More more!
Dragonfly ek se ook hiep hiep hoera vir onromantiese tv addicted mans eerder as 'n affair! Shame dis regtig hartseer! Hoop dinge werk vir hulle reg uit! Sterkte! As dit 'n onbewustelike keuse is, dink ek dis sommer great! Ek vermy russies en onderonsies soos pes. Ek is definitief 'n "lover", nie 'n "fighter" nie! En ek is mal oor vrede vir almal! Hoop dit gaan nog goed met Kayla! Wanneer sien jul weer die chiropractor?
Bollie hoop die verjaardag partytjie was groot pret! Was die res van julle naweek darem lekker rustig? Hoe voel jou sinusse?
Grenaat hoe het dit met jou eerste photoshoot gegaan? Jy moet asseblief kom wys! Ons wil vreeslik graag sien. Hoe voel jou sinus en wanneer gaan jy vir operasie?
Hasie hoe was julle naweek? En hoe gaan dit nog met Abby? Het sy al heeltemal aangepas en geniet die kinders haar?
Stella hoe gaan dit met jou? Wat se die dokter? Gaan dit nog goed met Xander?
Ons naweek was redelik rustig. Saterdag was 'n heerlike amper somer dag! Ons het met kortmoue geloop en M was 'n slag kaalvoete. Die arme ou seuntjie sny drie tande gelyk! Mensig hy is skoon mislik vir homself! En hy gryp alles en byt dit en die hele wereld is vol spoeg! Hy het mos twee onder en dan die een voor links bo. Die een regs en dan die twee weerskante van die boonste twee voortande kom al drie gelyk uit. Hy was gister so moeilik dat ek nie eens kerk toe is met hom nie. So ek het nagmaal gemis.

Die vreugdes van ouerskap!
Hoop almal het 'n lekker dag!