter nie, en sy gaan die laaste ruk deur 'n growthspurt of iets, want drink sommer 2 bottels ekstra per dag partykeer
En ek geniet elke oggend nou as madam bietjie boogy om die songs van MTV of VH1! Die beentjies gaan so op en af en die koppie ook, ek love dit!!
Grenaat, yay vir Rubies wat staan as jy hom help!
Jong ek het nie raad oor die dinge nie, maar ons het pelle wat ook kinders het wat 2 + is, en Riley mag ook niks kry nie, want alles is hulle s'n. As sy iets in haar hand het, dan vat hulle dit onmiddelik en sy "myne"! Of raak histeries of iets.
So dis normaal en ek het geen idee hoe jy hulle leer om te deel nie, hulle kom seker vanself oor dit?? Ooi, ek is SOOOOOOOOOO nie reg vir nog 'n kind nie!!!
Kwaaitjie, ek gee nie om erens heen te ry nie, maar sover is Oktober chok en blok vol vir my, so November sal my beter pas?