file Oktober mammies 2010

15 years 3 weeks ago #204482 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
ek het gesien, ag man dit lyk baie eina. jis daai kind van jou LOL jy gaan nog baie agter haar aan hardloop hoor!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 weeks ago #204471 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie, LOL vir die ontploffings! Pasop dat die skool nie dalk afbrand nie! :laugh:

Ek het giseraand vir Riley ertjies gegee en sy het dit actually geeet, net so paar minute later dan spoeg sy die skilletjies uit!!

Sy sal stukkies velis ook in haar mond sit, maar sy kan dit nie kou nie, so na 'n ruk kom die pap stuk uit en dan dink sy sy kan daarmee speel :P

Shame julle het dalk gesien op FB , maar sy het hardgeval by die skool en 'n grassburn opgedoen op die gesig!! Ek sal 'n fototjie opsit sodat Kwaaitjie kan sien.

Shame, dis so lekker groot roof vanoggend, gelukkig word die goed mos darem gou gesond!

15 years 3 weeks ago #204470 by Grenaat
Ha ha Hasie, passop net dat julle nie die hele skool afbrand vandag nie!!!! Ag dis so pret, ek sal regtig nie omgee om nie die hele dag in 'nou kantoor te sit nie. Jy kan ten minste bietjie uitgaan en rondbeweeg, ek sit net. en piepie en rook, dis al wanneer ek opstaan :ohmy:

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 weeks ago #204469 by Grenaat
yes yes

ag ek geniet die net nou sooo baie, tot more wat ek weer terug is in my grot/tronk/sieldoder van 'n kantoor :sick:

Bollie, dankie vir die fotos, sy lyk soooo cute!!! bling-daling! Ag ek dink ons groep het net die mooiste kids, dink julle nie :)

Ja almal se altyd (en ek self het ook al baie) as hulle nie wil eet nie, los hulle maar dis baie makliker gese as gedaan. mens wil graag he hulle moet eet.

Rubies geniet die self eet baie maar jis dis 'n gemors. ek het gisteraand vir hom 'n bakkie spagetti net so gegee dan sit hy dit in sy mond en trek dit so uit en gooi dit die hele wereld vol, tot op sy kop, ons het so gelag, hy het seker 'n driekwart uur so gesit en toe ons die slangetjie eventually van sy kop wil afhaal toe is hy al droog LOL daar het so lekker tamatiesous streep oor sy wit koppie gesit.

oja, het ek julle gese ek het sy hare afgesny? ag hy lyk sommer cute!

Kwaatjie, skies ek is bietjie agter, wat gaan aan met M'sters se skool?

Dragonfly, hoe gaan dit met klein K'tjie? ag sy is net so pragtige ou groot oog!

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 weeks ago #204461 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More!!!

Ons kids het 'n wetenskap dag vandag. Hulle doen allerhande cool stuff, baie nice om te sien waarmee hulle alles opgekom het. My groepie (die ouer kids) het die groen lig gekry om plofbare ekperimente te doen, hulle is nou besig om waterstof balonne te maak wat hulle aan die brand gaan steek, dit maak nogal 'n groot "boom"

Dragonfly, eks bly die angiogram het goed afgeloop, dis great dat hulle 'n spesialis uit kry. Sterkte. Hopelik is jou pappie sommer gou weer op die been.

Kwaaitjie, tamatie kan suur verooisaak, maar Claudia vreet dit of dit uit die mode uit gaan. Ek gee nie vir haar tamatie in haar kos nie, maar sy gryp dit uit ons borde uit en sit en suig daaraan, so sy kry seker so 3 keer 'n week tamatie in. Komkommer is great, rou wortels kan gevaarlik wees as hulle stukkies afbyt en dit in hulle keeltjies vassit. Avo is ook great en vir die van julle wat nie probleme het met melk nie is maaskaas ook 'n great voedingsbron.

Claudia is ook mal oor joghurt, ek kry bokmelk joghurt by Spar en sy verslind 'n klein joghurt vir ontbyt elke oggend.

Kwaaitjie, Paulina studeer teologie deur ons kerk. So dis daarvoor dat sy gister eksamen geskryf het.

Ek hoor ontploffings buite, laat ek net gaan check...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 3 weeks ago #204448 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo oukies!

Grenaat welkom terug in die land van go.og.le! Ons mis jou vreeslik! Lol vir die kids wat kamma nie wil eet nie, tot hulle jellie en vla kry! :laugh: Yuck vir die 5500 verslae wat almal dieselfde is! Dit moet sieldodend wees! Hoop ons gaan darem nou bietjie meer van jou sien! :P

Bollie los haar maar. Sy sal wel weer iewers beter eet. Dalk soek hulle "koeler" kos noudat dit begin warm word. Kan ons al iets soos tamatie gee? Of komkommer? Of wat van rou wortels?

Dragonfly dit klink of hulle mooi na jou pa kyk. Ek is baie bly daaroor. Jammer oor die aar so erg verstop is, maar minstens is daar 'n spesialis wat na hom kan omsien. Hoop die stent se insit loop goed af!

Lekker dag julle! B)

15 years 3 weeks ago #204399 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Kwaatjie, ja dis n stent. Hulle het die angiogram gedoen vandag maar nog nie voort gegaan met die stent want die aar is meer verstop as wat hulle gedink het. Dit maak my pa n high risk en hulle gaan n spesialis inkry om dit more oggend te doen.