file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #203319 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar!

Ek is vrot van die hooikoors en verkoue. Ek nies die heeltyd!! :cry:

Hasie, ek moet nog 'n video neem van Riley wat so loop! Dankie tog oor die fout wat hulle agtergekom het! Ek trust geen betalings ook van SARS nie. Hulle het mos al my man se geld betaal en toe 3 maande later 'n brief gestuur om te se hulle het verkeerd bereken en ons skuld hulle weer R5000.00! Dis nou nadat jy die geld al spandeer het.

Die een tand is al amper uit, en die een langs hom steek ook nou deur die gums.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #203279 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More almal!!

Dragonfly, eendag as jy preggies is sal ek kom kuier...

Bollie, is daai tand al uit?? Riley en Kayla is tog te oulik met hulle gelopery. Het jy al 'n video op fb gesit van die stap soldaaitjie?

Ek het uiteindelik Johan se tax return gefile. Hy het gister 'n brief gekry by die werk van SARS af wat se hy skuld vir SARS R 13 500 en hulle gaan dit die maand van sy salaris aftrek. Ek het amper 'n aar gebars!!! Dis onmoontlik!! Toe gaan hy SARS toe en hulle se toe ook dis 'n fout en gee vir hom bewyse om vir sy werk te gee sodat hulle nie geld aftrek nie. Dankie tog dit was 'n fout, ek het regtig gepanick!! Maar toe spoor dit my sommer aan om sy goed klaar te maak vanoggend sodat ons kan sien wat daar aangaan.

Hoop almal het 'n lekker dag!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 1 month ago #203246 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hasie ek bly op die border van Alberton en Germiston- Dinwiddie net af Grey avenue, maar beplan eers vir vroeg volgende jaar as als goed verloop!

Bollie, hoop nie jy word siek nie-en geluk met die rond loop-ek kan my net in dink hoe oulik dit moet wees.

15 years 1 month ago #203195 by Hasie.
Bollie, Voetjies het vir Mia oorbelletjies ingeskiet. Dit lyk te pragtig!! Ek gaan ook binnekort vir Claudia inskiet. Hoeveel kos dit by placecol? Game doen dit blykbaar vir R20 en skiet ook gelyk.

15 years 1 month ago #203181 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Ek het verkoue of iets, en my lyf is moeg. Ek hoop nie griep is besig om toe te slaan nie. Ek het loopneus, seer keel en lyfseer :cry:

Dragonfly, aai dis sommer goor van jou vriendin se man. Ek is altyd een om wel te se dat 'n saak altyd 2 kante het en ek is darem bly dat hulle vir berading gaan. Ek is iemand wat altyd glo in 2 de kanse, nie 3 of meer nie, let wel!! :laugh: Ek bedoel maar net, almal maak foute, en ek hoop hulle kan dit uitwerk.

Hasie, ek is bly jy is klaar met jou kursus! :evil: Nou hoop ek jy kry sommer baie geleenthede! Jy sal ongelukkig nog 'n rukkie vir my moet wag! teen die tyd wat ek weer swanger is, is jy al 'n ou gesoute doula :P

Met Riley gaan dit goed, haar 1ste tandjie is amper uit en die 2de een is ook sommer nou besig om te begin uitkom. Ek moet se ons het sover nog niks probleme nie...touch wood!! Sy loop nou die wereld vol, net nie baie vinnig nie, moet hard konsentreer, anders verloor sy die plot! Maar sy stel nie meer baie belang in enigsins kruip nie. Sy haat aantrek nogsteeds so baie soos altyd.

Ek wou vir haar oorbelletjies inskiet, hier by Placecol skiet hulle gelyk in, so dis vinniger verby! Maar hulle sal eers inskiet op 'n jaar, so ek gaan nog wag tot sy 1 is, dan skiet ons vir haar in. Ek weet daar is baie warra warra gesprekke oor oorbelle en of jy die kind 'n onreg aangoed ens, ek het persoonlik nie 'n probleem met oorbelletjies inskiet so jonk nie. :whistle:

15 years 1 month ago #203133 by Hasie.
Dragonfly, waar bly jy? Ek sal ver ry vir vriendinne... Gaan my een niggie in Pta ondersteun en die ander in Secunda. So ek gee nie om om bietjie te travel nie. Hulle gaan altwee hopelik reeds op vol doula prys wees want ek beplan om my prakties teen einde Nov klaar te maak sodat ek 'n inkomste kan verdien uit die besigheid uit. Die R500 wat ek vir die eerste ruk vra is hoofsaaklik om my mentor te betaal. Ek moet my mentor R2000 betaal. So ek sal seker vir geboortes verder van my af moet ekstra vra om my kostes te cover.

15 years 1 month ago #203118 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Goeie more almal,

julle, ek is niks lus vir werk.....eks mooi gatvol vir werk-wens steeds ek kon net bedank :angry:

En dan voel dit in elkgeval of ek vanoggend net weer "fires fight" :cry:

Kayla het nou n loop neusie...sug - altyd ietsie

Syt gestraand 5:30 gaan slaap en eers 11:30 wakker geword so die arme mensie het nie eers aandete geeet nie....

Hasie, ek wens ek was weer swanger....nie dat ons in dieselfde area bly nie :silly: maar dit sal awesome wees as n vriendin jou deur dit sien en help!
Sterkte-hoop jy kry sommer baie kliente....
Is die ekseem darm beter in die somer?

Christa, ek voel jou pyn met ou Mare wat 3 tande sny - Kayla se 8ste tand moet oppad wees, sy Drool woes maar ek sien niks -behalwe as ek dit net mooi mis kyk.

Sy staan nou mooi met rukke....maar nog net die ou 2 treetjies gegee daai een keur. sy is haastig - wil begin hardloop as ek haar neer sit en dan val sy vorentoe!

Granaat - ons wil graag daai fotos sien. hoe voel jy?

Julle ek oorweeg om n lingerie photo shoot te doen die einde van die maand,maar dink ek sal 2 glase wyn moet inhe, en ek drink nie eers nie....dis darm n vrou fotograaf maar ek is nou darm ook nie die model tipe nie....sal maar sien.

Bollie, hoe was die Birthday party?

Stelle, is Xander darm nou beter?

Aai julle, wanneer kom ons weer bymekaar.....ons moet plan maak voor die kinders skool begin.