file Oktober mammies 2010

15 years 3 weeks ago #204864 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Als het goed gegaan- my pa het 2 stents en sal Maandag discharge word!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 weeks ago #204826 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Aai Hasie, ek kan jou emosies oor die hele ding heeltemal verstaan.

Dis 'n regte moeilike situasie en ek dink jy het dit heeltemal reg hanteer. Die feit dat jy met Paulina gepraat het en jou gevoelens baie duidelik gestel het, was die regte ding.

Ek glo sy het nooit bedoel dat so iets gebeur nie, en dit was nalatigheid en ek dink sy verstaan die erns daarvan. Aaai en nou is sy ook swanger, so ek dink sy het ook nou 100 goed wat deur haar brein gaan en groot onsekerheid ens. wat ook in haar hart rondgaan.

Aaai, ek hoop julle kan dinge mooi patch en vorentoe sal dit nie weer gebeur nie. En moenie jouself blameer nie, ons almal sal eerder na ons kinders wil kyk, maar dis nie hoe die lewe werk nie, en ek dink regtig jy het 'n juweel in Paulina xxx

15 years 3 weeks ago #204718 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Grenaat, dit sal great wees om so naby die huis te werk. Onthou die voordele van petrol ens dan kan mens met minder uitkom. Shaimpies vir die val!! Hoop hy voel gou beter.

Bolllie, sterkte met die laat werk, dis niks lekker nie.

Julle dit gaan nie goed met my vandag nie. Lang storie, here goes...
Paulina het mos Dinsdag eksamen geskryf en het toe erg hoofpyn na die tyd. Toe is sy kliniek toe vir toetse en ons het die aand 'n rally vergadering gehad. Toe het sy Dinsdag aand na die kids gekyk, hulle gebad ens. Maar ek kon sien sy is nie lekker nie. Anyway, Woensdag oggend het ek verslaap en was haastig toe het ek nie die kids se doeke geruil nie, dit net vir Paulina gelos. Woensdag middag het ek toe ekstra klas tot 5 uur en teen die tyd wat ek klaar was is Paulina al weg.

Toe ek Claudia se doek ruil, sien ek haar boude is blou. Pot blou, pimpel en pers. Ek was geskok. Ek het vir Johan geroep en haar hempie uitgetrek en gesien daar is nog blou merke op haar ruggie. Toe ons mooi kyk sien ons duidelik tand merke. Klein mondjie tand merke, maar defnietief nie hondjie byte nie, dit was obviously Stefan. Ek kon 12 afsonderlike bytmerke tel.

Nou ok, dis een ding dat my kind die ander kind byt. Maar die feit dat dit op haar boude en rug is, beteken dit het gebeur terwyl sy kaal was. Want geen seuntjie sal deur 'n lap doek sulke drastiese byt merke kan los nie. Dit beteken dat hulle alleen in die bad was vir lank genoeg dat Stefan vir Claudia so erg kon byt. En dat sy obviously erg geskree het (glo my sy kan 'n helse keel opsit!!) en dat niemand haar gehelp het nie.

Toe ek vir Paulina vra daaroor, se sy sy weet nie wat gebeur het nie, sy het die merke gesien en wou dit met my bespreek maar ek was besig met ekstra klas. Sy het hulle blykbaar gister oggend ook gebad omdat hulle moeilik was en dit hulle kalmeer en dis daarna wat sy die merke gesien het.

So ek het erg troubles. Ek en Paulina het lank daaroor gepraat en ek glo sy verstaan hoekom dit so erg is en ek het haar erg die leviete voorgelees oor kids in 'n bad. En vir haar 'n skriftelike waarskuwing gegee.

Maar dis nie die einde nie. Paulina het toe sy by die kliniek was uitgevind dat sy swanger is. 4 weke. Dit is vir haar baie erg want sy wou glad nie nou swanger raak nie en dit plaas haar in 'n baie moeilike posisie by die kerk. Veral omdat hulle vir haar studies betaal.

Maar ja, ek het nou maar alles gehanteer, ek was vandag by die huis en het more ook afgevat. En ek en Stefan het gaan kleuterskole kyk vandag en een gekry wat hom van volgende week af 3 keer 'n week kan vat vir R1450 pm. Ek dink hy is erg gefrustreerd by die huis en Claudia kry ook nie die stimulasie wat sy moet kry nie omdat die twee van hulle net te erg is. As hy partydae skool toe gaan haal dit baie druk van Paulina af.

Die skool wil my van vlg kwartaal af 3 dae 'n week aanstel, en ek oorweeg om maar te vra of ons dit nie dadelik kan begin nie. Dan kan ek bietjie vir Paulina help en 'n beter ogie hou oor wat aangaan.

