file Oktober mammies 2010

15 years 1 month ago #202550 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi daar

Skies dit was 'n dol dag by die werk!

Kwaaitjie, ek is baie bly oor die moontlike dagsorg vir Mare!! Die regte plek sal kom!! B) Die hele stup klink vir my goed!

My sinusse voel al baie beter, maar ek dink dit gaan nog 'n ruk vat voor mens seker gaan weet hoe 'n verskil dit regtig maak.

Hasie, ek hoop ook jy kry die regte plekkie vir Stefan!!

Moet nou waai, praat weer more :heart:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #202468 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Kwaaitjie, dit klink fantasties! Ek hoop die dagsorg werk uit.

Ek het gistermiddag bietjie gaan kyk na 'n kleuterskool vir Stefan vir vlg jaar. Ek hoop nou net ons finansies kan dit oorleef want dit lyk na 'n baie nice skool en is actually op die oomblik een van die goedkoper kleuterskole in die omgewing. Ek weet net nie of my besigheid al genoeg geld sal inbring sodat ek dit kan doen nie. Maar ek glo God gaan dit vir my moontlik maak.

Ja, ek moet maar net die rekenaar die naweek vir hulle vat en dan maar vir 'n week of so op Johan sin werk. Dan kan ons weer syne vat as ons myne gaan haal.

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 1 month ago #202462 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle!

Bollie ek is bly die uitslag pla darem nie en soos Hasie dit verduidelik is dit ook nie iets te ernstig nie. Ek glo ook in probi-flora. Sommer vir algehele gesondheid ook! Hoe gaan dit met jou sinusse? Sukkel jy nog so met die erge slym afskeiding, of is dit darem al beter? Wanneer begin julle met die allergie toetse?

Ag Hasie my hart raak sommer saam met jou seer as mens sulke goed mis! Ek het tot al gebid dat die liewe Vader asseblief vir my M se eerstes sal laat beleef. Dis aaklig om nie self na jou kinders om te sien nie! Ag moeder en toe val sy om toe sy vir haar self hande klap! :P Sweet!

Hasie maak dit 'n wils besluit en laai jou rekenaar by voetjies se man af. Jy sal 'n dag of wat sonder dit oorleef! ;)

Die tannie wat ek gaan sien het, het hart probleme en sien nie meer kans vir babas nie. Sy was darem ook al 70 gewees, so ek verstaan. Ek het vanoggend die vrou met die baie kinders gaan sien. Die opset is glad nie sleg nie en die kinders is nie so baie nie. Sy het tans net 2 babas en vat tot 5. Verder is die meeste ander minstens al 2 jaar oud. Sy het 'n "bediende" wat haar help en dit lyk heel goed. Toe ek daar was het hulle net elkeen hul bakkie mieliepap gekry, en toe saam gebid vir die kos voor hulle eet. Hulle sit ook netjies aan tafel en eet. Dus twee pluspunte vir my! Daar is verder genoeg slaap-plek en kotte vir die kinders, omheinde buite speelplek en sy kook en voorsien alle middagetes volgens die kinders se verskillende behoeftes. Maw kos is superfyn / gemash / vinger-ete. Dit kos dieselfde as anderkant, maar ek voel al is hulle nou net twee mense wat na die kids omsien, sal sy beter na M kan kyk. Sy is so 45 en vol lewe. Kruip saam met die babas op die vloer rond en speel saam met die ander kinders buite. Ons sal nou net so bietjie koukus vanaand, maar ek dink dis M se nuwe dagsorg daai.

Hoop almal het 'n lekker dag!

15 years 1 month ago #202425 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More almal!!

Bollie, Claudia het ook al so 'n swam infeksie gehad. Maar Stefan het dit ook al gekry. Dit maak sulke kolletjies op die boude, en dis maar geklasifiseer onder sproei. Ek weet toe ek vir Stefan geborsvoed het, het ons altwee sproei gekry toe het hy dit gehad. Dit word veroorsaak deur 'n oormaat van die natuurlike fungi in die derms wat dan uitgeskei word. Probiflora help om dit van binne af gesond te maak en dan smeer ek ook 'n swam salfie op wat ek by die apteek gekoop het. Ek meng sommer die swam salf met boudjie salf soos suducrem, dan help dit die swam doodmaak en die boud vinniger gesond maak. So as sy dit weer kry, gee vir haar probiflora om te keer dat dit aanhoudend gebeur.

