Goeie dag julle. Hier is ek nou. M.A.R.S.A, ek is jammer om te erken ek was ’n “roof-kyker”...ek is ingeteken op julle topic, maar net nog nie so vêr gekom om myself te kom “voorstel” nie. Ek kom nie so gereeld op moomie om te chat nie, maar sal van nou af probeer. Ek’t meer by julle topic aangesluit omdat julle kleingoed bietjie ouer is as myne en het gedink dit sal nice wees om te lees wat kom vir Mia as sy by julle kleingoed se “ouderdomme” kom!
My vinnige background is – ek is mamma van Mia. Gebore op 5 Nov. 2010, d.m.v. keiser, 2.67kg met geboorte. Sy het al 4 tandjies, eet baie goed, het verlede week uiteindelik begin kruip, is mal daaroor om te staan en te stap as jy haar handjies vashou. Sy gesels baie in baba taal en sê dan ook al 6 woorde, mamma, pappa, ouma, oupa, baba, af (as sy wil afklim of die honde moet van die banke af) en dan “gog” wat vir “gogga” is, wat my skoonma my skoonpa noem! Sy glimlag so te se altyd! Slaap al van 4 maande af deur, alhoewel sy tog 2uur rond in die bed by ons klim en tussen mamma en pappa verder slapies. Ek't ook so 4 weke terug vir haar oorbelle ingeskiet. Sy is ons eerste baba. Ons is so te sê reg vir nommer 2, maar tog bang vir die finansiële impak wat dit op mens het, maar die Liewe Vader sal besluit wanneer die tyd reg is...ek is bv. nie op enige voorbehoeding nou nie, so wanneer dit gebeur, gebeur dit. Ons het baie lank “gesukkel” om swanger te raak, ek was 1 ½ jaar nie op voorbehoed nie, maar ek dink ook te gretig om swanger te raak en die dag toe ek besluit ek tel nie meer dae nie en gee moed op, is ek basies 3 weke later swanger gewees! Mia sou nadat ek terug gekom het werk toe, net vir so 2 maande by my skoonma gebly het en dan sou ek ’n stay at home mommy geword het, maar dit was toe nou nie vir ons so beskore nie (het ons verlede week finaal gehoor), so sy bly by ouma tot einde van die jaar en volgende jaar sal ons haar in ’n skooltjie sit...tensy ’n miracle maak dat ek ’n stay at home kan word!
Sy was gister vir haar 9maande inspuitings en weeg nou 9.66kg.
Dis die kort van ons 2tjies...ons gesin word voltooi deur pappa l.o.u.r.e.n.s!
Ek sien uit om nog lekker met julle te gesels!
...op die foto eet sy bietjie paella en die ander ene speel sy met my broer se hoed.