Bid maar bietjie vir my asb. Ek is nogal erg getraumatiseerd deur die byt storie. Ek voel baie skuldig want as ek self na my kids gekyk het, sou so iets nie gebeur het nie. Ek het mooi vir Paulina verduidelik dat ek haar onmiddelik kon fire vir so 'n nalatigheid en sy was saam met my in trane vanoggend. Ek dink sy het 'n wake up call gehad en ek ook.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 weeks ago #204706 by Bollie
Hi daar

Grenaat, ek hou so duim vas vir dit!!! Kan jy imagine jy werk langs die huis, dit sal so 'n voorreg wees!!!!!

Ag shamepies vir Ruben se val :cry: Aaai die oukies val darem maar hulleself fyn en flenters!!

Dit gaan dol met my vandag, ek gaan seker laat werk vandag, besig met forecast dinge.

Baai en soene vir al die kleintjies!!

15 years 3 weeks ago #204703 by Bollie
Hi daar

Grenaat het gevra dat ek post:

My hele post is weg nadat ek seker ‘n halfuur getik het . ffffffffffffflip. Anyways, ja ek is vandag weer internet loos, bummer. Hulle kom trek so een keer ‘n dag ons emails af, dis dit LOL

Wel vanoggend toe ek in my grot instap en weer ‘n semi paniek anval kry ;) besluit ek basta dit en bel my buurman. Hy het ‘n legal admin besigheid en sy kantore het nou onlangs na sy huis geskuif (hy is daai tipe buurman wat se huis so hoog bo die mure uitsteek en jou huis in die skaduwee los, baja geldjies). Wel ek vra toe vir hom soek hy nie dalk ‘n dame nie en hy se ja hy soek iemand vir sy online afdeling en hy kry nie tyd om iemand aan te stel nie so die afdeling staan nou eers (dis amper soos sars efiling). Ek het my cv vir hom gestuur en sien hom gou vanaand. Hy het gese hy weet nie of hy my sal kan bekostig nie, ek kon nie my salaris oor die foon vir hom se nie toe het ek dit gemail, sal nou vanaand hoor wat dink hy. Ek gaan dan dalk van die huis af werk of by sy kantoor – reg langs my huis  Julle asb hou duime vas dat dinge uitwerk soos dit moet (as dit vir my is).

En rubentjie het gisteraand van die voordeur se trap afgeval met die walker  ai man ek het sommer so getjank. Hy het reg vooroor geneuk op sy neus en die walker het sommer bo-oor hom geval dat sy bene in die lig is. Hy het ‘n eier op sy kop en sy neusie het baie gebloei maar hy is oraait vanoggend.
Nee die klein kakkies kruip nog nie, hy staan hande viervoet maar weier om te beweeg, gaan sit net weer. En hy is nog baie onstabiel op sy voete, hy is maar ‘n late bloomer!

Ag wat, hy sal wel loop eendag, dalk net later as ander  !

15 years 3 weeks ago #204507 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hulle het darem nie die skool afgebrand nie... maar die waterstof bomme was nogal impressive. En die res van die kiddies het ook oulike goedjies gedoen.

Een groepie het 'n vuurhoutjie in 'n glas bottel gegooi en dan 'n afgedopte gekookte eier bo op die bottel gesit. Die idee is dan dat 'n vakuum in die bottel vorm en die eier heel in die bottel ingesuig word. Maar hulle kon niks regkry nie. Toe het ek maar ingegryp en gehelp met 'n kers ipv 'n vuurhoutjie het ons uiteindelik die arme eier in die bottel gekry.

'n Ander outjie het 'n sonoond gemaak en water gekook daarin. Dit is veronderstel om 'n sonkrag geiser te demonstreer, maar sy water het nie warm genoeg geraak nie. Toe sit ek springmiellies in 'n blikkie en sit dit in die middel van die sonoond. Toe lag ons lekker vir die springmielies wat die wereld vol spring.

Een vd kids het 'n krokodil vir 'n troeteldier en het die gebring. Die laerskool kiddies het vir krokkie baie geniet.

Bollie, ek het ook die grassburn fototjie gesien. Arme ding, sy gaan 'n regte rabbedoe wees! En sy is so klein en fyn. Jy moet haar dalk maar laat gimnastiek doen eendag, hulle soek mos die klein sterk lyfies.

Grenaat, so sien ons jou nou net vandag en dan is jy more weer net-loos? Sit bietjie 'n fototjie op van boetie se afgeskeerde haartjies. Claudia sin is nog nie lank genoeg om te sny nie. Ek lag lekker vir jou spagetti stories! Hulle is darem te cute met al hulle mannewales. Kruip Rubies al?

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 weeks ago #204505 by Bollie
Grenaat, nee kyk, sy is bang vir niks!!

Hier is die foto.
Attachments: