More more
Ag Kayla is net te pragtig!!! Het sy ook so rooi skynsel in die blonde hare?
Aaai, ek verstaan heeltemal, mens mis al die goete wat die kliengoed aanvang in die dag!
Help asb:
Madam Riley weier deesade om groente te eet. Die juffrou by die skool se sy sal dalk nog so klein bietjie eet as dit heeltemal fyn gemaak is, maar sodra dit net bietjie meer grof is, dan is dit 'n hele affere! Ek moet erken ek het meestal oor naweke Purity groente gegee, maar selfs dit stel sy nie meer belang in nie.
En ek weet sy moet nou vinnig begin growwe groente eet. Sy het glad nie probleem met vingerkossies nie, sy sal stukke goed in haar mond sit, maar not de hel groente wat gekook is en dan gemash is nie. Behlawe dalk as dit fyn soos Purity is?
Sy eet ook heeltemal al haar yoghurt en vrugte polish sy, maar groente, not de hel.
Wat kan ek maak om haar te leer growwer groente eet? Is dit dalk net 'n fase? Dis nou al so 3 weke, en die jufrrou raak bietjie bekommerd want sy kry nie groente in nie.
Sy drink snaaks genoeg die laaste ruk weer meer melk as gewoonlik. So bottel ekstra 'n dag.
Sy het bv. weer nou die dag die Purity Carrots verorber, ek dink dis omdat dit baie soet is??
Anyway, enige raad asb.
Verder speel sy nou buite in die dag saam die groter kinders, op die speelrame of altans onder hulle
Sy speel so lekker dat die juffrou gras uit haar neus gehaal het!