Ek het nog nie fotos van my partytjie nie, my neef se vroutjie is 'n fotograaf en sy het 'n klomp fotos geneem, ek het gedink sy stuur dit vir my vir 'n Bday persent, maar toe gee sy my 2 gift vouchers vir fotosessies. Ek gaan haar vra om die partytjie fotos ook vir my te stuur, dan sal ek dit opsit.

Claudia het gister blykbaar (Paulina het my vertel) self opgestaan sonder om aan iets vas te hou en vir 'n hele rukkie gestaan, tot Stefan vir haar hande geklap het, toe klap sy hande en verloor haar balans... Dis so sad dat mens die ou goedjies mis en die bediende kry die geleentheid om dit te sien! Een van die dae is ek by die huis, dan kan ek ook die eerstes sien.

Stella, Xander lyk altyd vir my so opvreetbaar!! Hy is regtig oulik met daai groot uitdrukkings volle oe. Lekker rondhardloop!!

Kwaaitjie, ek moet seker maar weer bietjie defrag, maar die ding moet eintlik geformat word en oorgelaai word. Voetjies se man het aangebied om dit alles vir my te doen maar ek kry nie tyd om die rekenaar by hom te los nie.

Lekker daggie almal!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 1 month ago #202352 by Bollie
Ek sal bietjie juffrou vra, maar die uitslaggie pla haar gladd nie en dit lyk my is ook nie seer nie, so dis darem 'n verligting! ;)

Ekke gaan nou oppak, so julle moet 'n baie lekker aand he!!

15 years 1 month ago #202344 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Stella Xander is te pragtig! Ek like sy koeilek kuif! En die twee groot ronde oe! Bly dit gaan nog goed, al is dit dol!

Yay vir Riley se tand! :lol: Mare weier ook dat ek kyk wat in sy mond aangaan! Hy het darem al tand no 3 links bo. Nou grind hy daai tande dat ek en pappa ons dood gril! En hy vreet sommer alles op! :huh:

Bollie dis tog te oulik as hulle so waggelstap! Nou begin jou drafstappie al agter haar aan ook! ;) Siestog, was sy nie baie ongemaklik met die uitslag nie? Wat se die tannie veroorsaak dit? Bly dis darem amper opgeklaar!

Ag ek is so bly julle nuwe plekkie kom nou aan! En julle kan dit laat bou en inrig net soos julle harte begeer! Ag julle gaan dit so geniet!

Hasie ek wil ook die groen naels en partytjie sien, so jy sal die fotos hier moet kom laai. Ek sal glo die kids dink juffrou is BAIE COOL!!! :woohoo:

Ag moeder! Kan net dink hoe sleep Stefan vir sussie om te loop! Ai hulle gaan nog sulke lekker maats word! Seker lekker baklei ook. :P

Dalk moet jy net jou laptop 'n slag defrag, dan voel hy beter en jy hoef nie vlieglesse te gee nie! :)

15 years 1 month ago #202322 by Bollie
Hi daar!

Stella, Xander is te oulik! :rock:

Ek dink die een tand van Riley is darem besig om sy opgang te maak stadig maar seker. Sy laat jou not de hel toe om te kyk wat daarbinne aangaan nie :evil:

Hasie, aaitsa vir die groen naels! Jy moet bietjie foto's opsit van jou 80:s party laat ons kan sien!!

Gaan baie goed met Riley, sy loop nou lekker ver afstande en raak net ouliker by die dag. Hou haar eie gesprekke heeltyd wat net sy kan verstaan. Sy se well dada en tata baie duidelik.

Die arme ding het laas week so rooi uistlaggie net op die koekie gekry (eersgedog dis dalk van 'n doek dat dit gebrand het,) en dit het blasies gemaak, toe se die tannie by die skool dis maar 'n algemene swam wat die dogtertjies optel, en toe kry ek sommer by Dischem hulle algemene swandoder en dis amper uitgesort.

So Hasie en Dragonfly, nou weet julle as so iets ook verskyn!! :whistle:

Verder nie veel nuus nie, gaan net Donderdag die prokureurs sien en die Developer om die papierwerk in plek te beginne kry vir ons nuwe plekkoe :rock: