file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #203640 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
My angel
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #203639 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Ek het nou net n boek getik en toe vee ek dit self uit, kan nie eers die moomie monster blameer nie!

15 years 1 month ago #203619 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
hellooo

Ek is bly Mare is al beter!

Riley het maar die usual erge snotneus, as sy nies dan hang daar sulke stringe tot by haar voete :laugh: :P en dan het sy soos die kleuterskool hoof se 'n "augustus hoesie" ;)

Sy het darem nou amper haar onderste 2 tanne B)

Gaan nou amper huis toe, julle moet 'n lekker aandjie he en vet soene vir al die baba's :rock:

15 years 1 month ago #203592 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Siestog Hasie! Daai teels moes vrek koud gewees het op die ou kaal lyfie!

Ek is met jou wat die seisoen verkoue betref. Het ook elke "lente" so aaklige ou sinusdrup ding. Dis meer 'n irritasie as wat mens siek voel.

Dankie! M voel sommer al klaar heelwat beter! Dis wonderlik wat medikasie kan doen. Sal net moet probiflora gee vir al die antibiotika.

Waar is almal? En wat het van HV geword?

15 years 1 month ago #203546 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Claudia kruip ook so nou en dan met die beentjies reguit. Maar ek dink dis omdat sy probeer opstaan. Arme ding het eergisteraand in die gang opgestaan oppad bad toe en toe omgeval met haar kaal lyfie op die teels. Toe huil sy vreeslik. Ek dink nie sy het seergekry nie, net groot geskrik omdat die teels so koud was.

Kwaaitjie, arme M!!! Dis aaklig om 'n seer keel te he, mens kan net nie van die pyn ontslae raak nie, en asemhaal en sluk is eina. Hoop hy voel gou beter!!

Ek het self 'n lekker hoesie aan my, ek kry so met die verandering van die seisoene 'n borsverkoue. Sinus drup, slym op my bors maar ek voel darem nie te siek nie. Ek was nogal impressed met Prospan vanoggend, dis al hoesgoed wat ek in die huis het en het toe sommer so 'n lepel daarvan gedrink. Eers gedink dit doen niks, maar 10 min later was my bors oop!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 1 month ago #203542 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Dankie Mia, ekke sal dalk sommer die naweek vir Riley vat na die plek in Brooklyn!

Grenaat, ons MIS jou so baie!!! :S :S

Jip, Smiley Riley loop wrintiewaar! Loop die hele huis vol. Riley het 2 maniere van kruip gehad. Die normale op die kniee en dan het sy soos 'n bobbejaan geloop, so hande viervoet waar die kniee nie die grond raak nie.

So lanklaas van Stella gehoor!!!

15 years 1 month ago #203527 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle!

Voetjies welkom uiteindelik! Bly jy is ook nou saam met ons hier! Jou Mia is pragtig! :)

Hasie geluk met die doula kursus wat voltooi is! Nou moet jy net al jou prakties doen! Eish vir Johan se werk wat so laf was! Ek sou stuipe kry! :ohmy:

Bollie hoop nie die verkoue hooikoors trigger nou weer jou sinus nie! Riley lyk seker te oulik as sy so vol konsentrasie rondstap! :woohoo:

Ai Grenaat hulle word te vinnig groot! Ons mis jou gereelde geselsies! Jou kinders is definitief spesiaal! Party kids loop so handeviervoet en kruip dan later nadat hulle begin loop het. Ander loop net. Almal verskil maar. Ons wag vir die fotos! :P

Dragonfly Kayla het definitief nie 'n kommunikasie probleem nie! Ek wens M wil so met tekens kommunikeer! Of dalk kyk ek dit net mis! :huh:

Ek dink dis pragtig as die klein dogtertjies oorbelletjies in het. Dis vir hulle dieselfde seer as vir ons, so dis nie so erg nie. My sus het haar dogtertjie sin op drie maande al laat inskiet en geen probleme gehad nie. :laugh:

M het faringitis! Hy wou gister niks eet of drink nie, het hom gisteraand 18:00 by die dokter gehad. Siestog hy het so gehuil! Dr het antibiotika en brufen gegee. Hy is vanmore sommer stukke beter! Lag en gesels weer! Het pap ge-eet en 'n bottie gedrink. Julle hy was Maandag al 11 maande! Die tyd gaan te vinnig vir my om! :cry:

Enige nuus van Stella? Ek hoop sy voel al beter! :)

Lekker dag!